سئو تضمینی - با صرفه سازی سایت تضمینی - 10 داعیه غلط

جمعه 2 تير 1396
14:39
Henderson Merritt


4 . آنان از استراتژی ها پنهان و نامعلوم سئو سود می نمایند

هر کمپانی که خدمات سئو را ارائه میدهد , می بایست همه فعالیت هایی را جهت بهبود سایت شما انجام می دهد را به طور کامل توضیح دهد و در پایان یک گزارش بی نقص ارائه کند . راهکار و کارهایی که در سئو انجام میگردد , تمامی معلوم است و هر متخصص این حوزه تماما به آن‌ها مسلط است . این‌که برخی ها در سئو تضمینی تیتر می نمایند از استراتژی های منحصربه‌فرد به خویش و تماما نهفته که کسی نمی داند , به کار گیری می نمایند باید بدانید که منظور آنان , بخش اعظم سئو سیاه است که نمی خواهند مشتری از وجود آن‌ها با خبر شود .
5 . در پهنا 48 ساعت در کاغذ اولیه قرار خواهید گرفت

همانطور که ابلاغ کردیم , هر کسب وکاری نیاز به فرصت زیادی دارد تا بتواند خویش را دربین مشتریان پر اسم و رسم نماید . البته در وب شاید که جذب مشتری سریعتر واقعه بیافتد اما مرتبه شما سریعا در ورقه اول قرار نخواهد گرفت . سایتی که در عرض48 ساعت زیر نام سئو تضمینی در صفحه اول گوگل قرار می گیرد , مطمئن در کمتر از 24 ساعت گوگل آن را جریمه خواهد کرد .
6 . باصرفه سازی وب سایت با کمترین بها

در منظر اول خیلی دیدنی است اما همانطور که بیان کردیم , بهینه سازی وب سایت و ارتقاء مرتبه گوگل مسائل ای وجود ندارد که سریعا بتوان به آن دست یافت . متخصصی که برای کار خود قیمت قائل است , هیچگاه با بها زیر کار نمیکند . این را هم بدانید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست آنان منحصر به فرد در زمینه ی سئو تضمینی!!!
7 . در هزاران موتورجستجو و تارنما تبلیغاتی ما تارنما شمارا تثبیت خوا هیم کرد

ادعای عجیبی که‌این روزها فراوان چشم یا این که شنیده می‌شود . مگر ما چندتا موتور کاوش و وب سایت تبلیغاتی عالی داریم؟ مهم‌ترین موتور جستجویی که تارنما شما باید در آن ثبت گردد , گوگل است . هرمورد هم الگوریتم های خاص خود را دارا‌هستند . سئو تضمینی گفتند البته دیگر نه تا این حد!!!
سئو وردپرس 8 . ما در گوگل کار می‌کنیم یا این که پروژه های آن ها را انجام می دهیم

گوگل هیچگونه همکاری و کارمند بیرون از کمپانی خود برای سئو ندارد و از طرفی دیگر , هیچ کارمند گوگلی حالت کاری خود را با این راه به خاطر نمی اندازد . گوگل باذکاوت است و سریعا متوجه میگردد .
9 . ما الگوریتم گوگل را بهتر از همه می دانیم ( در نوشتنش از ما کمک گرفتند )


الگوریتم گوگل کاملا پیچیده است و هیچگاه گوگل جزئیات آن را افشا نخواهد کرد . متخصصان سئو تنها تکنیک های عمومی آن را مثل متاتگ ها , با صرفه عکس ها و غیره می‌دانند و گرنه در کل تمامی نظیر هم می‌باشند ( البته آن هایی که حقیقتا متخصص می باشند ) . بدون شک این اطلاع رسانی را دیده اید ( سئو تضمینی با بازنویسی الگوریتم گوگل ( خب بایستی اولیه از همه باید گفت هرالگوریتم دستکاری شود , یعنی این‌که کار شما دارای اختلال است و نمی توانید از روش درست فیض بهتری ارائه دهید و همچنین الگوریتم اینقدر پیچیده است که هیچ کسی نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد .
10 . سئو تضمینی وابسته به ما است

سئو متعلق به هیچ ارگان یا این که شخص خاصی وجود ندارد . یعنی شایسته ترین اشخاص هم بیان می نمایند که خیلی واحد سنجش ها وجود دارد که باید راجع‌به سئو سایت حافظه بگیرند . همان طور که گفتیم , یک کمپانی موظف است که به ازای مبلغی که مشتری به وی پرداخت می کند , گزارش کاری خویش را ارائه نماید . چنانچه قرار باشد که سئو آن هم سئو تضمینی وابسته به یک نفر باشد که دیگر پس گوگل این میانه هیچ ارزشی نخواهد داشت .


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]