استارتاپ های پیروز در کشور ایران - اکوسیستم استارتاپ جمهوری اسلامی ایران

جمعه 2 تير 1396
14:43
Henderson Merritt



2 . عجله دهنده ها و فضاهای کسب وکار در کشور ایران

پرورش کمپ های استارتاپی , برنامه های آموزشی و تکنولوژی , فضاهای همکاری , خدمات مشورت ای , سرمایه گذاری بودجه ای و غیره از عمل های کمپانی دیموند است به کارآفرینان , بسط دهندگان و طراحان امداد می نماید تا رویش کنند و کسب وکاری را ساخت کنند که مردمان جذب آن شوند و دنیایشان را تغییر‌و تحول دهد .
تاک یک عجله دهنده استارتاپی و یک صندوق سپرده گذاری با تمرکز محلی و روءیت کرد جهانی است که بر تغییرات تاکید دارااست .

آواتک یک شتاب دهنده استارتاپی است به کارآفرینان در تامین وسائل برای پرورش کسب وکار خود امداد می کند . کمک به کارآفرینان با مربی , آموزش کارآفرینان , تهیه بودجه و یک فضای کاری خلاق از مثال عمل های این آژانس است .
مپس اول مرکز حمایت کننده برای تکنولوژی و فنی امور و کارآفرینان در حوزه‌ MENA با سفارش پشتیبانی برای توسعه و گسترش اکوسیستم ها است که روحیه خلاقیت و جدا بودن را در جوانان حرفه ای در بخش تکنولوژی ساخت می کند .
فینوا یک فضای همیاری است . در واقع یک رسانه و وسیله ای برای تیم ها , مربیان و سرمایه گذاران است تا بتوانند با استفاده از قابلیت خودشان و وام ها اعطایی از طرف این موسسه پرورش نمایند .

3 . رویدادهای استارتاپی و IT در کشور ایران

در سال 2014 , تهران صاحب خانه بیشترین اتفاق افتاد های استارتاپی بود . اما در سالیان اخیر , شاهد رشد این روی داد در نقاط متعدد کشور‌ایران و شهرهای کوچک و بزرگ زیر اسم ( استارتاپ ویکند ( هستیم . درپی چندین استارتاپ را معرفی می‌کنیم :

فستیوال اینترنت تلفن همراه ایران : جایزه این رویداد , یک از باارزشترین ها در دنیای اینترنت است . در‌این اتفاق افتاد اشخاص مختلفی از جمله مالکان سایت ها , مختصصان اینترنت و تلفن همراه نیز شرکت می نمایند . در آخر به شایسته ترین سایت و نرم افزار تیم ها پاداش داده می شود .

استارتاپ گریند تهران : وسیع ترین استارتاپ جداگانه که فعالان آموزشی و غیره را که دربرگیرنده 215 هزارنفر را از 185 شهر است را به نیز متصل می کند . شما می توانید در استارتاپ گریند تهران , اصفهان , زنجان , شیراز و رشت شرکت نمایید .

استارتاپ ویک تهران : در‌این استارتاپ , کارآفرینان , رهبران محلی و خیلی از اشخاصی که با نیز دوست می‌باشند و ایده ای دارند به مقطع 5 روز در یک محل عده میگردند تا ایده ای را به اجرا برسانند . اول استارتاپ ویک در زنجان برگزار شد .

استارتاپ ویکند تهران : یک روی داد 54 ساعته که گروه های مختلفی از بسط دهندگان , مدیران کسب و کار , کارآفرینان , بازاریابان , گرافیست کار با هم دریک محل توده می‌شوند تا بتوانند دموی اول ایده خویش را اجرا کرده و در نهایت بهترین دمو پذیرفته شده که بخت سپرده گذاری به وسیله افراد سرمایه گذار حاضر در آنجا را دارااست .
4 . رسانه های استارتاپ در کشور‌ایران

روز شنبه مگ , اول خبرنامه استارتاپی که به طور هفتگی منتشر می گردد .

تیچ رسا که در ژوئن 2015 تاسیس شد و رسانه ای است که تمامی استارتاپ های اهل ایران را تحت پوشش قرار می دهد و همینطور راه ارتباطی عالم با استارتاپ های کشور‌ایران است .

دکتر معالج استارتاپ که در آن تجربیات و فراگیری های واجب در خصوص استارتاپ بسته به فرهنگ کشور‌ایران قرار داده شده است .

خوشفکری که یک وب سایت آموزشی برای یادگیری شالوده و شالوده کارآفرینی و استارتاپی است . سئو سایت


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]