سئو تضمینی - باصرفه سازی سایت تضمینی - 10 ادعا نادرست

جمعه 2 تير 1396
14:33
Henderson Merritt


4 . آن‌ها از راهکار ها نهفته و نامعلوم سئو استفاده می کنند

هر کمپانی که خدمات سئو را ارائه می‌دهد , باید همگی فعالیت هایی را جهت بهبود تارنما شما انجام میدهد را به طور کامل توضیح دهد و در انتها یک گزارش کامل ارائه کند . راهکار و کارهایی که در سئو انجام می گردد , همه معلوم است و هر متخصص این حوزه به طور کامل به آنها مسلط است . این‌که برخی ها در سئو تضمینی تیتر می نمایند از راهکار های مخصوص به خود و کاملا پنهان که کسی نمی داند , استفاده می کنند می بایست بدانید که خواسته آنها , اضافه سئو سیاه است که نمیخواهند مشتری از وجود آن ها آگاه شود .

5 . در عرض 48 ساعت در برگه نخستین قرار خواهید گرفت

همان گونه که ابلاغ کردیم , هر کسب وکاری نیاز به زمان زیادی داراست تا بتواند خویش را لا‌به‌لا مشتریان معروف نماید . البته در اینترنت احتمال دارد که جذب مشتری سریعتر اتفاق بیافتد ولی سکو شما سریعا در برگه اولیه قرار نخواهد گرفت . سایتی که در عرض48 ساعت زیر اسم سئو تضمینی در ورقه اول گوگل قرار می گیرد , مطمئن در کمتر از 24 ساعت گوگل آن را جریمه خواهد کرد .
6 . بهینه سازی وب سایت با کمترین قیمت

در دید اولیه خیلی دیدنی است اما همانگونه که بیان کردیم , بهینه سازی تارنما و ارتقاء درجه گوگل مساله ای وجود ندارد که سریعا بتوان به آن دست یافت . متخصصی که برای کار خویش قیمت قائل است , هیچگاه با بها ذیل کار نمی‌کند . این را هم بدانید که هیچ ارزانی بی حکمت وجود ندارد آن ها مخصوص در زمینه‌ی سئو تضمینی!!!
7 . در هزاران موتورجستجو و تارنما تبلیغاتی ما وبسایت شمارا تثبیت خوا‌هیم کرد

ادعای عجیبی که این روزها فراوان دیده یا این که شنیده میگردد . مگر ما چندتا موتور کاوش و وبسایت تبلیغاتی عالی داریم؟ مهمترین موتور جستجویی که وبسایت شما بایستی در آن ثبت گردد , گوگل است . هرمورد نیز الگوریتم های خاص خود را دارند . سئو تضمینی گفتند البته دیگر نه عدد این حد!!!
سئو تضمینی 8 . ما در گوگل کار می‌کنیم یا این که پروژه های آن‌ها‌را انجام می دهیم

گوگل هیچگونه همیاری و کارمند بیرون از کمپانی خویش برای سئو ندارد و از طرفی دیگر , هیچ کارمند گوگلی شرایط کاری خویش را با این راه به یاد نمی اندازد . گوگل رند است و سریعا متوجه می شود .
9 . ما الگوریتم گوگل را خوب تر از همگی می دانیم ( در نوشتنش از ما یاری گرفتند )

الگوریتم گوگل کاملا پیچیده است و هیچگاه گوگل جزئیات آن را افشا نخواهد کرد . متخصصان سئو فقط تکنیک های عمومی آن را نظیر متاتگ ها , با صرفه عکس ها و غیره می دانند و گرنه در کل همه مانند نیز هستند ( ولی آن هایی که حقیقتا متخصص هستند ) . به طبع این اطلاع رسانی را دیده اید ( سئو تضمینی با بازنویسی الگوریتم گوگل ( خب می بایست نخستین از تمامی بایستی اظهار کرد هرالگوریتم دستکاری شود , یعنی این که کار شما دارنده ایراد است و نمی توانید از رویکرد صحیح نتیجه بهتری ارائه دهید و همچنین الگوریتم اینقدر پیچیده است که هیچ کسی نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد .
10 . سئو تضمینی وابسته به ما است

سئو وابسته به هیچ ارگان یا این که فرد خاصی نیست . یعنی بهترین اشخاص هم بیان می کنند که خیلی واحد سنجش ها وجود دارد که بایستی در باب سئو تارنما حافظه بگیرند . همان گونه که گفتیم , یک کمپانی مکلف است که به ازای پولی که مشتری به او پرداخت می کند , گزارش کاری خود را ارائه نماید . در صورتی‌که قرار باشد که سئو آن نیز سئو تضمینی وابسته به یک نفر باشد که دیگر پس گوگل این وسط هیچ ارزشی نخواهد داشت .


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]