سئو ماهر - چه اقدامات باصرفه سازی ماهر بایستی انجام شود؟
سئو ماهر چیست؟ قبل از اینکه دربارهی سئو حرفه ای توضیح دهیم , بهتر است که در صدر به طور کلی سئو را تعریف کنیم و آن گاه اقداماتی که می بایست فیس حرفه ای برای آن انجام دهیم را ابلاغ خوا هیم کرد . همانطور که میدانید , سئو مشتمل بر تکنیک هایی است که سبب ارتقا رتبه وبسایت در موتورهای کاوش مانند گوگل , یاهو و بینگ می گردد . در واقع سئو حرفه ای دربرگیرنده عملیات هایی است که در درون و خارج وب سایت انجام می شود تا در غایت بتواند بازدیدکننده سایت شما را ارتقا دهد .
همان گونه که میدانید , برای بهبود مرتبه وبسایت , طرز ها و تکنیک های زیادی وجود دارد اما مهمتر است همه این ها در سئو حرفه ای , داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از همگی مهمتر است , چون امروزه اضافه کارها با سود از اینترنت میگردد و به پیمان بیل گیتس ( در حالتی که کسب وکار شما در بستر وب نباشد , چندین سال دیگر وجود نخواهد داشت . (
سئو را به دو صورت می توان تقسیم بندی کرد : سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه یا این که سئو داخلی و سئو خارجی , که هر یک تکنیک های خاص مربوط به خودشان را دارند اما اگرچه دارای مشترکاتی میباشند . سئو ماهر یعنی بهره از تکنیک های مهم و قانونی که به اصطلاح ما آن را سئو کلاه سپید میشناسیم . انگیزه کلیدی سئو ماهر این است که بتوانیم وب سایت خویش را در واژه و کلمه حساس متبوع , در برگه نخستین گوگل قرار بدهیم . همانطور که میدانید , طولانی تر اشخاص از موتورهای جستجو برای جستن تولید ها یا داده ها مورد نظر خود استفاده می کنند و همچنین حدود 90 درصد اشخاص برروی لینک و پیوند هایی که در برگه نخستین ظواهر میشوند , کلیک می کنند .
برای سئو حرفه ای , یک کدام از شایسته ترین روش ها که امروزه به وسیله گوگل خیلی تاکید میشود , ساخت محتوا یکتا است . اما محتوایی که براساس اصول سئو نوشته شده باشد و همینطور غیر اسکن باشد . درین نوشتهیعلمی , ما قصد داریم که در مورد اقداماتی که باید در سئو حرفه ای بایستی انجام دهیم , کلام کنیم . خوبتر است بدانید که سئو حرفه ای ممکن است ظاهرا واژه خیلی بزرگ باشد , اما واقعا تکنیک های آن ساده است و تنها کافی است که آنها را به صورت اصولی و صحیح به کار ببرید و همینطور شکیبایی مهمترین علتی است که می بایست در کنار آن داشته باشید .
اقداماتی که در سئو ماهر باید انجام شود
1 . نظارت کلمه ها کلیدی
اولین قدم در سئو حرفه ای , تعیین انگیزه و پیدا کردن عبارات حساس مرتبط با آن است که بوسیله یوزرها بیشتر از کلیه مورد جستجو قرار میگیرد . شما اولیه مورد کسب وکار خود را گزینش فرمایید و بعد از آن لغت ها اساسی مربوط به آن را تعیین کرده و آنگاه بیشترین واژه و کلمه اساسی که بوسیله یوزرها کاوش میشود را معلوم کنید . در واقع برروی کلماتی می بایست سرمایه گذاری کنید که سبب ساز ورود یوزرها بیشتری به وبسایت شما میگردد .
2 . بررسی وبسایت رقبا
اینترنت یک بازاررقابتی پهناور و شدید است . مطمئن باشید موسسات دیگری هم وجود داراهستند که برروی عبارات مهم که مدنظر شما است , سرمایه گذاری کرده اند و قوی تر از شما می باشند . بعد از اینکه هدف و کلمه ها اصلی را تعیین نموده اید , باید وبسایت های حریف خویش را پیدا نمائید . استراتژی آنهارا پیدا فرمائید و محاسبه نمائید . مهم ترین موردی که میتواند به شما یاری دهد , نقاط ضعف آنان است که یک فرصت استثنایی برای پیشی دریافت کردن از رقیبان است . این دومین مرحله و یکیاز مراحل ابتدایی البته مهم سئو متخصص است که بایستی انجام گردد .
3 . لینک و پیوند بیلدینگ
لینک و پیوند بیلدینگ را می توان به دو موقعیت توصیف کرد : بک لینک و پیوند از وبسایت های دیگر و تولید پیوند های داخلی دربین صفحه ها . گوگل براساس الگوریتم پنگوئن خود , به بک لینک و پیوند های ورودی از تارنما های دیگر دارای اهمیت است و آن هایی را که مبادرت به خرید لینک یا این که تبادل می کنند را زمینه جریمه خویش قرار می دهند . بک لینک هایی از حیث گوگل و سئو حرفه ای دارای قیمت میباشند که از تارنما های پر طرفدار و به خاطرمحتوای عالی به وب سایت شما وارد شوند نظیر پست میهمان یا این که شبکه های اجتماعی .
همچنین ایجاد لینک لا به لا صفحه های سبب میگردد که ارتباطی بین آنها حفظ گردد و ربات گوگل هر دفعه که صفحه ای را آیتم پیمایش قرار میدهد , پیوند های داخلی و صفحات را نیز مجدد پیمایش می نماید . متخصص سئو
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]