افزایش مرتبه تارنما - 5 راه سرعت بالا تاثیر گذار با صرفه سازی وبسایت

جمعه 2 تير 1396
14:41
Henderson Merritt

ارتقا مرتبه وب سایت در کمترین زمان ممکن , مسائل ای است که بخش اعظم افراد همیشه در‌پی راهکاری برای آن می باشند . فرض فرمائید که شما یک سایتی را پباده سازی کرده اید که از لحاظ همه تجهیزات مرتبط با زیبایی عالی است . اکنون چه چیزی برای ارتقا سکو وب سایت اضطراری دارید تا یوزرها بیشتری آن را ببینند؟ برای این که بتوانید درجه تارنما خود را در موتورهای جستجو به ویژه گوگل افزایش دهید , نخستین از همگی بایستی با اصطلاح سئو آشنا گردید . این اصطلاح , عبارت جدیدی لا متخصصین آن نیست البته نیاز به کارایی بدون شوخی برای بهینه سازی آن دارید .

سئو را در یک جمله می توانایی باصرفه سازی تارنما برای موتورهای جستجو بیان کرد . به عبارت دیگر استعمال از تکنیک هایی که سبب ساز می گردد وبسایت شما در برگه اولیه گوگل قرار گیرد را سئو گویند . در‌این مطلب قصد داریم که 5 خط مش اصلی و ابتدایی ارتقا مرتبه سایت را که به شما یاری می کند تا سایتتان در پهنا یک ساعت سکو را ارتقا دهید , بیان کنیم . البته بهتر که ابلاغ کنیم که‌این افزایش احتمال دارد برای یک برگه باشد نه کل وبسایت ولی در هرصورت در کل سایت تاثیر مثبتی دارااست .
5 طرز تاثیر گذار ارتقا درجه تارنما
1 . تعیین URL دلخواه

قبلی از این‌که وبسایت یا ورقه خود را تولید فرمائید , باید نخستین از تمامی URL آن را انتخاب نمائید . URL یا این که به عبارتی نام دامنه , در واقع به عبارتی چیزی است که کاربران آن را تایپ می کنند تا وارد صفحه تارنما مورد نظر شما شوند . کاغذ ای که در هنگام تایپ URL به یوزرها سناریو داده می شود , در واقع خیلی کلیدی است که به راحتی متن و محافظت شود . به کار بردن واژه حیاتی در URL , یک کدام از عوامل اساسی ارتقا جايگاه سایت است .

اسم دامنه بایستی شامل نام اصلی کسب وکارتان باشد . البته نمی توان در اسم دامنه ورقه دارای اهمیت نیز کلمات با اهمیت را به کار برد و در واقع محدود است به عنوان مثال در وب سایت seokar . com , ما کلمه اصلی seo را به کار برده ایم البته همان طور که می بینید کلمه و واژه حیاتی با واژه kar چسبیده است و تاثیر آنچنانی در گوگل ندارد . به جای آن می بایست کلمه ها کلیدی را در دیگر صفحات نظیر مقاله‌ها به صحت به کار ببرید .

مثلا شفاف خیس , ما یک مقاله داریم با تیتر ( 25 روش ایجاد محتوا ( . کلمه حیاتی ما در‌این کاغذ ایجاد محتوا است از این رو ما تلاش کرده ایم که در همه مکان های واجب این کلمه را به کار ببریم که یکی از این مکان ها , قسمت آدرس ورقه است . به این ترتیب ما نشانی کاغذ را به صورت http : //seokar . com/news/generate - content انتخاب کرده ایم . نکته خیلی حساس این است که تلاش نمایید , معادل انگلیسی کلمه دارای اهمیت حیاتی را در URL به کار ببرید خیر فارسی و نه فینگلیش آن را تا بتوانیم تاثیر بیشتری را در افزایش رتبه وب سایت تولید کنیم .
2 . گزینش title و متا تگ توضیحات منقطع برای هر برگه

هر برگه دارای یک قضیه و تیتر خاص است که محتویات داخلی راجع به آن توضیح می‌دهند . عنوان از مهمترین مورد ها افزایش درجه سایت است . عنوان را زیر متا تگ title می‌شناسیم , در واقع به عبارتی تب بالای مرورگر است که با قرارگیری مکان نما ماوس , محتویات داخلی آن به طور کامل نشان داده می‌شود . این نوع تیتر با تیتر داخلی و دارای اهمیت محتوا که در اصل تگ h1 است مختلف است اما اصولا نوشته آنان یکی میباشند و پیشنهاد میشود که صد رد صد واژه کلیدی کلیدی در آن ها استعمال شود .

متا تگ دیگر , تگ description است که همان تگ توضیحات خودمان است . این تگ برای گوگل امروزه خیلی اصلی است و در باب برگه توضیحاتی می‌دهد . بعداز عوامل حیاتی دیگر افزایش جايگاه وبسایت است . بهتر است که حدود دو توشه واژه دارای اهمیت اساسی نیز در آن به کار رود .
3 . انکرتکست

انکر تکست ها یکی از شایسته ترین روش های افزایش رتبه سایت در گوگل است که امروزه اعتنا بسیاری به آن می شود . در امر انکرتکست مقاله‌ها متعددی متن است و شیوه های بهینه آن بارها توضیح داده شده است . انکر تکست در واقع متنی پیوند شده که کاربر را به ورقه دیگر که مرتبط با زمینه آن مطلب یا عبارت لینک و پیوند شده‌است سوق‌دهی می کند . در واقع انکرتکست ها راهی اثر گذار برای ایجاد ارتباط لا صفحات است .

نکته قابل توجه در استفاده از انکرتکست , استفاده از کلمات با اهمیت که به صفحه مورد نظر لینک داده می شود . به عنوان مثال ما عبارت انکر تکست را لینک داده ایم . این عبارت سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]