سئو ماهر - چه اقدامات با صرفه سازی حرفه ای می بایست انجام شود؟

جمعه 2 تير 1396
16:57
Henderson Merritt

سئو حرفه ای چیست؟ قبلی از این‌که درباره‌ی سئو ماهر توضیح دهیم , خوب تر است که در صدر به صورت کلی سئو را تعریف کنیم و آنگاه اقداماتی که بایستی شکل ماهر برای آن انجام دهیم را ابلاغ خواهیم کرد . همانطور که میدانید , سئو مشتمل بر تکنیک هایی است که سبب ساز ارتقا جايگاه وب سایت در موتورهای جستجو مثل گوگل , یاهو و بینگ می گردد . در واقع سئو حرفه ای مشتمل بر عملیات هایی است که در داخل و خارج وبسایت انجام میشود تا در غایت بتواند بازدیدکننده وبسایت شما‌را افزایش دهد .


همان گونه که میدانید , برای بهبود رتبه وب سایت , رویه ها و تکنیک های متعددی هست ولی مهمتر است تمامی این ها در سئو ماهر , داشتن راهکار دیجیتال مارکتینگ از همه مهمتر است , چون امروزه بیشتر امور با استفاده از وب میگردد و به پیمان بیل گیتس ( در صورتیکه کسب وکار شما در بستر اینترنت نباشد , تعدادی سال دیگر وجود نخواهد داشت . (

سئو را به دو شکل می توان تقسیم بندی کرد : سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه یا این که سئو داخلی و سئو فرنگی , که هرمورد تکنیک های خاص مربوط به خودشان را دارا هستند البته اگر‌چه دارای مشترکاتی هستند . سئو حرفه ای یعنی بهره از تکنیک های کلیدی و رسمی که به اصطلاح ما آن را سئو کلاه سفید می شناسیم . انگیزه مهم سئو حرفه ای این است که بتوانیم سایت خویش را در کلمه و واژه اساسی متبوع , در برگه اول گوگل قرار بدهیم . همانگونه که می دانید , بیشتر افراد از موتورهای جستجو برای کشف کردن تولیدها یا این که اطلاعات متبوع خویش به کارگیری می نمایند و همینطور حدود 90 درصد افراد برروی لینک و پیوند هایی که در صفحه اول ظاهر میشوند , کلیک می نمایند .

برای سئو حرفه ای , یک کدام از بهترین شیوه ها که امروزه توسط گوگل خیلی تاکید میشود , تولید محتوا یکتا می باشد . البته محتوایی که براساس اصول سئو نوشته شده باشد و همینطور غیر اسکن باشد . درین نوشته‌ی‌علمی , ما قصد داریم که درباره‌ی اقداماتی که بایستی در سئو حرفه ای بایستی انجام دهیم , صحبت کنیم . خوبتر است بدانید که سئو ماهر ممکن است در ظاهر واژه خیلی پهناور باشد , ولی حقیقتا تکنیک های آن معمولی است و فقط کافی است که آنها‌را به صورت اصولی و درست به کار ببرید و همچنین طاقت مهم ترین عاملی است که بایستی در کنار آن داشته باشید .
اقداماتی که در سئو ماهر می بایست صورت بپذیرد
1 . بررسی عبارات مهم

او‌لین قدم در سئو حرفه ای , تعیین هدف و پیدا کردن کلمه ها حساس مربوط به آن است که به وسیله یوزرها بیشتر از همگی مورد کاوش قرار میگیرد . شما اولیه قضیه کسب وکار خود را انتخاب فرمائید و سپس لغات دارای اهمیت مربوط به آن را انتخاب کرده و سپس بیشترین کلمه دارای اهمیت که بوسیله یوزرها جستجو می گردد را معلوم کنید . در واقع برروی کلماتی می بایست سرمایه گذاری نمایید که سبب ساز ورود یوزرها بیشتری به سایت شما میگردد .
2 . ارزیابی وب سایت رقبا

وب یک بازاررقابتی پهناور و شدید است . مطمئن باشید شرکتهای دیگری نیز وجود دارا هستند که برروی لغات دارای اهمیت که مدنظر شما است , سپرده گذاری کرده اند و توانا خیس از شما می‌باشند . بعد از این که انگیزه و کلمات مهم را انتخاب نموده اید , بایستی تارنما های حریف خویش را پیدا نمایید . راهکار آنان را پیدا نمایید و آنالیز نمائید . مهم ترین موردی که میتواند به شما یاری دهد , نقاط ضعف آنان است که یک فرصت استثنایی برای پیشی گرفتن از رقیبان هست . این دو‌مین مرحله و یکی‌از پروسه ابتدایی البته با اهمیت سئو ماهر است که می بایست انجام گردد .
3 . لینک بیلدینگ

پیوند بیلدینگ را می شود به دو حالت توصیف کرد : بک لینک و پیوند از وبسایت های دیگر و تولید لینک های داخلی لا به لا صفحه های . گوگل براساس الگوریتم پنگوئن خود , به بک لینک و پیوند های ورودی از تارنما های دیگر مهم است و آن هایی را که مبادرت به خرید لینک و پیوند یا تبادل می نمایند را مورد جریمه خویش قرار وارد می کنند . بک لینک هایی از نظر گوگل و سئو ماهر دارای بها هستند که از تارنما های پر طرفدار و به خاطرمحتوای عالی به تارنما شما وارد شوند مثل پست مهمان یا این که شبکه‌های‌عمومی .

همینطور تولید لینک بین صفحات منجر می گردد که ارتباطی لابه لا آن‌ها حفظ گردد و ربات گوگل هر دفعه که برگه ای را مسئله پیمایش قرار میدهد , لینک های داخلی و صفحه ها را هم دوباره پیمایش می کند . سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]