گونه های محتوا - جهت جذب کاربر بیشتر و تاثیر آن در سئو
اشکال محتوا چیست؟ این سوالی است که احتمال دارد به ذهن هر بازاریاب و تولیدکننده محتوایی خطور نماید . همگی شما میدانید که امروزه ایجاد محتوا مهمترین استدلال توفیق در برندینگ و ارتقاء سئو است . برای همین , عمده شرکت ها بدین مسائل دقت ویژه داراهستند و از این رو در پباده سازی سایت خود همت کرده اند که بخش های ویژه ای برای وبلاگ سایت خود قرار دارند . نکته مهم دیگر در لحاظ تصاحب کردن تولید گونه های محتوا است . ساخت یک نوع محتوا بعد از مدتی برای یوزرها کسل کننده خواهد بود و برای همین است که شرکتهای اقدام به استخدام افراد کارشناس در حوزه بازاریابی دیجیتال و ایجاد می کنند تا گونه های محتوا را برای وب سایت و شبکههایعمومی خویش ساخت کنند .
داشتن تعادل بین گونه های محتوا خیلی حیاتی است . این تعادل یعنی اینکه گونه های محتوا دلخواه سایت خویش را براساس راهکار خاصی و به تناسب ساخت فرمائید و همینطور بهتر است در پی ساخت نوعی محتوا جدیدی باشید که پیش از این آن را تست نکرده اید . در واقع چنانچه پیرو این می باشید که بتوانید ایجاد محتوا خویش را نسبت به بقیه رقبا پیشتاز نمایید , بایستی به جز رعایت اصول و نگارش سئو , محتوا و مطالبی را تولید فرمایید که رقبای شما از آنها غافل میباشند یا کمتر دقت می کنند .
دراین نوشتهعلمی آموزش سئو , قصد داریم که اشکال محتوا که هر بازاریابی می تواند با آن کاربرانی مختلفی را در راستای تارنما خود جذب کند , ابلاغ کنیم .
13 گونه های محتوا برای جذب یوزرها بخش اعظم
1 . GIFهای متحرک
ازگیف های متحرک در چت ها صمیمانه و فروم ها به تناوب به کارگیری میشود البته به کار بردن آنها در اینترنت خیلی مرسوم نمیباشد . جدیدا پلتفرم های وب لاگ نویسی مثل تامبلر از گیف های متحرک به عنوان یک عنصر در ساخت محتوا به کار برده است . استفاده کردن از گیف های متحرک در صفحه ها وبسایت علی الخصوص کاغذ فرود منجر افزایش جذابیت محتوای تارنما شما و در نهایت جذب یوزرها می گردد . گیف ها امروزه به عنوان یک کدام از گونه های محتوا بهره میشود .
2 . کمیک / کاریکاتور
کمیک و کاریکاتورها از دیگرا نواع محتوا میباشند که بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا می توانند برای افزایش جذابیت محتوای وبسایت فایده کنند . در واقع , از این مدل محتوا اضافه در شبکههایاجتماعی استفاده میگردد . خصوصیت که کمیک و کاریکاتورها دارا هستند این است که به راحتی میتوانند گونه صنعت یا این که کسب وکار را بازگو کنند و همچنین بسته به حالت و اتفاقات روزی که در دنیا می زمین خورد , برای هر یک یک کاریکاتور ساخت . بر اساس گزارش ها و محاسبه های به دست آمده ازشبکه های اجتماعی , میزان به اشتراک گذاری این دسته محتوا فراوان است البته در حالتیکه اصول آن به نیکی رعایت شود , قادر است کمک به افزایش درجه وب سایت کند .
3 . محتوای بصری
محتوای بصری را نباید با اینفوگرافیک نادرست گرفت . محتوای بصری یک عدد دیگر از اشکال محتوا است که در بازاریابی اینترنتی از آن منفعت میگردد . از محتوای بصری برای توضیح ساده خیس مفاهیم پیچیده که ارائه آنها به طور متنی سخت است , استفاده شود .
یکیاز کاربرد های محتوای بصری , فایده از آنها در تصویرسازی صفحه ها کتاب کودک ها است . از محتوای بصری می توانایی در کارت های شبیه کارت های بازی برای معمولی سازی مفاهیم سخت آموزشی سود کرد . در دنیای اینرنت از این جور محتوا , در وب لاگ ها , شبکههایمردمی , کتاب های الکترونیکی و غیره بهره میشود .
4 . محتوای چالشی
استعمال از محتوای معضل برانگیز به راحتی میتواند سبب ارتقا ترافیک تارنما , کامنت ها و اخذ پیوند شود . محتوای چالشی یکی از انواع محتوا است که برای تمامی اشکال افراد وضعیت جالب و گیرایی دارااست . در شرایطیکه به خوبی این دسته محتوا پیاده سازی شود , میتواند باعث سرگرم شدن کاربران و افزایش بها مارک شما در میان دیگر رقبا شود . کارشناس سئو
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]