ریدایرکت 301 - زمان استفاده redirect 301 و تاثیر آن در سئو

جمعه 2 تير 1396
13:03
Henderson Merritt

ریدایرکت 301 یکی مهم‌ترین کارهایی است که می بایست در هنگام تغییر و تحول آدرس برگه صورت پذیرد . وقتی که آدرس کاغذ شما به هر دلیلی تغییر می کند و آدرس قبل دیگر مو جود وجود ندارد , از تکنیک ریدایرکت 301 به منظور انتقال کاربران و موتورهای کاوش به آدرس جدید استفاده می کنند . در این مطلب آموزش سئو قصد داریم که تا راجع‌به ریدایرکت 301 و روزگار ظریف سود از آن صبحت کنیم . پس با سئوکار باشید .
ریدایرکت 301 چیست؟

ریدایرکت 301 به معنای تغییر‌و تحول نشانی برگه است . از این تکنیک برای انتقال کاربران و موتورهای کاوش به آدرس صفحه تازه به کار گیری میشود . از این ریدایرکت در زمانی که آدرس قبلی به هر عاملی تغییر و تحول پیدا کند , استفاده می شود و منجر می‌شود که همه ترافیک نشانی پیشین به URL نو انتقال پیدا نماید .

بارها برای شما پیش آمده است که URL خاصی را تایپ کرده اید البته ناگهان شاهد تغییر نشانی به یک URL دیگر بوده اید . این در واقع به عبارتی تکنیک ریدایرکت 301 است . این تکنیک سبب ساز می شود که کلیه ترافیک وب سایت پیشین علی الخصوص در‌حالتی که مثبت باشند , به آدرس جدید انتقال پیدا نمایند و همینطور منجر هدایت کاربران و موتورهای جستجو به آن می گردد .

یکی جاهایی که از ریدایرکت 301 منفعت می شود , تغییر‌و تحول http به www در سایت است . گوگل یک دامنه را تحت عنوان دامنه دارای اهمیت سایت می شناسد و از نظر آن لا دو نشانی www . test . com و http : //test . com تفاوت موجود است و آن را دو وبسایت جداازهم می شناسد و بدین استدلال جریمه گوگل احتمالا شما حال شما شود . در اینجا از تکنیک ریدایرکت 301 به منظور جهت دهی آنان به یک دامنه حساس استفاده می گردد .
چرا می بایست از ریدایرکت 301 استفاده کنیم؟

مهمترین دلایلی که باید از این تکنیک استفاده فرمایید , عبارتند از :

برای اجتماع همگی لینک و پیوند های دسترسی به صفحه دارای اهمیت تارنما , همانطور که در بالا گفته شد شما باید یک مدل حالت نوشتن مهم برای پیوند های وبسایت خویش انتخاب نمائید .
برای مجدد برندسازی کمپانی خود با یک URL گوناگون
برای هدایت ترافیک بدون واسطه به آدرس ورقه وبسایت با اهمیت از یکسری دامنه ای دامنه مختلفی که اداره دارد .

وقتی که یک مارک , نام وبسایت یا این که شرکت خویش را تغییر و تحول میدهد , ریدایرکت 301 منجر یک پارچه سازی قدرت لینک ها به یک URL واحد می شود . علاوه براین , این تکنیک منجر هدایت بدون واسطه و صحیح یوزرها به نشانی صفحه حساس سایت میشود و از ساماندهی آنها به URLهای نادرست جلوگیری می کند .

بعضی وقتها , برخی از برندها , آدرس صفحاتی را که مشابه سایتشان است را خریداری می نمایند . برای مثال نشانی ورقه سایتی به صورت physics . com است , مالک شرکت اقدام به خرید دامنه با نام physic . com می کند و با منفعت از تکنیک ریدایرکت 301 , دامین دومی را به اولین انتقال می دهد . این تکنیک منجر می شود که نام‌و‌نشان با اهمیت کمپانی و اداره پابرجا بماند و کلیه رویه های فرعی را که به آدرس های خطا منجر می شود را بسته نگه میدارد .

تفاوت لابه لا ریدایرکت 301 تا بقیه ریدایرکت ها چیست؟

ریدایرکت 301 از حیث باصرفه سازی بودن برای سئو , نسبت به سایر گونه ریدایرکت های موقتی خوبتر است زیرا باعث انتقال بدون نقص نشانی ورقه و همه ترافیک مو جود در آن می گردد . برای همین است که مدام تاکید میگردد قبلی از استعمال از آن‌ها کاملا دقت نمایید . هیچگاه ها از مورد ها موقتا فایده نکنید , چون خیر فقط انتقال جامعی در آنها انجام نمیشود بلکه ممکن است از نظر سئو هم بعدا به مشکلات فنی بربخورید که باید نو به اصلاح لینک ها بپردازید .
اشتباهاتی که در ریدایرکت 301 احتمالا مرتکب شوید؟

درحال حاضر که اهمیت این نوع تکنیک را متوجه شده اید , بهتر است تا اشتباهاتی را که اغلب افراد در استفاده از آن مرتکب می‌شوند را بدانید تا از انجام دوباره , خودداری نمایید :

1 . تفاوتی در میان // : http و http : //www قائل نشوید . همانگونه که در صدر بیان کردیم , گوگل تنها یک نشانی دامنه را تحت عنوان اصلی می‌پذیرد , برای همین از حیث او لا‌به‌لا دو عبارت لینک و پیوند شده , تفاوت وجود دارد و آن را دو URL جدا از هم میداند . ازآنجاکه محتویات این دو لینک یکی است , گوگل آن را اسکن شده می داند و جریمه می نماید . پس نخستین از همه , تکنیک ریدایرکت 301 را برای این دو لینک در لحاظ بگیرید .

2 . هیچگاه فارغ از انجام ریدایرکت 301 , همه محتویات با اهمیت تارنما خود را به دامنه جدید انتقال ندهید . زیرا گوگل آن را مورد خزش سئو وردپرس


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]