8 تکنیک حساس سئو و باصرفه سازی سایت در سال 2017

جمعه 2 تير 1396
14:34
Henderson Merritt

بهینه سازی وبسایت و رعایت اصول سئو امروزه بخش اعظم از هر چیزی دیگر مورد توجه صاحبان تارنما قرار گرفته است . هرچند سال یک توشه شاهد تغییر الگوریتم های گوگل هستیم و متسفانه وبسایت هایی که مطابق با الگوریتم نو گوگل نباشد , مسئله جریمه قرار میگیرند .

برای همین یک کدام از دغدغه های دارای اهمیت صاحبان سایت , رعایت اصول سئو باصرفه سازی تارنما میباشد تا علاوه بر اینکه سایت آن‌ها در کاغذ اولیه گوگل قرار گیرد , مورد جریمه گوگل هم قرار نگیرد .

البته یک سوالی که همیشه در ذهن افراد و کاربران موجود است , این است که چه تکنیک هایی درباره با سئو و بهینه سازی وب سایت باید به کار ببرند .

ما درین مطلب آموزش سئو قصد داریم تکنیک های مهمی را شما بایستی در سئو و با صرفه سازی تارنما به کار ببرید بیان کنیم . این نکات و اصول درسال 2017 به وسیله گوگل عمده از کلیه مورد توجه قرار میگیرند .
8 تکنیک اصلی سئو و باصرفه سازی وبسایت در سال 2017
بهینه سازی تگ title


تگ های عنوان اولین مکانی است که بوسیله خزنده های گوگل جستجو می شود . به کار بردن کلمه ها مهم و مشتقات آن خیلی با اهمیت است . حداکثر تعداد اندازه کاراکتری که بایستی در تگ تیتر به کار ببرید , 55 کاراکتر میباشد .

نکته بعدی نوشتن پست ها هست که می بایست عبارات اساسی را در آنان به کارگیری نمایید . ولی رعایت چگالی کلمه ها اساسی خیلی اساسی است . اما سفارش می شود که اول از همگی راجع به صنعت و کسب و کار خویش مقاله بنویسید و دوم این‌که پرجستجوترین لغت ها با اهمیت حوزه کاری خویش را پیدا نمائید و مطالبی در زمینه ی آن بنویسید .

هرچه کلمات اساسی درعنوان و محتوای شما بیشتر استعمال شوند , اقبال شما در ارتقا سکو و باصرفه سازی بخش اعظم است .
گوگل آنالیتیک را نصب نمائید
گوگل آنالیتک به شما در زمینه ی میزان ترافیک سایت را بیان می کند و در صورتیکه خطایی از حیث گوگل مشاهده شود , اعلام می کند . سفارش می شود که در حالتی‌که تا شرایط کنونی اقدام به نصب گوگل آنالاتیک نکرده اید , مسلما آن را نصب کرده و پیکربندی ذی‌ربط را انجام دهید .

سرعت تارنما و طراحی رسپانسیو و تلفن همراه سایت خویش را بررسی کنید

یک کدام از نکات کلیدی در باصرفه سازی وب سایت , سرعت تارنما و رسپانسیو بودن آن می‌باشد . همانگونه که می دانید به جهت منفعت گسترده موبایل و تبلت برای انجام کارها اینترنتی , خیلی دارای اهمیت است که وبسایت شما در‌این ابزارها به صحت اکران داده شود . گوگل برای وب سایت های رسپاسنسیو امتیاز ویژه ای قائل است . همچنین هرچه سرعت وب سایت بالاتر باشد , عصر بارگذاری آن کمتر خواهد بود و این میتواند بر سئوسایت تاثیر مثبتی داشته باشد .

برای باز‌نگری سرعت هر صفحه سایت , میتوانید https : //testmysite . thinkwithgoogle . com استفاده نمائید .
بک پیوند و لینکدهی داخلی

داده ها کامل راجع به بک لینک را می‌توانید در‌این نوشته‌علمی آموزشی مشاهده نمایید . فقط مراقب باشید که از بک پیوند های غیرمفید و زیان آور استفاده نکنید چونکه خیر تنها اثر گذار وجود ندارد بلکه در سئو و با صرفه سازی تارنما شما تاثیر مخربی خواهد داشت .

نکته بعدی که خیلی اصلی است و متاسفانه عمده سئوکاران به آن توجه نمیکنند , پیوند دهی داخلی در بین صفحه های است . لابه لا صفحه های خود رابطه برقرار نمایید . این ارتباط بایستی از روش کلمه ها اساسی هر ورقه باشد . گوگل صرفا به بک لینک و پیوند های خارجی اهمیت نمی دهد , بلکه برای این لینک و پیوند ها هم اهمیت ویژه ای قائل هست .
بررسی دریافت لینک

سفارش میشود قبل از طراحی سایت خویش , به رویکرد های تبلیغاتی که باعث افزایش سئو تارنما و در نهایت بهینه سازی وبسایت شما می‌شود , تصور کنید . استراتژی تبلیغات اینترنتی خود را بسته به دسته کسب و کار خود انتخاب نمائید . این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه این تبلیغات اینترنتی باید باعث به دریافت لینک برای شما گردد .
داده ها تماس را فراموش نکنید

متاسفانه با این همگی اطلاع رسانی و پیشنهاد هایی که شده‌است , گشوده هم شاهد این هستیم که داده ها تماس به درستی در وبسایت قرار نگرفته است . خریداران حقیقی وواقعی وقتی می خواهند رابطه با فروشنده برقرار کنند , نمی توانند داده ها تماس پیدا کنند و صرفا یک فرم را مشاهده می نمایند .

نکته بعدی این است که در الگوریتم های نو گوگل , قرار دادن نشانی آدرس اینترنتی نمره منفی را برای سئوسایت به همراه داراست . خوبتر است که به نشانی آدرس اینترنتی , یک عکس نمایش دهنده آن در وب سایت قرار دهید .
https یا http

بی تردید مجوز و مدرک SSL را برای سایت خویش دریافت کنید چونکه در جستجو های ارگانیک خیلی موثر و حیاتی است سئو وردپرس


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]