سئو سرعت بالا - 11 تکنیک بهینه سازی تارنما در پرسرعت ترین فرصت ممکن

جمعه 2 تير 1396
14:31
Henderson Merritt


6 . از کلمات تحریک کننده کلیک برروی پیوند به کارگیری نمایید


فرض نمائید که وبسایت شما در کلمه ای مهم خاصی در بین روستا لینک برتر نشان داده میشود . برای این‌که کاربران را تشویق به کلیک برروی پیوند خویش فرمائید , بایستی از کلمات و عبارات خاصی که هر شخصی تحریک به کلیک می کند فایده نمایید . برای مثال کلماتی مثل ( بهترین ( , ( پیشنهاد ( , ( طریق ( , ( چرا (
, ( چه‌طور ( و غیره از کلماتی می‌باشند که کاربران سریعا برای دریافت مطالب وجواب برروی آن‌ها کلیک می نمایند و این مساله میتواند سبب سئو پر سرعت وب سایت شما شود .
7 . قرض بگیرید یا بدزدید

از مطالب مفید دیگر سایت ها سود فرمائید و آنها در مقاله‌ها سایت خود استفاده فرمائید . اما بهتر منبع اساسی را ذکر کنید که کارتان دزدی نباشد . مطالبی نظیر اینفوگرافیک , عکس ها , خبرهای کوتاه و غیره بیشترین نرخ به اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی را دارا هستند و از این رو این مسائل میتواند تاثیر مثبتی در سئو پرسرعت سایت شما شود .
8 . سرعت پرسرعت خوب تر است

سرعت سایت خویش را تا می توانید افزایش دهید . هرچه سرعت بار گذاری سایتی بالاتر باشد , اندازه ترافیک دریافتی نیز عمده خواهد بود و همچنین از حیث گوگل تاثیر مثبت و بیشتری برروی جايگاه سایت شما خواهد داشت .
9 . ارتفاع محتوای سایت

مدام بر این مساله که طول استاندارد محتوای یک وب سایت چقدر است , میان متخصصین کشمکش بوده است . اما در شرایط عادی یک محتوا باید دستکم 500 کاراکتر که گوگل آن را در میان مطالب قرار دهد و سریعا ایندکس کند و حداکثر 1500 کاراکتر باشد تا صبر کاربر را رمز جنگ . ولی پیشنهاد می شود که عوض این که تمرکز برطول محتوا نمایید , بیشتر بر کیفیت آن تمرکز داشته باشید , چون هرچه مقاله کیفیت عالی خیس باشد , میزان اشتراک گذاری و دریافت بک لینک آن بیشتر است و از این می تواند تحت عنوان علتی برای سئو سریع باشد .
10 . طراحی رسپانسیو را در نظر بگیرید

دیگر کلام کردن در این مورد واقعا خسته کننده است . همگی ما می دانیم , سایت هایی که به درستی در اشکال ابزارهای متعدد نظیر موبایل و تبلت به صحت نشان داده میشوند , به مراتب ارزش بیشتری برای گوگل دارا هستند . در واقع خوب تر است بدانید , رعایت نکردن این مورد تاثیر منفی برروی سئو سایت شما خواهد داشت و وب سایت هایی که در ادامه سئو پر سرعت می‌باشند سبب ساز وبسایت خویش در تراز اول به صورت رسپانسیو طراحی نمایند .
11 . استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا امروزه بیشتر از هرکدام دیگری می تواند سبب ساز ارتقا سئو سریع وب سایت شما شود . هیچ چیزی مانند طرز بازاریابی محتوا بر بهبود جايگاه وبسایت شما تاثیر گذار وجود ندارد . ایجاد انواع محتوا ناب و ارگانیک و ولی مرتبط با انگیزه و مورد مهم تارنما , می تواند سبب ساز جذب یوزرها اکثر و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های مردمی شود . سئو سایت


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]