گزارش سئو - 14 واحد سنجش در گزارش باصرفه سازی وبسایت

جمعه 2 تير 1396
14:44
Henderson Merritt

گزارش سئو یک کدام از اصلی‌ترین امور و وظیفه‌هایی است که بایستی هر کمپانی خدماتی سئو به مشتریان خویش ارائه دهد . درواقع در گزارش سئو شما میتوانید از روند فعالیت‌های انجام‌گرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و اما مهم ترین کارها در بهینه سازی تارنما است .

برای به دست آوردن پروسه انجام فعالیت‌ها و رشد سئو سایت , ابزارهای مختلفی موجود است . با کمک این ابزارها می‌توانید یک گزارش سئو متناسب با کسب‌وکار خویش به دست بیاورید . در این نوشته‌ی علمی قصد داریم که 14 معیاری را که شما بایستی در گزارش سئو یک سایت درپی آن باشید را بیان کنیم .
چرا بایستی از ابزارهای گزارش سئو به کار گیری کنیم؟

به‌منظور پیگیری فرایند فعالیت‌های سئو , می بایست همه داده‌های خود را در یک محل ذخیره کنید تا بتوانید سریعاً یک گزارش سئو را تهیه‌کرده و اما اینکه خوانا باشد . معیارهایی در گزارش سئو می بایست در پی آن باشید , از ابزارهای مختلفی به دست می‌آید مانند گوگل آنالاتیک , وب مستر , ورنک و غیره که هر مورد بسته به انگیزه و کاربردشان , بهره خاص خود را دارا هستند , البته زمانی صحبت از گزارش سئو میگردد , باید همگی داده‌های به‌دست‌آمده را در یک محل ذخیره فرمائید .

به کار گیری از ابزارهای سئو به شما کمک مینماید تا خوب تر بتوانید پروسه و رشد تارنما خویش را آنالیز نمایید . برای مثال می‌توانید بررسی نمایید که در کدام واژه کلیدی در کاغذ اولیه گوگل قرار دارید . هر ابزار به‌منظور انگیزه خاصی استفاده میشود و داده‌هایی که از آن ها به دست می‌آید متفاوت است . اما مشترکاتی هم بین آنان موجود است . ولی به‌هرحال استفاده از این ابزارها به شما یاری می کند تا داده‌هایی مربوط به فرآیند فعالیت وب سایت خود را سریعاً به دست آورید . مسئله‌ای که در گزارش سئو اساسی است , دستیابی سریع به روند کار است و برای همین سود از این ابزارها توصیه میشود .
تمامی منابع ابزارهای گزارش سئو را در یک مکان قرار دهید

همان‌طور که مطرح نمایید , ابزارهای گزارش دهی سئو مختلف است و ازاین‌رو بهتر است که آنان اول‌ازهمه شناسایی کرده و آنگاه بسته به مدل کاربری وبسایت خود , از ابزار مناسب منفعت کنید .

توصیه می گردد که این ابزارها و داده‌های به‌دست‌آمده از آن‌ها‌را در یک مکان ذخیره نمایید تا سریع‌تر و خوبتر بتوانید گزارش سئو خویش را به دست بیاورید .
معیارهای مطلوب برای گزارش سئو
1 . لغت ها اصلی که سبب ساز ورود کاربران به وب سایت شما شده‌است

این مهم ترین و اولین نکته‌ای است که شما می بایست در گزارش سئو خویش به آن دقت نمایید . ولی گذشته از آن بایستی عبارات مهم مربوط به کسب‌ وکار خود را پیدا کنید . درواقع شما درین تراز بایستی مقدار اختلاف رتبه سایت خود در آن کلمه و واژه حیاتی نسبت به مرتبه اول و همچنین ترازو محل ورود از هر واژه را پیدا فرمائید .

یک نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید , این است که سکو شما در کلمه دارای اهمیت اهمیت کمتری نسبت به میزان محل ورود دارااست . احتمال دارد که سکو شما در واژه حساس خاصی نخستین باشد , اما اصلاً از آن کلمه و واژه , برای اینکه جستجوی زیادی نمیشود , محل ورود متعددی ندارید پس بیش تر در ادامه میزان محل ورود از واژه و کلمه اساسی باشید که یکی از شایسته ترین ابزارها برای این کار گوگل آنالاتیک است .
2 . مقدار ترافیک از بک لینک‌ها


درک کردن این‌که شما از کدام سایت‌ها بک پیوند دریافته‌اید , خیلی با اهمیت است . این داده ها به شما امداد می‌نماید که در جور سایت‌ها بیشتر به عمل و مبادرت به دریافت بک لینک و پیوند بیشتر نمایید . پس تمامی بک لینک‌ها و دامنه‌های وبسایت را جمع‌آوری کرده و در آن‌هایی که بیشترین اندازه محل ورود و ولی بیشترین رتبه را در گوگل دارند , فعالیت نمائید .
3 . اندازه ترافیک محل ورود از موتور کاوشگر گوگل

یک کدام از موردها مهمی که می بایست در گزارش سئو در حیث بگیرید , اندازه ترافیک محل ورود از این موتور گوگل است . درواقع این مهم ترین معیاری است که همه متخصصین سئو در پی ارتقا مقدار آن می‌باشند . با منفعت از گوگل آنالاتیک میتوانید بدین مقدار دست پیدا فرمایید . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]