سئو سایت را از نظر کلمات کلیدی و مقاله‌ها جانور در صفحات اینترنت بهینه می نماید

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:04
Henderson Merritt

بهینه‌سازی موتور کاوش ( SEO ) و تبلیغات در گوگل ( گوگل AdWords ) اجزای دارای اهمیت بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) هستند و دربین ارزشمندترین ابزارها در زمان اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال می باشند . انگیزه آنان تولید نتایجی برای وب سایت از نگاه ترافیک و نرخ تبدیل ( conversions ) است . آن‌ها دارنده تفاوت‌ها و شباهت‌هایی می باشند و موقعیت‌هایی هست که می بایست از آن ها با نیز یا این که به صورت جداگانه بر اساس هدف ها کسب و کار و بازاریابی خود به کار گیری فرمایید . با وجود داشتن انگیزه مشابه , این دو ابزار با روشی به طور کامل متفاوت کار میکنند , به این ترتیب این سؤال پیش می آید که کدام یک از آن‌ها کارآمد است؟ و کدام یک برای بازاریابی و کسب و کار خوبتر است؟ درپی به تشریح تفاوت در میان سئو و AdWords و نیز مزایای سئو در برابر AdWords اشاره میکنیم .
سئو چیست؟

سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو فرایند قرار دادن حضور تارنما یا این که نوشته بر روی صفحه ها وب است و با انجام این کار موتورهای کاوش نظیر گوگل علاقه‌مندی بیشتری به سایت شما خواهند داشت . سئو سایت را از حیث کلمه ها حیاتی و مقالات جانور در صفحه های اینترنت بهینه می کند . با بهینه‌سازی این اجزا موتورهای کاوش وبسایت شمارا می شناسند و در جایگاه ابتدا بر روی نتایج جستجو قرار میدهند .

فرآیند سئو

به خاطره داشته باشید یوزرها اینترنت , وب را برای تولید ها یا سرویس ها مورد نظر جستجو مینمایند و اطلاعات از طریق موتورهای جستجو به دست میاید . میانگین کاربران وب اکثر از 20 کاغذ اولیه نتایج بیان شده توسط موتور جستجو را کاوش نمی‌کنند . سئو می‌تواند به شدت فایده وبسایت‌ها را ارتقا دهد به این دلیل که منجر قرار دریافت کردن وبسایت‌ها در موقعیت‌های اولیه بر روی برگه اول موتور جستجو برای کلمه ها کلیدی دارای ارتباط به محصول ها یا خدمات آنها می شود . براین اساس سایت با انجام پروسه واجب سئو جايگاه بهتری بر روی ورقه نتایج موتور جستجو پیدا خواهد کرد . فرایند سئو دربرگیرنده متدهای مختلفی به خواسته بهینه‌سازی لیست‌دهی تارنما برای گرفتن ربته‌بندی فراتر کاغذ بر روی موتورهای کاوش است . چنانچه تارنما شما از روش موتورهای جستجوی مختلف لیست نشده است فرصت‌های کسب و کار تازه را از دست داده اید , اینترنت 24 با باز‌نگری حالت سایت شما و چک رقبا به طور تضمینی شما‌را به ورقه اول گوگل خواهد آورد . برای کسب اطلاعات بخش اعظم به ارتقاء سایت در گوگل رجوع کنید . ( مقاله‌ها مرتبط با زمینه سئو : سئو چه می‌باشد )
تبلیغات در گوگل ( گوگل Adwords ) چیست؟

گوگل Adwords یکی دیگر از آیتم بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات است که قدرتمند می‌سازد شما تبلیغات خود را بر روی برگه نتایج بالای کاوش بر روی گوگل همینطور دیگر وبسایت‌های وابسته ( affiliate ) قرار دهید . گوگل Adwords یک پلتفرم تبلیغاتی متعلق به گوگل است که تبلیغ کنندگان می‌توانند از این پلتفرم برای قرار دادن تبلیغات خویش در صفحات نتایج جستجوی گوگل , تولید ها گوگل ( یوتیوب , جی میل و غیره ) و هزاران تارنما دیگر که مشارکت در برنامه AdWords دارا‌هستند به عنوان ناشر ( Google Adsense ) استعمال نمایند . به عنوان تبلیغ کننده میتوانید پرداخت را در زمانیکه شخص بر روی تبلیغ شما کلیک مینماید ( پرداخت به ازای کلیک یا این که CPC ) یا این که در زمانیکه اشخاص تبلیغ شما‌را میبینند ( CPM یا پرداخت به ازای هزار مشاهده ) گزینش فرمایید . سیستم کلی تبلیغات در گوگل ( Adwords ) نظیر یک مزایده بزرگی کار می‌نماید که تبلیغ کنندگان برای مکان‌های تبلیغات جان دار یا در دسترس رقابت می‌نمایند .


تبلیغات در گوگل

لغت ها اصلی که در موتور کاوش وارد میگردد تبلیغات شما مانند نتایج جستجوی ارگانیک نشان داده خواهد شد . بازدیدکننده بر روی تبلیغ شما کلیک کرده و به طور بی واسطه به وب سایت شما برده می شود . خرید بک لینک انبوه تبلیغ کننده هر توشه که شخصی کلیک بر روی تبلیغ می‌نماید پرداخت خواهد کرد . تبلیغ احتمال دارد به صورت یک نوشته , تصویر , ویدیو و تلفن همراه باشد و نیز تبلیغ معمولا در غالب یک خط تیتر , دو خط توصیف از خدمات یا این که کالای شماست . در نظر داشته باشید که تبلیغات در گوگل کار تخصصی به حساب آورده می شود و شما از دو شیوه می توانید این کار را انجام دهید : خودتان از روش پنل گوگل ادوردز و شارژ حساب با پرداخت های در میان المللی کمپین تولید فرمایید یا این که اینکه کار را از روش ارائه پیشنهاد به شرکت هایی که دراین مورد فعال میباشند انجام دهید . در تمام عالم , توصیه می شود که در صورتیکه تخصص و اطلاعات جامعی در این مورد ندارید خوب تر است کار را به کمپانی هایی که متخصص این کار میباشند واگذار نمائید , زیرا در چنین حالتی با بودجه کمتر سود بهتری دریافت خواهید کرد .
تفاوت لا سئو و گوگل AdWords

Adwords برای سایت‌های گوگل است و وبسایت‌هایی است که از گوگل Adsense


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]