8 تکنیک اساسی سئو و با صرفه سازی سایت در سال 2017

جمعه 2 تير 1396
14:32
Henderson Merritt

با صرفه سازی تارنما و رعایت اصول سئو امروزه بیشتر از هر چیزی دیگر مورد توجه صاحبان وب سایت قرار گرفته است . هر چند سال یک بار شاهد تغییر‌و تحول الگوریتم های گوگل هستیم و متسفانه تارنما هایی که مطابق با الگوریتم تازه گوگل نباشد , مسئله جریمه قرار می گیرند .

برای همین یکی‌از دغدغه های حساس صاحبان وب سایت , رعایت اصول سئو باصرفه سازی تارنما میباشد تا علاوه بر این که وبسایت آن ها در برگه اولیه گوگل قرار گیرد , گزینه جریمه گوگل هم قرار نگیرد .

اما یک سوالی که همیشه در ذهن اشخاص و کاربران وجود دارد , این است که چه تکنیک هایی در رابطه با سئو و بهینه سازی وب سایت باید به کار ببرند .

ما در این نوشته‌علمی فراگیری سئو قصد داریم تکنیک های مهمی را شما می بایست در سئو و بهینه سازی سایت به کار ببرید ابلاغ کنیم . این نکات و اصول درسال 2017 بوسیله گوگل طولانی تر از تمامی مسئله اعتنا قرار می‌گیرند .
8 تکنیک مهم سئو و باصرفه سازی تارنما در سال 2017
باصرفه سازی تگ title

تگ های تیتر اولین مکانی است که به وسیله خزنده های گوگل کاوش میگردد . به کار بردن کلمات کلیدی و مشتقات آن خیلی دارای اهمیت است . حداکثر تعداد اندازه کاراکتری که باید در تگ عنوان به کار ببرید , 55 کاراکتر هست .

نکته بعدی تالیف پست ها می باشد که بایستی کلمات مهم را در آن‌ها استفاده فرمائید . اما رعایت چگالی عبارات اصلی خیلی دارای اهمیت است . ولی پیشنهاد میشود که اول از تمامی در مورد صنعت و کسب و کار خویش مطلب بنویسید و دوم اینکه پرجستجوترین لغت ها حساس حوزه کاری خود را پیدا کنید و مطالبی درخصوص آن بنویسید .

هرچه کلمه ها حیاتی درعنوان و محتوای شما بیش تر استعمال شوند , شانس شما در ارتقا جايگاه و با صرفه سازی بخش اعظم است .
گوگل آنالیتیک را نصب نمایید
گوگل آنالیتک به شما درخصوص میزان ترافیک وب سایت را اعلام میکند و چنانچه خطایی از حیث گوگل مشاهده شود , اعلام می کند . توصیه میشود که در شرایطی که تا الان اقدام به نصب گوگل آنالاتیک نکرده اید , بدون شک آن را نصب کرده و پیکربندی مربوطه را انجام دهید .

سرعت وب سایت و طراحی رسپانسیو و تلفن همراه وبسایت خود را بررسی فرمائید

یکی از نکات اصلی در باصرفه سازی وبسایت , سرعت سایت و رسپانسیو بودن آن هست . همانگونه که می دانید به جهت استعمال گسترده گوشی و تبلت برای انجام امور اینترنتی , خیلی حیاتی است که سایت شما درین ابزارها به صحت سناریو داده شود . گوگل برای وبسایت های رسپاسنسیو امتیاز ویژه ای قائل است . همچنین هرچه سرعت تارنما فراتر باشد , روزگار بارگذاری آن کمتر خواهد بود و این می تواند بر سئوسایت تاثیر مثبتی داشته باشد .

برای باز‌نگری سرعت هر کاغذ تارنما , می توانید https : //testmysite . thinkwithgoogle . com استفاده فرمایید .
بک پیوند و لینکدهی داخلی

اطلاعات بی نقص راجع به بک پیوند را می‌توانید در این مطلب آموزشی مشاهده نمائید . فقط مراقب باشید که از بک پیوند های غیرمفید و زیان آور به کارگیری نکنید چونکه نه تنها اثرگذار وجود ندارد بلکه در سئو و باصرفه سازی وب سایت شما تاثیر مخربی خواهد داشت .

نکته بعدی که خیلی اصلی است و متاسفانه بیشتر سئوکاران به آن توجه نمی کنند , لینک و پیوند دهی داخلی بین صفحه ها است . لابه لا صفحه های خویش ارتباط برقرار فرمایید . این ارتباط می بایست از روش عبارات با اهمیت هر کاغذ باشد . گوگل فقط به بک پیوند های خارجی اهمیت نمی دهد , بلکه برای این پیوند ها هم اهمیت ویژه ای قائل می‌باشد .
بررسی دریافت لینک

سفارش میشود گذشته از پباده سازی سایت خود , به منش های تبلیغاتی که سبب ساز ارتقا سئو وبسایت و در نهایت بهینه سازی تارنما شما می گردد , تصور کنید . استراتژی تبلیغات اینترنتی خود را بسته به دسته کسب و کار خود گزینش نمایید . این نکته را در لحاظ داشته باشید که کلیه این تبلیغات اینترنتی بایستی سبب به اخذ لینک و پیوند برای شما گردد .
اطلاعات تماس را فراموش نکنید

متاسفانه با این همه آگهی و سفارش هایی که شده‌است , باز هم شاهد این هستیم که اطلاعات تماس به صدق در سایت قرار نگرفته است . خریداران واقعی وقتی می خواهند ارتباط با فروشنده برقرار کنند , نمی توانند داده ها تماس پیدا کنند و فقط یک فرم را مشاهده می نمایند .

نکته بعدی این است که در الگوریتم های جدید گوگل , قرار دادن نشانی نشانی اینترنتی نمره منفی را برای سئوسایت به همپا دارااست . بهتر است که به آدرس پست الکرونیکی , یک عکس اکران دهنده آن در تارنما قرار دهید .

https یا http

مطلقا جواز و سند SSL را برای وبسایت خود دریافت فرمائید چونکه در کاوش های طبیعی خیلی اثرگذار و کلیدی است سئو تهران


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]