گزارش سئو - 14 واحد سنجش در گزارش باصرفه سازی وبسایت
گزارش سئو یک کدام از اصلیترین امور و وظیفههایی است که بایستی هر کمپانی خدماتی سئو به مشتریان خویش ارائه دهد . درواقع در گزارش سئو شما میتوانید از روند فعالیتهای انجامگرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و اما مهم ترین کارها در بهینه سازی تارنما است .
برای به دست آوردن پروسه انجام فعالیتها و رشد سئو سایت , ابزارهای مختلفی موجود است . با کمک این ابزارها میتوانید یک گزارش سئو متناسب با کسبوکار خویش به دست بیاورید . در این نوشتهی علمی قصد داریم که 14 معیاری را که شما بایستی در گزارش سئو یک سایت درپی آن باشید را بیان کنیم .
چرا بایستی از ابزارهای گزارش سئو به کار گیری کنیم؟
بهمنظور پیگیری فرایند فعالیتهای سئو , می بایست همه دادههای خود را در یک محل ذخیره کنید تا بتوانید سریعاً یک گزارش سئو را تهیهکرده و اما اینکه خوانا باشد . معیارهایی در گزارش سئو می بایست در پی آن باشید , از ابزارهای مختلفی به دست میآید مانند گوگل آنالاتیک , وب مستر , ورنک و غیره که هر مورد بسته به انگیزه و کاربردشان , بهره خاص خود را دارا هستند , البته زمانی صحبت از گزارش سئو میگردد , باید همگی دادههای بهدستآمده را در یک محل ذخیره فرمائید .
به کار گیری از ابزارهای سئو به شما کمک مینماید تا خوب تر بتوانید پروسه و رشد تارنما خویش را آنالیز نمایید . برای مثال میتوانید بررسی نمایید که در کدام واژه کلیدی در کاغذ اولیه گوگل قرار دارید . هر ابزار بهمنظور انگیزه خاصی استفاده میشود و دادههایی که از آن ها به دست میآید متفاوت است . اما مشترکاتی هم بین آنان موجود است . ولی بههرحال استفاده از این ابزارها به شما یاری می کند تا دادههایی مربوط به فرآیند فعالیت وب سایت خود را سریعاً به دست آورید . مسئلهای که در گزارش سئو اساسی است , دستیابی سریع به روند کار است و برای همین سود از این ابزارها توصیه میشود .
تمامی منابع ابزارهای گزارش سئو را در یک مکان قرار دهید
همانطور که مطرح نمایید , ابزارهای گزارش دهی سئو مختلف است و ازاینرو بهتر است که آنان اولازهمه شناسایی کرده و آنگاه بسته به مدل کاربری وبسایت خود , از ابزار مناسب منفعت کنید .
توصیه می گردد که این ابزارها و دادههای بهدستآمده از آنهارا در یک مکان ذخیره نمایید تا سریعتر و خوبتر بتوانید گزارش سئو خویش را به دست بیاورید .
معیارهای مطلوب برای گزارش سئو
1 . لغت ها اصلی که سبب ساز ورود کاربران به وب سایت شما شدهاست
این مهم ترین و اولین نکتهای است که شما می بایست در گزارش سئو خویش به آن دقت نمایید . ولی گذشته از آن بایستی عبارات مهم مربوط به کسب وکار خود را پیدا کنید . درواقع شما درین تراز بایستی مقدار اختلاف رتبه سایت خود در آن کلمه و واژه حیاتی نسبت به مرتبه اول و همچنین ترازو محل ورود از هر واژه را پیدا فرمائید .
یک نکتهای که باید در نظر داشته باشید , این است که سکو شما در کلمه دارای اهمیت اهمیت کمتری نسبت به میزان محل ورود دارااست . احتمال دارد که سکو شما در واژه حساس خاصی نخستین باشد , اما اصلاً از آن کلمه و واژه , برای اینکه جستجوی زیادی نمیشود , محل ورود متعددی ندارید پس بیش تر در ادامه میزان محل ورود از واژه و کلمه اساسی باشید که یکی از شایسته ترین ابزارها برای این کار گوگل آنالاتیک است .
2 . مقدار ترافیک از بک لینکها
درک کردن اینکه شما از کدام سایتها بک پیوند دریافتهاید , خیلی با اهمیت است . این داده ها به شما امداد مینماید که در جور سایتها بیشتر به عمل و مبادرت به دریافت بک لینک و پیوند بیشتر نمایید . پس تمامی بک لینکها و دامنههای وبسایت را جمعآوری کرده و در آنهایی که بیشترین اندازه محل ورود و ولی بیشترین رتبه را در گوگل دارند , فعالیت نمائید .
3 . اندازه ترافیک محل ورود از موتور کاوشگر گوگل
یک کدام از موردها مهمی که می بایست در گزارش سئو در حیث بگیرید , اندازه ترافیک محل ورود از این موتور گوگل است . درواقع این مهم ترین معیاری است که همه متخصصین سئو در پی ارتقا مقدار آن میباشند . با منفعت از گوگل آنالاتیک میتوانید بدین مقدار دست پیدا فرمایید . سئو
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]