ویدئو مارکتینگ - 9 مزیت ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی

جمعه 2 تير 1396
13:01
Henderson Merritt


4 . ارتقاء درآمد فروش

انگیزه آخرین که بعضا از کاربران درپی آن با به کارگیری از ویدئو مارکتینگ میباشند , ارتقاء فروش است . تحقیقات اثبات نموده است , وبسایت هایی که از ویدئو برای تبلیغ محصول ها خود به کارگیری می نمایند تا آن هایی که را دارایی خویش را صرف تبلیغات گسترده غیر از ویدیو می نمایند , توانسته اند دقت یوزرها بیشتری را به سوی خویش جلب نمایند و فروش بیشتری انجام دهند . تارنما هایی که برای کلیه محصولات خود از ویدئو استفاده می نمایند , 68 درصد بیشتر از حد معدل صفحه ها آن‌ها گزینه بازدید قرار می‌گیرد تا آن‌ها فقط برای بخشی از تولیدات فیلم آموزشی ساخت کرده اند .
5 . افزایش ترافیک وب سایت

یکی از اولین هدف هایی که در کلیپ مارکتینگ بیان میگردد , ارتقاء ترافیک است . گوگل به لینک هایی که از روش ویدیو به وبسایت شما جهت دهی می گردد , خیلی علاقه مند است برای همین بیان نموده است که هر محل ورود از وب سایت یوتیوب تاثیر به مراتب بیشتری از یک وب سایت معمولی دارااست .
9 مزیت سود از کلیپ مارکتینگ

این مزیت ها احتمالا با تنی چند از هدف ها مشترک باشند البته باید دانست که اول از همه می بایست شما دقیقا انگیزه خویش را گزینش کرده و آن گاه مبادرت به تولید فیلم و ویدئو مارکتینگ نمائید .

1 . مشتریان شما ویدئو را اضافه تماشا می نمایند

تحقیقات ثابت کرده است که مشتریان به کلیپ بیش تر از نوشته یا عکس دقت می نمایند و آن را مشاهده می نمایند . حقایق جالب ذیل را خوب تر است که بدانید :

92 % تبلیغات محصول ها و فروش b2b با استفاده از کلیپ آنلاین است .
4 میلیارد ویدیو روزانه در یوتیوب به اشتراک گذارده می شود .
یک سوم خریدارها , خرید های خویش را بعد از مشاهده ویدئو انجام میدهند .

2 . تبلیغات ویدئویی سبب ساز فروش سرعت بالا خیس محصول میشود

بزرگترین وبسایت های فروش آنلاین جهان مانند آمازون و ای بی , بیان کرده اند که با افزودن ویدئو مارکتینگ به محصولاتشان , نرخ فروش آنها 35 درصد افزایش پیدا کرده است .
3 . کاربران کلیپ را به اشتراک میگذارند

هر کاربری که ویدئویی را جالب ملاحظه کنید , حتما آن را در شبکه های مردمی به اشتراک میگذارد تا دیگر دوستان عزیز خود آن را مشاهده نمایند . روزمره و در هر دقیقه , بیشتراز 700 ویدئو در توییتر بوسیله کاربران به اشتراک گذاشته می شود .
4 . ویدیو مارکتینگ را می توان بین یوزرها موبایلی سود کرد

تعداد کسانی که ویدیو ها را با استفاده از گوشی مشاهده می کنند , رو به ارتقا است . دیدنی است بدانید که 88 درصد ویدئوهایی که دوره آنها پایین 30 ثانیه است , در تلفن همراه ها به چشم میخورد . به خصوص در‌حالتی که اینکه در پباده سازی کلیپ از موقعیت رسپانسیو استفاده شده شده‌است .
5 . ویدئوها بهترین فرمت برای آگهی و آموزش هستند

به جز صدا و تصویر که برای یادگرفتن نیز به کارگیری میگردد , از ویدیو مارکتینگ هم برای یادگرفتن می اقتدار استفاده کرد . مزیت استفاده از ویدیو در فراگیری این است که می توان همه جنبه ها به صورت به طور کامل زنده نمایش بخشید البته در عکس و تصویر محدودیت هایی هست و نمی‌توان هر جور مطلبی را با آنان به طور کامل فراگیری داد .
6 . موتورهای کاوش برای ویدیو ها ارزش قائل میباشند

موتورهای جستجو امروزه بیش تر از قبلی به کلیپ مارکتینگ اهمیت ارائه میکنند . در بخش جستجوی ویدئو در موتورهای جستجو مانند عکس , شایسته ترین ویدیو براساس جايگاه بندی خاصی سناریو داده میگردند . به اشتراک گذارده شدن کلیپ ها در شبکه‌های‌عمومی و قراردادن آن‌ها در وبلاگ از مهم ترین عواملی ارتقاء مرتبه یک کلیپ میگردند و همینطور میتوانند دقت کاربران را به خویش جلب کنند .
7 . یک کلیپ می تواند در یک فرصت کوتاه داده ها بخش اعظمی را در اختیار کاربران قرار دهد

با استفاده از ویدئو مارکتینگ , مطالب زیادی نبست به عکس و تصویر و درزمان کوتاه تری را بیان کنید . برای قرائت یک متن عادی دست‌کم 10 دقیقه و برای یک عکس دست کم دو دقیقه زمانه حتمی است , ولی به عبارتی مقاله را می توان در پهنا 30 ثانیه با ویدئو به یوزرها خاطرنشان کرد .
8 . با بهره ویدئو روایت را شل خیس می توان اعلام‌کرد

اثر رمانتیک که کلیپ مارکتینگ دارد , دوچندان عمده از سایر شرایط ها است . با استفاده از بیان دساتان ویدیو شما می‌توانید رابطه بهتری را کاربران و مخاطبان خویش برقرار کنید چون در تولید آن می توانید از گونه های وضعیت های گرافیکی , صدا , نور و غیره که برای ایجاد فیلم لازم است سود کرده که در دیگر فرمت ها چنین قابلیتی نیست سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]