گونه های محتوا - جهت جذب کاربر بیشتر و تاثیر آن در سئو

جمعه 2 تير 1396
13:00
Henderson Merritt

اشکال محتوا چیست؟ این سوالی است که احتمال دارد به ذهن هر بازاریاب و تولیدکننده محتوایی خطور نماید . همگی شما می‌دانید که امروزه ایجاد محتوا مهمترین استدلال توفیق در برندینگ و ارتقاء سئو است . برای همین , عمده شرکت ها بدین مسائل دقت ویژه دارا‌هستند و از این رو در پباده سازی سایت خود همت کرده اند که بخش های ویژه ای برای وبلاگ سایت خود قرار دارند . نکته مهم دیگر در لحاظ تصاحب کردن تولید گونه های محتوا است . ساخت یک نوع محتوا بعد از مدتی برای یوزرها کسل کننده خواهد بود و برای همین است که شرکتهای اقدام به استخدام افراد کارشناس در حوزه بازاریابی دیجیتال و ایجاد می کنند تا گونه های محتوا را برای وب سایت و شبکه‌های‌عمومی خویش ساخت کنند .

داشتن تعادل بین گونه های محتوا خیلی حیاتی است . این تعادل یعنی اینکه گونه های محتوا دلخواه سایت خویش را براساس راهکار خاصی و به تناسب ساخت فرمائید و همینطور بهتر است در پی ساخت نوعی محتوا جدیدی باشید که پیش از این آن را تست نکرده اید . در واقع چنانچه پیرو این می باشید که بتوانید ایجاد محتوا خویش را نسبت به بقیه رقبا پیشتاز نمایید , بایستی به جز رعایت اصول و نگارش سئو , محتوا و مطالبی را تولید فرمایید که رقبای شما از آن‌ها غافل میباشند یا کمتر دقت می کنند .

در‌این نوشته‌علمی آموزش سئو , قصد داریم که اشکال محتوا که هر بازاریابی می تواند با آن کاربرانی مختلفی را در راستای تارنما خود جذب کند , ابلاغ کنیم .
13 گونه های محتوا برای جذب یوزرها بخش اعظم
1 . GIFهای متحرک

ازگیف های متحرک در چت ها صمیمانه و فروم ها به تناوب به کارگیری میشود البته به کار بردن آنها در اینترنت خیلی مرسوم نمیباشد . جدیدا پلتفرم های وب لاگ نویسی مثل تامبلر از گیف های متحرک به عنوان یک عنصر در ساخت محتوا به کار برده است . استفاده کردن از گیف های متحرک در صفحه ها وبسایت علی الخصوص کاغذ فرود منجر افزایش جذابیت محتوای تارنما شما و در نهایت جذب یوزرها می گردد . گیف ها امروزه به عنوان یک کدام از گونه های محتوا بهره میشود .

2 . کمیک / کاریکاتور

کمیک و کاریکاتورها از دیگرا نواع محتوا میباشند که بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا می توانند برای افزایش جذابیت محتوای وبسایت فایده کنند . در واقع , از این مدل محتوا اضافه در شبکه‌های‌اجتماعی استفاده میگردد . خصوصیت که کمیک و کاریکاتورها دارا هستند این است که به راحتی می‌توانند گونه صنعت یا این که کسب وکار را بازگو کنند و همچنین بسته به حالت و اتفاقات روزی که در دنیا می زمین خورد , برای هر یک یک کاریکاتور ساخت . بر اساس گزارش ها و محاسبه های به دست آمده ازشبکه های اجتماعی , میزان به اشتراک گذاری این دسته محتوا فراوان است البته در حالتی‌که اصول آن به نیکی رعایت شود , قادر است کمک به افزایش درجه وب سایت کند .
3 . محتوای بصری

محتوای بصری را نباید با اینفوگرافیک نادرست گرفت . محتوای بصری یک عدد دیگر از اشکال محتوا است که در بازاریابی اینترنتی از آن منفعت میگردد . از محتوای بصری برای توضیح ساده خیس مفاهیم پیچیده که ارائه آنها به طور متنی سخت است , استفاده شود .

یکی‌از کاربرد های محتوای بصری , فایده از آنها در تصویرسازی صفحه ها کتاب کودک ها است . از محتوای بصری می توانایی در کارت های شبیه کارت های بازی برای معمولی سازی مفاهیم سخت آموزشی سود کرد . در دنیای اینرنت از این جور محتوا , در وب لاگ ها , شبکه‌های‌مردمی , کتاب های الکترونیکی و غیره بهره میشود .
4 . محتوای چالشی

استعمال از محتوای معضل برانگیز به راحتی میتواند سبب ارتقا ترافیک تارنما , کامنت ها و اخذ پیوند شود . محتوای چالشی یکی از انواع محتوا است که برای تمامی اشکال افراد وضعیت جالب و گیرایی دارااست . در شرایطی‌که به خوبی این دسته محتوا پیاده سازی شود , می‌تواند باعث سرگرم شدن کاربران و افزایش بها مارک شما در میان دیگر رقبا شود . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]