سئو وب سایت را از دید لغت ها با اهمیت و مقاله ها موجود در صفحات وب باصرفه می کند

شنبه 30 ارديبهشت 1396
3:59
Henderson Merritt

بهینه‌سازی موتور جستجو ( SEO ) و تبلیغات در گوگل ( گوگل AdWords ) اجزای اساسی بازاریابی موتور کاوش ( SEM ) میباشند و بین ارزشمندترین ابزارها در زمان اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال می‌باشند . هدف آن‌ها ایجاد نتایجی برای تارنما از نظر ترافیک و نرخ تبدیل ( conversions ) است . آنها دارای تفاوت‌ها و شباهت‌هایی هستند و موقعیت‌هایی هست که بایستی از آنان با هم یا به طور جداگانه بر اساس هدف ها کسب و کار و بازاریابی خود به کار گیری فرمایید . با وجود داشتن هدف شبیه , این دو ابزار با روشی به طور کامل متعدد کار می نمایند , به این ترتیب این سؤال پیش میاید که کدام یک از آن ها کارآمد است؟ و کدام یک برای بازاریابی و کسب و کار خوبتر است؟ در پی به تشریح تفاوت لا به لا سئو و AdWords و نیز مزایای سئو در قبال AdWords اشاره می‌کنیم .
سئو چیست؟

سئو یا بهینه‌سازی موتور کاوش فرایند قرار دادن حضور وبسایت یا نوشته بر روی صفحه های وب است و با انجام این کار موتورهای جستجو نظیر گوگل علاقه‌مندی بیشتری به سایت شما خواهند داشت . سئو تارنما را از لحاظ لغت ها حساس و مقاله‌ها موجود در صفحات وب باصرفه می‌کند . با بهینه‌سازی این اجزا موتورهای کاوش تارنما شما‌را میشناسند و در جایگاه نخست بر روی نتایج جستجو قرار میدهند .

فرایند سئو

به خاطره داشته باشید یوزرها اینترنت , اینترنت را برای تولید ها یا این که سرویس ها متبوع جستجو می نمایند و داده ها از طریق موتورهای کاوش به دست می‌آید . متوسط کاربران اینترنت طولانی تر از 20 صفحه اول نتایج ارائه شده به وسیله موتور جستجو را جستجو نمیکنند . سئو می تواند به شدت فایده وبسایت‌ها را افزایش دهد به‌این برهان که سبب قرار به دست آوردن وبسایت‌ها در موقعیت‌های اولیه بر روی برگه نخستین موتور کاوش برای لغات دارای اهمیت دارای ارتباط به تولیدها یا سرویس ها آن ها می شود . به این ترتیب وب سایت با انجام مراحل واجب سئو درجه بهتری بر روی صفحه نتایج موتور جستجو پیدا خواهد کرد . مراحل سئو دربرگیرنده متدهای مختلفی به منظور بهینه‌سازی لیست‌دهی وبسایت برای گرفتن ربته‌بندی فراتر ورقه بر روی موتورهای کاوش است . در شرایطی‌که تارنما شما از روش موتورهای جستجوی گوناگون لیست نشده است فرصت‌های کسب و کار تازه را از دست داده اید , اینترنت 24 با باز‌نگری شرایط تارنما شما و بررسی رقبا به طور تضمینی شما‌را به ورقه نخستین گوگل خواهد آورد . سئو برای کسب اطلاعات اضافه به ارتقاء تارنما در گوگل رجوع‌نمایید . ( مقاله‌ها مرتبط با مسئله سئو : سئو چه می‌باشد )
تبلیغات در گوگل ( گوگل Adwords ) چیست؟

گوگل Adwords یکی‌از دیگر از مورد بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات است که کار کشته می‌سازد شما تبلیغات خویش را بر روی ورقه نتایج بالای کاوش بر روی گوگل همچنین دیگر وبسایت‌های متعلق ( affiliate ) قرار دهید . گوگل Adwords یک پلتفرم تبلیغاتی متعلق به گوگل است که تبلیغ کنندگان می‌توانند از این پلتفرم برای قرار دادن تبلیغات خود در صفحات نتایج جستجوی گوگل , تولید ها گوگل ( یوتیوب , جی میل و غیره ) و هزاران وب سایت دیگر که مشارکت در برنامه AdWords دارا‌هستند تحت عنوان چاپ کننده ( Google Adsense ) سود نمایند . تحت عنوان تبلیغ کننده می توانید پرداخت را در زمانیکه شخص بر روی تبلیغ شما کلیک می نماید ( پرداخت به ازای کلیک یا این که CPC ) یا در زمانیکه افراد تبلیغ شمارا می‌بینند ( CPM یا پرداخت به ازای هزار مشاهده ) تعیین فرمایید . سیستم کلی تبلیغات در گوگل ( Adwords ) نظیر یک مزایده بزرگی کار می کند که تبلیغ کنندگان برای مکان‌های تبلیغات جانور یا در دسترس رقابت میکنند .

تبلیغات در گوگل

عبارات دارای اهمیت که در موتور جستجو وارد می شود تبلیغات شما نظیر نتایج جستجوی طبیعی نشان داده خواهد شد . بازدیدکننده بر روی تبلیغ شما کلیک کرده و به طور بدون واسطه به تارنما شما برده می شود . تبلیغ کننده هر بار که فردی کلیک بر روی تبلیغ میکند پرداخت خواهد کرد . تبلیغ ممکن است به طور یک نوشته , تصویر , ویدئو و موبایل باشد و نیز تبلیغ معمولا در غالب یک خط تیتر , دو خط توصیف از سرویس ها یا این که کالای شماست . در نظر داشته باشید که تبلیغات در گوگل کار تخصصی محسوب می شود و شما از دو نحوه میتوانید این کار را انجام دهید : خودتان از طریق پنل گوگل ادوردز و شارژ حساب با پرداخت های در میان المللی کمپین ساخت فرمایید یا این که اینکه کار را از طریق ارائه سفارش به کمپانی هایی که در این زمینه فعال می‌باشند انجام دهید . در تمام جهان , سفارش میشود که در‌حالتی که تخصص و داده ها کاملی دراین باره ندارید خوبتر است کار را به شرکت هایی که متخصص این کار میباشند واگذار کنید , زیرا در چنین حالتی با دارایی کمتر سود بهتری دریافت خواهید کرد .
تفاوت بین سئو و گوگل AdWords


Adwords برای سایت‌های گوگل است و وبسایت‌هایی است که از گوگل Adsense


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]