ایندکس وب سایت - 12 روش برای ارتقا سرعت ایندکس وبسایت جدید

جمعه 2 تير 1396
16:57
Henderson Merritt


6 . در شبکه های عمومی اکانت تولید نمائید

شبکه‌های‌مردمی مثل توییتر , فیس بوک , پینترست , لینکدین و مخصوصا گوگل پلاس از مهمترین شبکه‌های‌اجتماعی تاثیرگذار در سئو می باشند . گوگل و دیگر موتورهای جستجو توجه ویژه ای به سیگنال های ورودی از این شبکه ها دارا هستند و از این رو هر سیگنال محل ورود , تاثیر بسزایی در سرعت ایندکس وب سایت خواهد داشت .
7 . محتوای سایت خویش را در شبکه‌های‌مردمی به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری لینک و پیوند های تارنما و محتوا در شبکه‌های‌عمومی , می تواند سبب کاهش فرصت و ارتقا سرعت ایندکس وب سایت شود , مخصوصا در‌حالتی که شبکه های مردمی باشند که در سئو تارنما تاثیر گذار هستند . اما اگرچه پیوند ها اکثر به طور نوفالو می‌باشند , البته گوگل سیگنال محل ورود از آنان را اخذ کرده و تاثیر مثبتی برای آن در حیث می گیرید .
8 . قرار دادن RSS در وبسایت

RSS مسائل و تکنیکی نیست که از بین برود و مدام یکی مسائل تاثیرگذار ایندکس تارنما است . فقط کافی است که با سود از ابزار Feedburner که یک ابزار رایگانی است که بوسیله گوگل تاسیس شده است , برای پست های بلاگ خویش RSS تولید کنید . این به گوگل یاری می کند تاهنگامیکه شما یک مطلب یا این که پست جدیدی را قرار می دهید , سریعا متوجه آن شود و از این رو ایندکس سایت شمارا بهبود بخشد .
9 . تثبیت سایت در دایرکتوری ها


این یکی مهم ترین تکنیک ها و رویه های ایندکس سایت است . اما همه دایرکتوری وب لاگ عالی نیستند , برای همین شما نباید پیوند وب سایت و وبلاگ خویش را در کلیه دایرکتوری ها تثبیت فرمایید . باید اولیه از تمامی آن هایی را که دارای مرتبه بالایی در گوگل می‌باشند را پیدا کرده و بعد اقدام به اشتراک گذاری لینک سایت و بلاگ خویش در آنها نمایید .

این کار به وبسایت شما یاری می کند تا بک لینک های تازه و بهتری را دریافت کند و از این رو سبب ارتقا سرعت ایندکس وبسایت شما می گردد که در نهایت درجه وبسایت را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو ارتقاء خواهد اعطا کرد .
10 . قرار دادن ویدئوهای یوتیوب در پست های بلاگ

قرار دادن ویدئوهای یوتیوب در پست های بلاگ یکی‌از عوامل افزایش سرعت ایندکس سایت خواهد بود . گوگل به وب سایت هایی که از ویدئوهای یوتیوب در بلاگ خود بهره می کنند , اعتنا بیشتری می کند و از این رو اعتبار بیشتری به آن‌ها می دهد . فقط مهم ترین نکته ای را که بایستی در لحاظ داشته باشید , این است که ویدئوی حتما می بایست از دید محتوا با وب سایت شما منطبق داشته باشد .
11 . از کنسول جستجوی گوگل بهره کنید

کنسول جستجوی گوگل , مجموعه ای از ابزارها و منابعی است که مالکان سایت ها , وبمسترها و متخصصان سئو یاری می کند تا سعی تارنما خود را در ایندکس شدن صفحه ها مشاهده و بررسی کنند . همینطور شما میتوانید با استفاده از کنسول جستجوی گوگل , نقشه سایت XML را طولانی تر نمایید . در واقع این مهم ترین ابزار ایندکس وبسایت می باشد .
12 . اضافه کردن متاتگ های سئو در هر برگه

استفاده درست از متاتگ های سئو مانند تگ توضیحات که از تمامی مهمتر است , سبب افزایش سرعت ایندکس تارنما می‌شود . همان طور که میدانید , یکی از مهمترین متاتگ ها , تگ توضیحات است . البته این نکته را در حیث داشته باشید که گوگل این تگ ها را به صورت بی واسطه برای ایندکس گذاری به کارگیری نمی‌کند , اما استفاده باصرفه از آن ها در هر ورقه به گوگل امداد می کند تا بتواند شعور صدق از محتویات کاغذ داشته باشد و از این رو در نتایج جستجو به طور مطلوب نشان دهد . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]