استارتاپ های چیره در ایران - اکوسیستم استارتاپ کشور ایران

جمعه 2 تير 1396
16:59
Henderson Merritt



2 . شتاب دهنده ها و فضاهای کسب وکار در ایران

رویش کمپ های استارتاپی , برنامه های آموزشی و تکنولوژی , فضاهای همیاری , سرویس ها مشورت ای , سپرده گذاری بودجه ای و غیره از عمل های کمپانی دیموند است به کارآفرینان , توسعه و گسترش دهندگان و طراحان یاری می کند تا رشد نمایند و کسب وکاری را تولید نمایند که مردمان جذب آن شوند و دنیایشان را تغییر و تحول دهد .
تاک یک عجله دهنده استارتاپی و یک صندوق سرمایه گذاری با تمرکز محلی و دید جهانی است که بر تغییرات تاکید دارااست .
آواتک یک شتاب دهنده استارتاپی است به کارآفرینان در تامین وسائل برای پرورش کسب وکار خویش کمک می نماید . یاری به کارآفرینان با مربی , فراگیری کارآفرینان , تهیه و تنظیم بودجه و یک فضای کاری ایده پرداز از نمونه عمل های این آژانس است .
مپس اول راءس پشتوانه برای تکنولوژی و فنی امور و کارآفرینان در ناحیه MENA با توصیه پشتیبانی برای توسعه اکوسیستم ها است که روحیه خلاقیت و غیر وابسته بودن را در جوانان ماهر در بخش تکنولوژی تولید می کند .
فینوا یک فضای همیاری است . در واقع یک رسانه و وسیله ای برای مجموعه ها , مربیان و سرمایه گذاران است تا بتوانند با استفاده از قابلیت و امکان خودشان و تسهیلات اعطایی از سمت این شرکت رویش کنند .

3 . رویدادهای استارتاپی و IT در کشور‌ایران

در سال 2014 , تهران میزبان بیشترین روی داد های استارتاپی بود . البته در سالهای اخیر , شاهد پرورش این رویداد در نقاط متفاوت ایران و شهرهای کوچک و بزرگ تحت اسم ( استارتاپ ویکند ( هستیم . در ادامه چندین استارتاپ را معرفی می کنیم :

جشنواره اینترنت موبایل جمهوری اسلامی ایران : پاداش این اتفاق افتاد , یک از باارزشترین ها در دنیای اینترنت است . درین رویداد اشخاص مختلفی اعم از مالکان وبسایت ها , مختصصان وب و تلفن همراه نیز شرکت می کنند . در انتها به بهترین وبسایت و اپلیکیشن گروه ها پاداش داده می‌شود .

استارتاپ گریند تهران : بزرگترین استارتاپ غیر وابسته که فعالان آموزشی و غیره را که دربرگیرنده 215 هزارنفر را از 185 شهر است را به نیز متصل می کند . شما می‌توانید در استارتاپ گریند تهران , اصفهان , زنجان , شیراز و رشت کمپانی فرمائید .

استارتاپ ویک تهران : درین استارتاپ , کارآفرینان , رهبران محلی و خیلی از کسانی که با هم دوست میباشند و ایده ای دارا هستند به مدت 5 روز در یک محل توده میشوند تا ایده ای را به اجرا برسانند . اول استارتاپ ویک در زنجان برگزار شد .

استارتاپ ویکند تهران : یک روی داد 54 ساعته که تیم های مختلفی از گسترش دهندگان , مدیران کسب و کار , کارآفرینان , بازاریابان , گرافیست کار با هم دریک محل توده میشوند تا بتوانند دموی نخستین ایده خویش را اجرا کرده و در غایت بهترین دمو پذیرفته شده که بخت سپرده گذاری بوسیله افراد سرمایه گذار حاضر در آنجا را دارااست .
4 . رسانه های استارتاپ در ایران

روز شنبه مگ , نخستین خبرنامه استارتاپی که به طور هفتگی منتشر می شود .


تیچ رسا که در ژوئن 2015 تاسیس شد و رسانه ای است که همه استارتاپ های ایرانی را زیر پوشش قرار می‌دهد و همچنین روش ارتباطی جهان با استارتاپ های ایران است .

دکتر معالج استارتاپ که در آن تجربیات و یادگرفتن های اضطراری در زمینه‌ی استارتاپ بسته به فرهنگ کشور‌ایران قرار داده شده‌است .

خوشفکری که یک وب سایت آموزشی برای یادگیری پایه و مبنا ایجاد اشتغال و استارتاپی است . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ایندکس وب سایت - 12 روش برای افزایش سرعت ایندکس تارنما تازه

جمعه 2 تير 1396
16:58
Henderson Merritt

ایندکس سایت مدام یکی‌از موارد معضل برانگیز بین متخصصان بازاریابی اینترنتی و سئوکاران بوده است . البته آن ها درخصوص الگوریتم گوگل داده ها کاملی دارند و می دانند برای ایندکس وبسایت که تازگی پباده سازی شده‌است , چه عمل هایی بایستی انجام دهند ولی خب این مدام باز هم جای نگرانی هست که تمام فرآیند به صحت انجام شود .

اما مفهوم ایندکس سایت چیست؟ ایندکس شدن یعنی اینکه صفحه های سایت شما در موتورهای کاوش قرار گیرد و به وسیله آنان پیدا شود . بهترین رویه برای اینکه متوجه گردید , سایت شما ایندکس شده است یا این که خیر , عنوان اصلی آن را جستجو نمایید . در‌صورتی‌که پیدا کرد یعنی ایندکس شده‌است , در غیر اینصورت می بایست به اندیشه یک راه چاره باشید .

در‌این مقاله فراگیری سئو , ما قصد نداریم که تکنیک جدیدی را به شما فراگیری دهیم بلکه انگیزه ما مرور تکنیک های سابق ولی کاربردی برای ارتقاء سرعت ایندکس سایت است . شاید در صورتیکه شما این امور را انجام دهید , پس از مدتی ولی گوگل وبسایت شما خواهد شناخت ( که ولی این مورد بستگی به حالت خاصی داراست ) ولی کمک به مالکان وب سایت های جدید می کند تا سریعا وب سایت خود را در برگه اول گوگل قرار بدهند .

12 تکنیک ایندکس تارنما
1 . بخش وب لاگ را به تارنما بیشتر فرمایید

وب لاگ یکی مهمترین بخش ها برای جذب کاربران است . در بنا شده در بخش بلاگ , شایسته ترین فعالیتی که اکثر شرکت ها برای آن برنامه ریزی می نمایند , ساخت محتوا طبیعی است . گوگل بیشتر در ادامه محتوای طبیعی و آپ تو دیت شده می‌باشد . برای همین است که درین چندساله , اعتنا ویژه ای به‌این مساله شده است . برای این که سرعت ایندکس تارنما خود را ارتقاء دهید , توصیه می شود دست‌کم روزی 3 یا این که 4 محتوای دست اولیه تولید نمائید , ولی خب این مسائل برای تمامی جور سایت ها امکان پذیر وجود ندارد اما دستکم به عبارتی یک مطلبی را نیز که قرار می دهید , اسکن شده دیگر وب سایت ها نباشد .
2 . پوشه Robot . txt را طولانی تر نمائید

با منفعت از پوشه ربات , می‌توانید در دست گرفتن محتوای سایت خود را در خزنده گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری را محافظت نمائید . درواقع با فایده از این فایل , قوی خواهید که به موتورهای جستجو اجازه ایندکس وبسایت خود را بدهید . داشتن این فولدر برای هر صاحب و مالک وب سایتی حتمی است . به عنوان مثال , شما وبسایت خویش را اخیرا طراحی کرده اید , اما فعلا معرفی آن را به گوگل ندارید , از این با دستور disallow به موتورهای جستجو اجازه ایندکس شمارا نمی دهید تا کلیه المان ها و فرایند اضطراری را در آن قرار دهید .
3 . به کار بستن از نقشه وبسایت

دو نوع نقشه وبسایت وجود دارد : یک نقشه HTML و دیگر نقشه XML . نقشه HTML به کاربران شما امداد می کند تا بهتر بتوانند درون وبسایت پیمایش نمایند . ولی نقشه XML راهنمای موتورهای کاوش برای پیمایش در تارنما است و چنانچه شما تغییری در سایت خود ایجاد کنید یا برگه ای را اذن یا معدود فرمایید , سریعا به موتورهای جستجو این تغییر تحول ابلاغ میگردد . در واقع همان گونه که می دانید هر چه سرعت ایندکس وب سایت بالا باشد , تاثیر بهتری در سئو شما خواهد داشت .
4 . نصب گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیک یک ابزار بدون‌پول است که به شما کمک می کند تا ترافیک سایت خویش را بررسی نمایید . با به کارگیری از گوگل آنالیتیک میتوانید به شبکه ورودی کاربران خویش را ردیابی کرده و باز نگری فرمائید که آیا میزان کافی ورودی دارید یا این که نه . همینطور می توانید بررسی نمایید که از موتورهای کاوش تعدادی نفر ورودی و بازدید کننده داشته اید و در واقع استراتژی سئو خود را آیتم بررسی و بررسی قرار دهید و این که از کدام ابزارها برای افزایش رتبه وب سایت خویش استعمال فرمایید .

مهم‌ترین موردی که به راحتی میتوانید توسط گوگل آنالیتیک ردیابی نمایید , پیدا واژه و کلمه محل ورود است که یوزرها با آن سایت شما را پیدا می کنند . با این همگی توضیحات , نصب ابزار گوگل آنالیتیک که لازمه هر اینترنت سایتی است , به شما در ارتقاء سرعت ایندکس تارنما یاری زیادی خواهد کرد .
5 . ثبت آدرس برگه در موتورهای کاوش

خیلی اساسی است که آدرس ورقه سایت خویش را در موتورهای جستجو وارد فرمائید . گوگل و نیز دیگر موتورهای جستجو یک ابزار آنلاینی را برای یوزرها ایجاد کرده اند تا آدرس وب سایت خویش را برای آنان در آنجا تثبیت کنند . در شرایطی که نیز سایت شما محلی است , حتما بایستی در موتورهای جستجو محلی که هست , آن را تصویب فرمایید . تثبیت پیوند نشانی برگه , باعث افزایش سرعت ایندکس تارنما شما می گردد چون آن ها سریعا سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سئو ماهر - چه اقدامات با صرفه سازی حرفه ای می بایست انجام شود؟

جمعه 2 تير 1396
16:57
Henderson Merritt

سئو حرفه ای چیست؟ قبلی از این‌که درباره‌ی سئو ماهر توضیح دهیم , خوب تر است که در صدر به صورت کلی سئو را تعریف کنیم و آنگاه اقداماتی که بایستی شکل ماهر برای آن انجام دهیم را ابلاغ خواهیم کرد . همانطور که میدانید , سئو مشتمل بر تکنیک هایی است که سبب ساز ارتقا جايگاه وب سایت در موتورهای جستجو مثل گوگل , یاهو و بینگ می گردد . در واقع سئو حرفه ای مشتمل بر عملیات هایی است که در داخل و خارج وبسایت انجام میشود تا در غایت بتواند بازدیدکننده وبسایت شما‌را افزایش دهد .


همان گونه که میدانید , برای بهبود رتبه وب سایت , رویه ها و تکنیک های متعددی هست ولی مهمتر است تمامی این ها در سئو ماهر , داشتن راهکار دیجیتال مارکتینگ از همه مهمتر است , چون امروزه بیشتر امور با استفاده از وب میگردد و به پیمان بیل گیتس ( در صورتیکه کسب وکار شما در بستر اینترنت نباشد , تعدادی سال دیگر وجود نخواهد داشت . (

سئو را به دو شکل می توان تقسیم بندی کرد : سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه یا این که سئو داخلی و سئو فرنگی , که هرمورد تکنیک های خاص مربوط به خودشان را دارا هستند البته اگر‌چه دارای مشترکاتی هستند . سئو حرفه ای یعنی بهره از تکنیک های کلیدی و رسمی که به اصطلاح ما آن را سئو کلاه سفید می شناسیم . انگیزه مهم سئو حرفه ای این است که بتوانیم سایت خویش را در کلمه و واژه اساسی متبوع , در برگه اول گوگل قرار بدهیم . همانگونه که می دانید , بیشتر افراد از موتورهای جستجو برای کشف کردن تولیدها یا این که اطلاعات متبوع خویش به کارگیری می نمایند و همینطور حدود 90 درصد افراد برروی لینک و پیوند هایی که در صفحه اول ظاهر میشوند , کلیک می نمایند .

برای سئو حرفه ای , یک کدام از بهترین شیوه ها که امروزه توسط گوگل خیلی تاکید میشود , تولید محتوا یکتا می باشد . البته محتوایی که براساس اصول سئو نوشته شده باشد و همینطور غیر اسکن باشد . درین نوشته‌ی‌علمی , ما قصد داریم که درباره‌ی اقداماتی که بایستی در سئو حرفه ای بایستی انجام دهیم , صحبت کنیم . خوبتر است بدانید که سئو ماهر ممکن است در ظاهر واژه خیلی پهناور باشد , ولی حقیقتا تکنیک های آن معمولی است و فقط کافی است که آنها‌را به صورت اصولی و درست به کار ببرید و همچنین طاقت مهم ترین عاملی است که بایستی در کنار آن داشته باشید .
اقداماتی که در سئو ماهر می بایست صورت بپذیرد
1 . بررسی عبارات مهم

او‌لین قدم در سئو حرفه ای , تعیین هدف و پیدا کردن کلمه ها حساس مربوط به آن است که به وسیله یوزرها بیشتر از همگی مورد کاوش قرار میگیرد . شما اولیه قضیه کسب وکار خود را انتخاب فرمائید و سپس لغات دارای اهمیت مربوط به آن را انتخاب کرده و سپس بیشترین کلمه دارای اهمیت که بوسیله یوزرها جستجو می گردد را معلوم کنید . در واقع برروی کلماتی می بایست سرمایه گذاری نمایید که سبب ساز ورود یوزرها بیشتری به سایت شما میگردد .
2 . ارزیابی وب سایت رقبا

وب یک بازاررقابتی پهناور و شدید است . مطمئن باشید شرکتهای دیگری نیز وجود دارا هستند که برروی لغات دارای اهمیت که مدنظر شما است , سپرده گذاری کرده اند و توانا خیس از شما می‌باشند . بعد از این که انگیزه و کلمات مهم را انتخاب نموده اید , بایستی تارنما های حریف خویش را پیدا نمایید . راهکار آنان را پیدا نمایید و آنالیز نمائید . مهم ترین موردی که میتواند به شما یاری دهد , نقاط ضعف آنان است که یک فرصت استثنایی برای پیشی گرفتن از رقیبان هست . این دو‌مین مرحله و یکی‌از پروسه ابتدایی البته با اهمیت سئو ماهر است که می بایست انجام گردد .
3 . لینک بیلدینگ

پیوند بیلدینگ را می شود به دو حالت توصیف کرد : بک لینک و پیوند از وبسایت های دیگر و تولید لینک های داخلی لا به لا صفحه های . گوگل براساس الگوریتم پنگوئن خود , به بک لینک و پیوند های ورودی از تارنما های دیگر مهم است و آن هایی را که مبادرت به خرید لینک و پیوند یا تبادل می نمایند را مورد جریمه خویش قرار وارد می کنند . بک لینک هایی از نظر گوگل و سئو ماهر دارای بها هستند که از تارنما های پر طرفدار و به خاطرمحتوای عالی به تارنما شما وارد شوند مثل پست مهمان یا این که شبکه‌های‌عمومی .

همینطور تولید لینک بین صفحات منجر می گردد که ارتباطی لابه لا آن‌ها حفظ گردد و ربات گوگل هر دفعه که برگه ای را مسئله پیمایش قرار میدهد , لینک های داخلی و صفحه ها را هم دوباره پیمایش می کند . سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ایندکس تارنما - 12 نحوه برای ارتقا سرعت ایندکس تارنما جدید

جمعه 2 تير 1396
16:57
Henderson Merritt

ایندکس وب سایت مدام یک کدام از مورد ها چالش برانگیز بین متخصصان بازاریابی اینترنتی و سئوکاران بوده است . اما آنان در زمینه‌ی الگوریتم گوگل اطلاعات کاملی دارا‌هستند و می دانند برای ایندکس وب سایت که تازگی پباده سازی شده است , چه فعالیت هایی بایستی انجام دهند ولی خب این همیشه باز نیز جای نگرانی وجود دارد که تمام مراحل به صدق صورت پذیرد .

ولی مفهوم ایندکس سایت چیست؟ ایندکس شدن یعنی این‌که صفحه ها تارنما شما در موتورهای جستجو قرار گیرد و بوسیله آنان پیدا شود . شایسته ترین راه و روش برای این‌که متوجه شوید , تارنما شما ایندکس شده‌است یا این که خیر , عنوان کلیدی آن را جستجو فرمایید . در شرایطی که پیدا کرد یعنی ایندکس شده‌است , در غیر اینصورت می بایست به تامل یک روش چاره باشید .

در این مقاله یادگرفتن سئو , ما قصد نداریم که تکنیک جدیدی را به شما فراگیری دهیم بلکه هدف ما مرور تکنیک های دیرین اما کاربردی برای افزایش سرعت ایندکس وبسایت است . احتمالا در‌صورتی‌که شما این امور را انجام دهید , بعداز مدتی البته گوگل وبسایت شما خواهد آشنایی ( که البته این مسئله بستگی به موقعیت خاصی دارااست ) اما یاری به مالکان تارنما های نو می کند تا سریعا وبسایت خود را در کاغذ نخستین گوگل قرار بدهند .
12 تکنیک ایندکس سایت
1 . بخش وبلاگ را به وب سایت بیشتر فرمایید

وبلاگ یکی از مهم ترین مناطق برای جذب یوزرها است . در واقع در بخش وبلاگ , شایسته ترین فعالیتی که بیشتر موسسه ها برای آن برنامه ریزی می کنند , ساخت محتوا طبیعی است . گوگل عمده در ادامه محتوای ارگانیک و آپ دیت شده می باشد . برای همین است که درین چندساله , اعتنا ویژه ای به این مساله شده‌است . برای اینکه سرعت ایندکس تارنما خویش را ارتقاء دهید , سفارش میشود دستکم روزی 3 یا 4 محتوای دست نخستین تولید نمایید , ولی خب این مساله برای کلیه گونه وب سایت ها قابلیت پذیر نیست البته دست کم همان یک مطلبی را نیز که قرار می دهید , نسخه برداری شده دیگر وب سایت ها نباشد .
2 . فولدر Robot . txt را اضافه کنید

با به کارگیری از فایل ربات , می توانید کنترل محتوای تارنما خود را در خزنده گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری را محافظت نمائید . درواقع با فایده از این فولدر , توانا خواهید که به موتورهای کاوش اذن ایندکس تارنما خود را بدهید . داشتن این فایل برای هر صاحب و مالک وب سایتی لازم است . مثلا , شما سایت خود را اخیرا پباده سازی کرده اید , اما فعلا معرفی آن را به گوگل ندارید , از این با دستور disallow به موتورهای جستجو اجازه ایندکس شما‌را نمی دهید تا کلیه المان ها و مراحل لازم را در آن قرار دهید .
3 . استفاده کردن از نقشه سایت


دو مدل نقشه سایت هست : یک نقشه HTML و دیگر نقشه XML . نقشه HTML به یوزرها شما امداد می کند تا بهتر بتوانند داخل سایت پیمایش نمایند . ولی نقشه XML راهنمای موتورهای کاوش برای پیمایش در سایت است و درصورتی که شما تغییری در سایت خویش ایجاد نمایید یا کاغذ ای را اذن یا ناچیز نمائید , سریعا به موتورهای کاوش این تغییر و تحول بیان می‌شود . در واقع همان طور که می دانید هر چه سرعت ایندکس وب سایت بالا باشد , تاثیر بهتری در سئو شما خواهد داشت .
4 . نصب گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیک یک ابزار بدون پول است که به شما یاری می نماید تا ترافیک سایت خویش را چک کنید . با سود از گوگل آنالیتیک می توانید به کانال ورودی یوزرها خود را ردیابی کرده و ارزیابی نمایید که آیا حد نصاب محل ورود دارید یا خیر . همینطور میتوانید بررسی نمایید که از موتورهای کاوش یک سری نفر ورودی و بازدید کننده داشته اید و در واقع راهکار سئو خود را آیتم بررسی و بررسی قرار دهید و اینکه از کدام ابزارها برای ارتقاء سکو وبسایت خویش استفاده فرمائید .

مهم‌ترین موردی که به راحتی میتوانید بوسیله گوگل آنالیتیک ردیابی کنید , پیدا واژه محل ورود است که یوزرها با آن وبسایت شما را پیدا می نمایند . با این همگی توضیحات , نصب ابزار گوگل آنالیتیک که لازمه هر اینترنت سایتی است , به شما در افزایش سرعت ایندکس سایت امداد متعددی خواهد کرد .
5 . تصویب نشانی کاغذ در موتورهای کاوش

خیلی حیاتی است که آدرس برگه سایت خود را در موتورهای جستجو وارد فرمائید . گوگل و نیز دیگر موتورهای جستجو یک ابزار آنلاینی را برای یوزرها تولید کرده اند تا نشانی تارنما خود را برای آنها در آنجا تثبیت کنند . اگر هم وب سایت شما محلی است , حتما باید در موتورهای جستجو محلی که هست , آن را تثبیت کنید . ثبت لینک و پیوند نشانی صفحه , منجر افزایش سرعت ایندکس وب سایت شما می شود چون آنان سریعا سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ایندکس وب سایت - 12 روش برای ارتقا سرعت ایندکس وبسایت جدید

جمعه 2 تير 1396
16:57
Henderson Merritt


6 . در شبکه های عمومی اکانت تولید نمائید

شبکه‌های‌مردمی مثل توییتر , فیس بوک , پینترست , لینکدین و مخصوصا گوگل پلاس از مهمترین شبکه‌های‌اجتماعی تاثیرگذار در سئو می باشند . گوگل و دیگر موتورهای جستجو توجه ویژه ای به سیگنال های ورودی از این شبکه ها دارا هستند و از این رو هر سیگنال محل ورود , تاثیر بسزایی در سرعت ایندکس وب سایت خواهد داشت .
7 . محتوای سایت خویش را در شبکه‌های‌مردمی به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری لینک و پیوند های تارنما و محتوا در شبکه‌های‌عمومی , می تواند سبب کاهش فرصت و ارتقا سرعت ایندکس وب سایت شود , مخصوصا در‌حالتی که شبکه های مردمی باشند که در سئو تارنما تاثیر گذار هستند . اما اگرچه پیوند ها اکثر به طور نوفالو می‌باشند , البته گوگل سیگنال محل ورود از آنان را اخذ کرده و تاثیر مثبتی برای آن در حیث می گیرید .
8 . قرار دادن RSS در وبسایت

RSS مسائل و تکنیکی نیست که از بین برود و مدام یکی مسائل تاثیرگذار ایندکس تارنما است . فقط کافی است که با سود از ابزار Feedburner که یک ابزار رایگانی است که بوسیله گوگل تاسیس شده است , برای پست های بلاگ خویش RSS تولید کنید . این به گوگل یاری می کند تاهنگامیکه شما یک مطلب یا این که پست جدیدی را قرار می دهید , سریعا متوجه آن شود و از این رو ایندکس سایت شمارا بهبود بخشد .
9 . تثبیت سایت در دایرکتوری ها


این یکی مهم ترین تکنیک ها و رویه های ایندکس سایت است . اما همه دایرکتوری وب لاگ عالی نیستند , برای همین شما نباید پیوند وب سایت و وبلاگ خویش را در کلیه دایرکتوری ها تثبیت فرمایید . باید اولیه از تمامی آن هایی را که دارای مرتبه بالایی در گوگل می‌باشند را پیدا کرده و بعد اقدام به اشتراک گذاری لینک سایت و بلاگ خویش در آنها نمایید .

این کار به وبسایت شما یاری می کند تا بک لینک های تازه و بهتری را دریافت کند و از این رو سبب ارتقا سرعت ایندکس وبسایت شما می گردد که در نهایت درجه وبسایت را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو ارتقاء خواهد اعطا کرد .
10 . قرار دادن ویدئوهای یوتیوب در پست های بلاگ

قرار دادن ویدئوهای یوتیوب در پست های بلاگ یکی‌از عوامل افزایش سرعت ایندکس سایت خواهد بود . گوگل به وب سایت هایی که از ویدئوهای یوتیوب در بلاگ خود بهره می کنند , اعتنا بیشتری می کند و از این رو اعتبار بیشتری به آن‌ها می دهد . فقط مهم ترین نکته ای را که بایستی در لحاظ داشته باشید , این است که ویدئوی حتما می بایست از دید محتوا با وب سایت شما منطبق داشته باشد .
11 . از کنسول جستجوی گوگل بهره کنید

کنسول جستجوی گوگل , مجموعه ای از ابزارها و منابعی است که مالکان سایت ها , وبمسترها و متخصصان سئو یاری می کند تا سعی تارنما خود را در ایندکس شدن صفحه ها مشاهده و بررسی کنند . همینطور شما میتوانید با استفاده از کنسول جستجوی گوگل , نقشه سایت XML را طولانی تر نمایید . در واقع این مهم ترین ابزار ایندکس وبسایت می باشد .
12 . اضافه کردن متاتگ های سئو در هر برگه

استفاده درست از متاتگ های سئو مانند تگ توضیحات که از تمامی مهمتر است , سبب افزایش سرعت ایندکس تارنما می‌شود . همان طور که میدانید , یکی از مهمترین متاتگ ها , تگ توضیحات است . البته این نکته را در حیث داشته باشید که گوگل این تگ ها را به صورت بی واسطه برای ایندکس گذاری به کارگیری نمی‌کند , اما استفاده باصرفه از آن ها در هر ورقه به گوگل امداد می کند تا بتواند شعور صدق از محتویات کاغذ داشته باشد و از این رو در نتایج جستجو به طور مطلوب نشان دهد . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهبود مقام وب سایت در گوگل - 9 روش اصلی جهت بهبود

جمعه 2 تير 1396
16:56
Henderson Merritt

بهبود جایگاه وب سایت درگوگل آنچنان که می گویند مشقت بار نیست . فقط کافی است که نکات آن را بدانید و بتوانید آن ها را به بهترین روش ممکن استعمال نمائید . هدف مهم هر مالک سایتی این است که بتواند رتبه سیات خود را در موتورهای کاوش بهینه کند . اما مهم ترین موتورجستجو , گوگل است که بیشترین جستجوی کاربران در آن انجام می شود . از این رو همگی در‌پی طریق هایی برای بهبود رده وب سایت در گوگل می‌باشند .

قبل از اینکه با این روش ها آشنا شوید , نخستین بایستی بدانید که سئو چیست؟ سئو مشتمل بر پروسه هایی است که منجر ایجاد و ورود ترافیک به سایت شما می‌شود . نتیجه آن باعث بهبود مقام تارنما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو میگردد . اما در‌صورتی‌که از این روش ها به صدق مصرف شود یعنی تکنیک های سئو سیاه را به کار نبرید . هم اکنون به دنبال قصد داریم که خیر روش علمی و کلیدی بهبود جایگاه وبسایت در گوگل را ابلاغ کنیم .
9 طریق بهبود جایگاه وب سایت در گوگل
1 . تیتر کاغذ

تگ title , تگی است که گوگل به آن اهمیت ویژه ای قائل است و در نتایج نشان می دهد . همچنین این تگ در تب بالای مرورگرها نشان داده می گردد , پس بایستی به بهترین صورت ممکن از آن فایده کنید . بهتر است که مطلقا از لغات مهم اساسی وب سایت و هر ورقه در آن استعمال شود .

گوگل در بین 50 تا 60 کاراکتر به کار رفته در این تگ را نشان می دهد , پس خیلی با اهمیت است که از عبارات دارای اهمیت خلاصه شده که کلمه حساس کلیدی در آن است , استفاده کنید تا منجر بهبود مقام سایت در گوگل شود .
2 . لغات دارای اهمیت

متا تگ واژه با اهمیت امروزه دیگر هیچ اثری در بهبود منزلت سایت در گوگل ندارد . ولی نه اینکه ماهیت این از بین رفته باشد , بلکه تاکتیک به کار بردن آن تغییر کرده شده‌است . چنانچه تکنیک های آن را مانند مکان به کارگیری , چگالی لغت ها کلیدی را بدانید و به صدق به کار ببرید , می‌توانیم بگوییم موفقیت کردید .
3 . تگ ALT

این تگ منحصر منفعت در عکس ها و کلیپ ها است و به نوعی نوشته جایگزین خوانده می‌شوند , یعنی در‌صورتی‌که به هر عاملی مانند سرعت کم بار گذاری , عکس شما نشان داده نشود , این متن جای آن قرار میگیرد . پس خیلی با اهمیت است که لغات اصلی حیاتی را در آن به کار ببرید , چون گوگل متن های باطن آن را می خواند و استفاده از واژه های حساس با اهمیت کمک به بهبود منزلت تارنما در گوگل می نماید .
4 . نقشه سایت


نقشه وب سایت , یک ورقه ای است که شامل پیوند های صفحه ها وبسایت است و به خزنده موتورهای جستجو کمک می کند تا بهتر بتواند مسیرها را پیدا نماید و به نوعی راهنمای مسیر است . هر لینکی به سایتتان طولانی تر نمائید , کافی است که در نقشه وبسایت خودقرار دهید تا گوگل بعداز هر توشه خزش این ورقه , پی بوجود کاغذ ای جدید چیره شود تا سریعا آن را ایندکس کند . این مساله کمک به بهبود منزلت سایت در گوگل می نماید .
5 . طراحی رسپانسیو

امروزه بیش از 40 درصد ترافیک سایت ها از گوشی ها و تبلت ها تامین میشود . همینطور یکی‌از معیارها برای بهبود جایگاه وب سایت در گوگل نیز رسپانسیو بودن سایت است یعنی این که طرح سایت به درستی در این ابزارها اکران داده شود . خواسته از نمایش درست طرح وب سایت , اکران المان به نحوی کاربر به راحتی بتواند با آنان رابطه برقرار کرده و همینطور فونت ها که به راحتی قابل قرائت باشند .
6 . از مکان نما استعمال نکنید

چند سال پیش , گوگل گفت که دیگر از مکان نما به هیچ عنوان پشتیبانی نخواهد کرد و طراحان را ترغیب که از HTML5 به جای حافظه فلش استعمال کنند . امروزه هر سایتی که از فلش استفاده نماید , خیر فقط باعث کاهش سرعت وبسایت خود می گردد بلکه شانس بهبود رده تارنما در گوگل را از دست می دهد .
7 . تولید محتوا

ساخت محتوا که امروزه شایسته ترین روش برای ارتقاء جايگاه سایت و همینطور اخذ بک لینک های طبیعی است . گوگل به وبسایت هایی که مبادرت به ساخت محتوا ارگانیک می کنند , دقت متعددی می نماید و ارزش متعددی برای آن‌ها قائل است . تولید محتوا ارگانیک یکی از بهترین نحوه های بهبود مقام سایت در گوگل است .
8 . ساختار URL

آدرس صفحه اولین چیزی است که موتورهای کاوش آن را چک می کنند . در صورتی URL سایت شما به هر علتی قبلا جریمه شده باشد , گوگل آن را نشان نخواهد بخشید . هچنین چنانچه آدرس به صورت کاملا نامشخص باشد و از کاراکترهای نامعلوم در سئو وردپرس


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اقتدار دامنه - domain authority چیست؟ - page authorithy

جمعه 2 تير 1396
16:54
Henderson Merritt

قدرت دامنه امتیازی بین 0 تا100 است که توسط کمپانی moz پیشرفته است . domain authority پیش گویی آن است که یک سایت در نتایج موتورهای کاوش چه‌طور ظواهر می شود .

2 فروددین ماه 1396 - 11 : 7 - ارسال شده توسط سینا عسکری

توان دامنه

اقتدار دامنه یا Domain authority یکی مواردی است که متخصص ها سئو به آن اعتنا ویژه ای می کنند . امروزه دو ترازو کلیدی برای میزان گیری وبسایت سود میگردد , یکی‌از pagerank است که بوسیله گوگل ایجاد شده و استفاده می گردد و دیگری قدرت دامنه یا این که همان domain authority که بوسیله موز ( Moz ) پیشرفته است . در‌این نوشته ی علمی قصد داریم که درباره‌ی domain authority ( توان دامنه ) و خط مش های بهبود و تفاوت آن با pagerank را بیان کنیم .
Pagerank چیست؟

Pagerank , الگوریتمی است که توسط گوگل ساخته شده است . در‌این دسته الگوریتم لینک ها و کیفیت آن‌ها مورد میزان گیری قرار می‌گیرد . گوگل تارنما را موضوع بررسی قرار داده و لینک های ورودی به آن را اندازه گیری می نماید . همچنین توان این پیوند های ورودی را بازبینی کرده و هرچه کیفیت و تعداد آن‌ها بیشتر باشد , امتیاز بالاتری را در pagerank برای آن وب سایت در حیث میگیرد .

Pagerank برای دوران روزگار طولانی یک از مهمترین ادله های کیفیت تارنما بود و بوسیله وبسمترها و یوزرها برای قابل اعتماد بودن وبسایت استفاده شد , همچنین افرادی در مسئله خریدوفروش دامنه عمل می نمایند , این الگوریتم را برای قیمت گذاری دامنه ها به کار می بردند .

اما در یکسری سال قبل قیمت pagerank افت پیدا نموده است . گوگل نسبتاً به روزرسانی این الگوریتم را متوقف کرده است برای همین مالکان و متخصصان سئو هیچ تغییری در چند سال اخیر در pagerank خود مشاهده نکرده اند . اما هنوز از لحاظ تکنیک داخلی گرانبها است ولی از دید همگانی دیگر هیچ ارزشی ندارد وکسی برای اقتدار وب سایت خویش از این الگوریتم به کارگیری نمیکند .
domain authority ( اقتدار دامنه ) چیست؟

domain authority یک معیاری است که به وسیله moz توسعه پیدا نموده است و در اتفاق علامتی از ارزش وب سایت است . مثل pagerank , domain authority نیز دارای محاسبات الگوریتمی برای قدرت یک وب سایت و دامنه است . در domain authority ارتقاء از 30 به 35 خیلی آسوده خیس از 80 به 85 از 100 است و وب سایت هایی که قدرت کمتری دارا هستند , این مقدار برای آنان چه بسا احتمالا صفر باشد .

domain authority یا به عبارتی اقتدار دامنه می تواند با منفعت از ابزارهایی نظیر Mozbar یا این که وبسایت Open Site Explorer تعیین نمود .

برای قدرت دامنه معیارهای بیشتری نسبت به pagerank موجود است . رعایت این معیارها سبب ارتقا توان دامنه شما میشود . این معیارها عبارتند از :
تعداد و کیفیت لینک های محل ورود

چه کسانی به شما لینک میدهند و اینکه تعداد پیوند ها تعدادی است؟ با سود از بک لینک و پیوند های از وب سایت های گوناگون و معتبر , معیار قدرت دامنه یا این که domain authority را ارتقا بخشید .
تعداد و کیفیت لینک های خروجی


شما به چه وبسایت هایی پیوند می دهید؟ آیا سایت دارای اهمیت و مرجع لینک و پیوند داده اید؟ سایتی که لینک و پیوند داده اید , اسپم است یا خیر؟ اسپم بودن را خیلی دقت فرمایید زیرا باعث خدشه دار شدن سرعت بالا اقتدار دامنه ( domain authority ) می گردد .
داده ها ثبت نام دامنه

شما صاحب یک سری دامنه هستید؟ domain authority ( توان دامنه ) دامنه هایی که را دارای ثبت داده ها یکسان می‌باشند و مرتبط هستند را باز‌نگری و آنالیز می نماید . اگر یکی‌از این ها مورد جریمه گوگل قرار گرفته باشد , برروی سایر تاثیر منفی خواهد گذاشت .
سن دامنه

دامنه های سابق خیس ولی در شرایطی‌که اسپم شده نباشند , بیشتر از همگی گزینه اعتماد می‌باشند و از این رو domain authority بالاتری دارا‌هستند . البته این مساله نباید افراد را ترغیب کند که دامنه های دیرین را خریداری نمایند بلکه می بایست خودشان همت نمایند که اقتدار دامنه تارنما تازه تاسیس خود را ارتقاء دهند .
چگالی پیوند

عوض این که همت نمائید از تعداد وب سایت های متعددی با هر مدل ارزشی اخذ لینک فرمایید , کافی است که از چندین وبسایت محدود اما با قدرت دامنه بالا , لینک و پیوند اخذ نمائید که این به مراتب تاثیر بیشتری بر روی افزایش رتبه تارنما شما خواهد داشت .
Pagerank

موز به از پیج رنک به عنوان بخشی از domain authority یا همان اقتدار دامنه استفاده می کند . این یعنی این که به صورت پیشفرض domain authority خیلی بالاتر از پیج رنک است .
توزیع موقتی
سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

8 تکنیک کلیدی سئو و بهینه سازی وبسایت در سال 2017

جمعه 2 تير 1396
16:54
Henderson Merritt

باصرفه سازی تارنما و رعایت اصول سئو امروزه بیشتر از هر چیزی دیگر زمینه اعتنا صاحبان وبسایت قرار گرفته است . اگرچه سال یک بار شاهد تغییر و تحول الگوریتم های گوگل هستیم و متسفانه سایت هایی که مطابق با الگوریتم جدید گوگل نباشد , مسئله جریمه قرار میگیرند .

برای همین یکی‌از دغدغه های با اهمیت صاحبان تارنما , رعایت اصول سئو بهینه سازی وبسایت می باشد تا علاوه بر اینکه تارنما آنها در صفحه اول گوگل قرار گیرد , زمینه جریمه گوگل هم قرار نگیرد .

ولی یک سوالی که همیشه در ذهن افراد و کاربران موجود است , این است که چه تکنیک هایی درباره با سئو و بهینه سازی وبسایت می بایست به کار ببرند .

ما در این مقاله یادگرفتن سئو قصد داریم تکنیک های مهمی را شما باید در سئو و باصرفه سازی تارنما به کار ببرید ابلاغ کنیم . این نکات و اصول درسال 2017 به وسیله گوگل طولانی تر از کلیه مسئله توجه قرار می‌گیرند .
8 تکنیک با اهمیت سئو و با صرفه سازی وب سایت در سال 2017
بهینه سازی تگ title

تگ های عنوان او‌لین مکانی است که بوسیله خزنده های گوگل کاوش می‌شود . به کار بردن لغات با اهمیت و مشتقات آن خیلی اصلی است . حداکثر تعداد مقدار کاراکتری که باید در تگ عنوان به کار ببرید , 55 کاراکتر می‌باشد .

نکته بعدی تالیف پست ها می باشد که می بایست کلمه ها دارای اهمیت را در آنان فایده کنید . اما رعایت چگالی کلمات حساس خیلی کلیدی است . ولی پیشنهاد می شود که نخستین از همه در زمینه‌ی صنعت و کسب و کار خود مقاله بنویسید و دوم این‌که پرجستجوترین لغات حساس حوزه کاری خویش را پیدا فرمایید و مطالبی در خصوص آن بنویسید .

هرچه کلمه ها مهم درعنوان و محتوای شما بیشتر منفعت شوند , بخت شما در افزایش مرتبه و باصرفه سازی بخش اعظم است .
گوگل آنالیتیک را نصب نمائید
گوگل آنالیتک به شما در مورد ترازو ترافیک وبسایت را می گوید و در‌حالتی که خطایی از حیث گوگل مشاهده شود , بیان میکند . توصیه میشود که در حالتی که تا شرایط فعلی اقدام به نصب گوگل آنالاتیک نکرده اید , بدون شک آن را نصب کرده و تنظیمات ذی‌ربط را انجام دهید .


سرعت سایت و طراحی رسپانسیو و گوشی وب سایت خود را باز بینی نمائید

یکی از نکات مهم در با صرفه سازی تارنما , سرعت سایت و رسپانسیو بودن آن هست . همان طور که میدانید به جهت استعمال گسترده موبایل و تبلت برای انجام امور اینترنتی , خیلی حساس است که وبسایت شما در‌این ابزارها به صدق اکران داده شود . گوگل برای وبسایت های رسپاسنسیو امتیاز ویژه ای قائل است . همچنین هرچه سرعت سایت فراتر باشد , زمان لود آن کمتر خواهد بود و این میتواند بر سئوسایت تاثیر مثبتی داشته باشد .

برای باز‌نگری سرعت هر کاغذ وب سایت , می‌توانید https : //testmysite . thinkwithgoogle . com استفاده کنید .
بک پیوند و لینکدهی داخلی

اطلاعات کامل راجع به بک پیوند را می‌توانید در‌این مطلب آموزشی مشاهده نمایید . فقط مراقب باشید که از بک لینک و پیوند های غیرمفید و زیان آور استفاده نکنید چونکه نه صرفا موءثر نیست بلکه در سئو و با صرفه سازی سایت شما تاثیر مخربی خواهد داشت .

نکته بعدی که خیلی کلیدی است و متاسفانه بیشتر سئوکاران به آن دقت نمی کنند , لینک دهی داخلی بین صفحه ها است . بین صفحه ها خود رابطه برقرار فرمایید . این رابطه می بایست از طریق کلمه ها حیاتی هر صفحه باشد . گوگل تنها به بک لینک و پیوند های خارجی اهمیت نمی دهد , بلکه برای این لینک ها هم اهمیت ویژه ای قائل می‌باشد .
بررسی اخذ پیوند

پیشنهاد می شود قبلی از پباده سازی سایت خود , به خط مش های تبلیغاتی که باعث ارتقا سئو تارنما و در غایت باصرفه سازی وب سایت شما می گردد , فکر کنید . استراتژی تبلیغات اینترنتی خویش را بسته به گونه کسب و کار خویش تعیین نمایید . این نکته را در حیث داشته باشید که همگی این تبلیغات اینترنتی بایستی سبب ساز به اخذ لینک برای شما گردد .
داده ها تماس را فراموش نکنید

متاسفانه با این تمامی اطلاع رسانی و پیشنهاد هایی که شده‌است , باز نیز شاهد این هستیم که داده ها تماس به درستی در وب سایت قرار نگرفته است . خریداران واقعی زمانی می خواهند رابطه با فروشنده برقرار نمایند , نمی توانند داده ها تماس پیدا نمایند و فقط یک فرم را مشاهده می کنند .

نکته بعدی این است که در الگوریتم های تازه گوگل , قرار دادن آدرس نشانی اینترنتی نمره منفی را برای سئوسایت به یاور دارد . خوبتر است که به نشانی ایمیل , یک عکس اکران دهنده آن در وب سایت قرار دهید .
https یا این که http

حتما مجوز و گواهی SSL را برای وبسایت خود دریافت نمائید چونکه در جستجو های ارگانیک خیلی اثرگذار و اصلی است کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ایندکس تارنما - 12 راه و روش برای ارتقاء سرعت ایندکس تارنما تازه

جمعه 2 تير 1396
16:52
Henderson Merritt

ایندکس وبسایت مدام یکی از موارد چالش برانگیز بین متخصصین بازاریابی اینترنتی و سئوکاران بوده است . اما آنان درخصوص الگوریتم گوگل اطلاعات کاملی دارا هستند و می‌دانند برای ایندکس سایت که تازگی پباده سازی شده‌است , چه کار هایی می بایست انجام دهند البته خب این همیشه باز هم جای نگرانی وجود دارد که تمام مراحل به صدق صورت پذیرد .


ولی معنا ایندکس وبسایت چیست؟ ایندکس شدن یعنی اینکه صفحه ها وبسایت شما در موتورهای کاوش قرار گیرد و بوسیله آن‌ها پیدا شود . بهترین منش برای این که متوجه شوید , وبسایت شما ایندکس شده است یا نه , عنوان با اهمیت آن را جستجو فرمائید . در حالتی‌که پیدا کرد یعنی ایندکس شده‌است , در غیر اینصورت می بایست به اندیشه یک رویکرد راه حل باشید .

درین نوشته ی علمی فراگیری سئو , ما قصد نداریم که تکنیک جدیدی را به شما آموزش دهیم بلکه هدف ما مرور تکنیک های سابق البته کاربردی برای ارتقا سرعت ایندکس وبسایت است . شاید در صورتی شما این امور را انجام دهید , بعداز مدتی ولی گوگل وب سایت شما خواهد شناخت ( که ولی این موضوع بستگی به شرایط خاصی دارد ) اما امداد به مالکان وبسایت های جدید می کند تا سریعا تارنما خویش را در کاغذ اولیه گوگل قرار بدهند .
12 تکنیک ایندکس تارنما
1 . بخش وب لاگ را به وبسایت بیشتر فرمایید

وب لاگ یک کدام از مهم‌ترین بخشها برای جذب کاربران است . در واقع در بخش وب لاگ , شایسته ترین فعالیتی که بیشتر موسسات برای آن برنامه ریزی می کنند , تولید محتوا ارگانیک است . گوگل طولانی تر در پی محتوای طبیعی و آپ دیت شده میباشد . برای همین است که درین چندساله , توجه ویژه ای بدین مساله شده‌است . برای اینکه سرعت ایندکس وب سایت خود را ارتقا دهید , سفارش می شود حداقل روزی 3 یا 4 محتوای دست اول ساخت نمایید , اما خب این مسائل برای تمامی دسته وبسایت ها امکان پذیر نمی باشد اما دست‌کم همان یک مطلبی را نیز که قرار می دهید , اسکن شده دیگر سایت ها نباشد .
2 . فولدر Robot . txt را طولانی تر کنید

با به کارگیری از فولدر ربات , میتوانید در دست گرفتن محتوای وب سایت خود را در خزنده گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری را نگهداری فرمائید . درواقع با استفاده از این پوشه , کار کشته خواهید که به موتورهای جستجو اجازه ایندکس تارنما خود را بدهید . داشتن این فولدر برای هر صاحب و مالک وب سایتی واجب است . مثلا , شما سایت خود را اخیرا طراحی کرده اید , اما فعلا معرفی آن را به گوگل ندارید , از این با امر disallow به موتورهای کاوش اجازه ایندکس شمارا نمی دهید تا همه المان ها و روند ضروری را در آن قرار دهید .
3 . به کار بستن از نقشه تارنما

دو گونه نقشه تارنما وجود دارد : یک نقشه HTML و دیگر نقشه XML . نقشه HTML به یوزرها شما کمک می کند تا بهتر بتوانند درون سایت پیمایش نمایند . اما نقشه XML راهنمای موتورهای کاوش برای پیمایش در وب سایت است و در‌حالتی که شما تغییری در تارنما خود ایجاد کنید یا ورقه ای را اذن یا کم فرمائید , سریعا به موتورهای کاوش این تغییر و تحول بیان می‌شود . در واقع همانطور که میدانید هر چه سرعت ایندکس سایت بالا باشد , تاثیر بهتری در سئو شما خواهد داشت .
4 . نصب گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیک یک ابزار بدون‌پول است که به شما امداد می کند تا ترافیک وبسایت خود را بررسی کنید . با استفاده از گوگل آنالیتیک می توانید به شبکه ورودی کاربران خود را ردیابی کرده و ارزیابی فرمائید که آیا حد نصاب محل ورود دارید یا این که نه . همینطور می توانید تحلیل نمائید که از موتورهای کاوش تعدادی نفر محل ورود و بازدید کننده داشته اید و در واقع استراتژی سئو خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و اینکه از کدام ابزارها برای ارتقا سکو تارنما خود استعمال کنید .

مهمترین موردی که به راحتی میتوانید توسط گوگل آنالیتیک ردیابی کنید , پیدا کلمه و واژه محل ورود است که کاربران با آن وبسایت شما‌را پیدا می کنند . با این همه توضیحات , نصب ابزار گوگل آنالیتیک که لازمه هر وب سایتی است , به شما در افزایش سرعت ایندکس سایت کمک متعددی خواهد کرد .
5 . تثبیت آدرس کاغذ در موتورهای جستجو

خیلی با اهمیت است که نشانی ورقه تارنما خویش را در موتورهای کاوش وارد نمائید . گوگل و هم دیگر موتورهای جستجو یک ابزار آنلاینی را برای یوزرها ایجاد کرده اند تا نشانی وبسایت خویش را برای آن ها در آنجا تثبیت نمایند . در صورتی هم وب سایت شما محلی است , مطلقا باید در موتورهای کاوش محلی که وجود دارد , آن را تصویب فرمائید . تصویب پیوند آدرس ورقه , سبب ساز ارتقاء سرعت ایندکس وب سایت شما میشود زیرا آنان سریعا متخصص سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش بازاریابی محتوا - آموزش و مشورت بازاریابی دیجیتال

جمعه 2 تير 1396
16:52
Henderson Merritt


4 . ضابطه سوم را رعایت نمائید

یکی از موارد اصلی که در یادگرفتن بازاریابی محتوا بیان می شود , رعایت قانون سوم است . یک سوم محتوای شما می بایست با اهمیت و ناب باشد , یک سوم براساس اصول سئو باشد و یک سوم بقیه براساس کاربر نوشته شود . در واقع محتوای شما باید ترکیبی از سه وضعیت باشد . محتوای کاربرپسند منجر به اشتراک گذاری مطالب به وسیله آن ها می گردد و همچنین اگرهم براساس اصول سئو درج شده باشد , در گوگل می‌تواند درجه بالاتری نسبت به بقیه می گیرد .
5 . محتوای بصری را فراموش نکنید

بارها در زمینه‌ی تاثیر عکس بر جذب یوزرها حرف شده است . یک عکس میتواند 60 هزاربار سریعتر از یک متن , کاربران را به خود جلب کند . سعی فرمایید که در میان محتوای خویش از عکس های خاص و دارای ربط سود کنید . یک کدام از بهترین موقعیت های عکس , اینفوگرافیک است که می اقتدار یک متن طولانی را به شکل خلاصه در آن بیان کرد . فراگیری بازاریابی محتوا صرفا مربوط به متن نمی‌باشد , بلکه عکس ها امروزه مهم‌ترین تاثیر را در تولید محتوا دارا‌هستند .
6 . از قابل انعطاف افزارهای مطلوب استفاده نمائید

نرم افزارهای متعددی برای ایجاد محتوا موجود است . اساسا بخش اعظم افراد از CMSهای مهیا برای این کار استفاده می نمایند که مطلب خویش را به حالتی که گزینه پسندتان است , بازنویسی نمائید . همچنین میتوانید از قابل انعطاف افزارهای مطلوب برای کشف کردن کلمات حیاتی دلخواه کسب و کار خویش که بیشترین جستجو توسط کاربران می شود را سود نمائید . همان گونه که گفتیم , قدم نخستین در یادگرفتن بازاریابی محتوا , شناخت یوزرها است . شما بایستی بدانید که کاربران بیش تر چه گونه واژه و کلمه ای را گوگل آیتم کاوش قرار میدهند .
7 . یک لحن ثابت و متناسب با فضای کاری داشته باشید

یک عدد ازاصولی که در یادگرفتن بازاریابی محتوا بیان می گردد , داشتن لحن اثبات در نوشتن محتوا و البته متناسب با کاربران میباشد . لحن محتوا باید ثابت , واقعی و متناسب با سن کاربرانتان باشد . ولی منظور از لحن ثابت به معنای داشتن لحن خشک و کتابی وجود ندارد , بلکه هر گونه مثال یا محتوایی دیگر را هم که استفاده می‌کنید , باید متناسب لحن نوشته دارای اهمیت باشد .
8 . از تکنولوژی غافل نشوید


برای ایجاد محتوا و ردیابی اثر آن , ابزارها و تکنولوژی نو و زیادی برای فراگیری بازاریابی محتوا وجود دارد . شما با این ابزارها علاوه براینکه می توانید کلمات حساس پرجستجو بوسیله کاربران را پیدا نمائید , محتوای کاربران را مسئله ارزیابی قرار داده و همینطور میزان اثر گذاری و کلیک شدن آن باز‌بینی فرمایید .
9 . داده ها , اعداد را محاسبه کنید

شما باید تمامی داده های واعدادی را که از تحلیل داده ها بدست می آورید را بررسی فرمائید . ابزارهای بررسی متعددی برای این مسائل موجود است مثل گوگل آنالاتیک یا وبستر تولز یا این که ابزار ارزیابی شبکه‌های‌مردمی که به شما میزان ورودی به ازای هر کلمه اساسی و حالت کاربران ورودی را نشان میدهد . ارزیابی و ارزیابی اطلاعات , یکی‌از موارد فراگیری بازاریابی محتوا می‌باشد .
10 . شجاع باشید

بازاریابی محتوا یک عمل هیجان انگیز است چون رویه های متعددی برای انجام وجود دارد . درصورتی که قصد دارید که پیروز باشید , باید شجاع باشید و از همگی تکنیک ها و ابزارهایی را که در یادگرفتن بازاریابی محتوا وجود دارد به بهترین حالت بهره فرمائید . متخصص سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]