سئو سرعت بالا - 11 تکنیک بهینه سازی سایت در پرسرعت ترین دوره ممکن

جمعه 2 تير 1396
14:34
Henderson Merritt


6 . از عبارات تحریک کننده کلیک برروی لینک به کارگیری فرمائید

فرض فرمائید که وب سایت شما در واژه و کلمه ای حساس خاصی بین روستا لینک برتر نشان داده میگردد . برای این که یوزرها را تشویق به کلیک برروی پیوند خویش فرمائید , باید از عبارات و لغات خاصی که هر شخصی تحریک به کلیک می نماید استفاده نمائید . برای مثال کلماتی مانند ( بهترین ( , ( توصیه ( , ( طریق ( , ( چرا (
, ( چه گونه ( و غیره از کلماتی میباشند که یوزرها سریعا برای اخذ مطالب وجواب برروی آنان کلیک می نمایند و این مساله میتواند سبب ساز سئو پرسرعت وب سایت شما شود .
7 . قرض بگیرید یا بدزدید

از مطالب اثر گذار دیگر سایت ها به کارگیری فرمائید و آن‌ها در مقالات وبسایت خویش استعمال فرمایید . اما خوب تر منبع دارای اهمیت را ذکر نمایید که کارتان دزدی نباشد . مطالبی مانند اینفوگرافیک , عکس ها , خبرهای کوتاه و غیره بیشترین نرخ به اشتراک گذاری در شبکه های عمومی را دارا هستند و از این رو این مسائل میتواند تاثیر مثبتی در سئو سریع سایت شما شود .
8 . سرعت سریع خوبتر است


سرعت وبسایت خود را تا می توانید افزایش دهید . هرچه سرعت بار گذاری سایتی بالاتر باشد , واحد سنجش ترافیک دریافتی هم بیشتر خواهد بود و همینطور از نگاه گوگل تاثیر مثبت و بیشتری برروی سکو سایت شما خواهد داشت .
9 . ارتفاع محتوای وبسایت

همیشه بر این مساله که ارتفاع استاندارد محتوای یک سایت چقدر است , بین متخصص ها کشمکش بوده است . ولی در شرایط معمولی یک محتوا بایستی حداقل 500 کاراکتر که گوگل آن را لابه لا مطالب قرار دهد و سریعا ایندکس کند و حداکثر 1500 کاراکتر باشد تا طاقت کاربر را سر مبارزه . ولی سفارش می شود که به جای اینکه تمرکز برطول محتوا کنید , اضافه بر کیفیت آن تمرکز داشته باشید , زیرا هرچه مطلب کیفیت عالی تر باشد , میزان اشتراک گذاری و دریافت بک پیوند آن عمده است و از این می‌تواند به عنوان علتی برای سئو پرسرعت باشد .
10 . طراحی رسپانسیو را در لحاظ بگیرید

دیگر کلام کردن در این زمینه واقعا خسته کننده است . همگی ما می‌دانیم , سایت هایی که به صحت در انواع ابزارهای متعدد نظیر موبایل و تبلت به درستی نشان داده می گردند , به مراتب بها بیشتری برای گوگل دارا هستند . در واقع خوب تر است بدانید , رعایت نکردن این مسئله تاثیر منفی برروی سئو وبسایت شما خواهد داشت و وب سایت هایی که در پی سئو سریع می باشند سبب وب سایت خود در تراز اول به صورت رسپانسیو پباده سازی کنند .
11 . استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا امروزه بیشتر از هرمورد دیگری قادر است منجر ارتقاء سئو سرعت بالا وب سایت شما شود . هیچ چیزی مثل طرز بازاریابی محتوا بر بهبود جايگاه وب سایت شما تاثیر گذار نیست . تولید گونه های محتوا ناب و ارگانیک و اما مرتبط با انگیزه و موضوع اساسی وب سایت , می تواند منجر جذب یوزرها طولانی تر و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های عمومی شود . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]