ابزار باصرفه سازی وبسایت - 21 ابزار در سئو داخلی

جمعه 2 تير 1396
14:45
Henderson Merritt

ابزار باصرفه سازی سایت چیست؟ تاثیر ابزار باصرفه سازی وبسایت در محل ورود موتورهای جستجو چه معیار است؟ هر چند سال یک توشه ما شاهد تغییراتی در الگوریتم های گوگل و تکنیک های سئو داخلی هستیم و تمامی صاحبان وبسایت ها مکلف می باشند که تکنیک های تازه سئو را مطابق با الگوریتم های گوگل در وب سایت خویش به کار ببرند . مسلما در حالتی‌که کسی این تکنیک ها را به کار پیکار , مورد جریمه گوگل قرار خواهد گرفت .

بهبود سئو داخلی برای صاحب وبسایت لازم و مهم میباشد . تاکید الگوریتم های تازه گوگل طولانی تر بر بهبود سئو داخلی و ایجاد محتوا ناب می‌باشد و در شرایطی که کسی این توصیه دورازشوخی نگیرد , عواقب بدی در دید توقع سایت وی خواهد بود .

اما خیلی جای نگرانی وجود ندارد و برای هرکاری ابزاری موجود است . برای با صرفه سازی سئو داخلی , ابزارهایی وجود دارند که به ابزار بهینه سازی سایت معروف می‌باشند . درین نوشته ی علمی آموزشی سئو ما قصد داریم که 21 ابزار بهینه سازی تارنما که در با صرفه سازی داخلی وب سایت خیلی موثر هستند را معرفی کنیم .
21 ابزار با صرفه سازی وبسایت داخلی

این ابزار به یک سری گونه تقسیم می گردند که در هر بخش , ابزارهای مربوط به آن را معرفی می‌کنیم .
باز بینی کلمه ها دارای اهمیت

ایجاد لیست لغات با اهمیت مدام جز حیاتی تکنیک سئو بوده است . زیرا گزینش عبارات دارای اهمیت میتواند تاثیر عمیقی برای تلاش سایت و سئو داخلی داشته باشد , برای همین توصیه می شود که از یک ابزار باصرفه سازی وبسایت برای تعیین و بررسی کلمه ها اساسی استفاده نکنید .
1 . Wordstream

یک ابزار بدون پول سئو برای لغات دارای اهمیت است که از پایگاه داده جستجوهای خویش , شایسته ترین ایده کلمه ها اساسی را موءثر در سئو داخلی را نشان می دهد .
2 . Keyword Eye Basic

یک ابزار بهینه سازی وبسایت برای سفارش لغت ها کلیدی تصویری است .
3 . Youtube Keyword Tool

جولیا جویسی اخیرا به جزیی توضیح داده است که این ابزار بهینه سازی سایت برای چک کلمه ها حساس در همگی گونه محتوا مفید و کاربردی می باشد .
4 . Ubersuggest

این ابزار سئو , داده های پیشنهادی در گوگل و دیگر موتورهای کاوش را نشان می دهد . یک ابزار عالی برای توسعه تارنما در دراز بازه زمانی می‌باشد .
ابزارهای بررسی محتوا

در الگوریتم جدید گوگل , تاکید بیشتر برروی محتوا می باشد . درین الگوریتم محتواهای کیفیت خوب ذیل یا این که محتوای کپی شده زمینه جریمه قرار می گیرند . این ابزارهای سئو برای گسترش و ساخت محتوای کیفیت عالی از نظر گوگل می باشد , استفاده میگردند .
5 . Anchor Text Over Optimization Tools

یک ابزار با صرفه سازی وبسایت است که خروجی آن چگالی و تنوع انکرتکست ها می‌باشد . کلمه ها و عبارت که با صرفه سازی شده است را به طور کامل معلوم می نماید .
6 . Convert Word Document to Clean HTML

یک ابزار تبدیل رایگان برای اوراق است که در قابل انعطاف افزارهای مایکروسافت نظیر ورد استفاده می شود .
7 . Copyscape

یک جستجوکننده سرقت های ادبی بدون‌پول است . این ابزار به شما که با وارد کردن نشانی ورقه خود , علاوه بر شناسایی محتوای اسکن شده بتوانید محتوای با اهمیت و اورجینال را تثبیت فرمایید .
ابزارهای تکنیکی

به صورت خلاصه در شرایطی‌که بخواهیم بیان کنیم , ابزارهای تکنیکی که در سئو داخلی استفاده می شوند .
8 . Xneu ' s Link Sleuth


یک نرم افزار خزنده بر طبق PC است که پیوند های شکسته سایت ها را آنالیز می کند . این اپلیکیشن همچنین اعتبار پیوند های متنی , قاب ها , عکس را آنالیز می کند .
9 . Robot . txt Generator

یک اپلیکیشن رایگان برای تولید پوشه ربات وب سایت هست . همانگونه که می دانید ربات تاثیر مهمی در با صرفه سازی سایت و سئو داراست .
10 . Robot . txt checker

یک اعتبار سنج که syntax های فولدر ربات را باز نگری می‌کند تا فرمت آن را از دید درست بودن , اعتبار بخشد .
11 . URL Valet

از این ابزار با صرفه سازی سایت برای مشاهده تعداد کل شی ءها , فرصت دانلود , جزئیات اشیا , لینک های داخلی اسناد و لینک های فرنگی را با تصدیق هدر سرور برای هر مورد استفاده میشود . سئو تهران


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]