تکنیک سئو که کمتر از 15 دقیقه وقت می‌گیرد

شنبه 30 ارديبهشت 1396
3:54
Henderson Merritt



باصرفه سازی صفحه های برای موتورهای کاوش یک فرایند مدوام و متداول است . این فرآیند , ترکیبی از تکنیک های سئوی درون صفحه ای , محتوای کیفیت خوب , بازاریابی عالی , تحقیقیات گسترده , طرح ریزی دارای انسجام و تجربه و تجربه و تجربه است تا بتوانید همواره با ذوق و سلیقه کاربران و تغییرات نو الگوریتم ها هماهنگ باشید .

درصورتی که از نگاه وقت و منابع در مضیقه می باشید , راه و روش هایی موجود است که با به کار بردن آن‌ها دیگر ناچار نخواهید بود تمام روزتان را صرف سئوی وبسایت خویش نمائید .

خوب تر است سوای پیشگفتار , به اصل مطلب بپردازیم . در این مطلب خیلی مختصر و موءثر به شما می گوییم که برای دستیابی بدین انگیزه , چه کارهایی بایستی انجام دهید .
1 . نتایج ارگانیک جستجوی صفحات سایت خود را چک نموده و راجع‌به تگ های تیتر و توضیحات متای 10 کاغذ ای که در ذیل ترین سطح قرار گرفته اند , تجدید لحاظ نمائید .

برای این کار , وارد Google Search Console تارنما خود شده , به منوی Search Traffic و بعد از آن به Search Analytics بروید . آموزش سئو بعد از آن برای بررسی صفحه ها , فیلترهای Impressions و CTR را انتخاب نمایید .

بدین ترتیب می‌توانید صفحاتی که در نتایج جستجو کمتر حضور داشته اند اما فراوان موضوع بازدید قرار گرفته اند را ملاحظه کنید . ارتقاء توضیحات متا و یا این که تگ عنوان ممکن است همان چیزی باشد که چنین صفحاتی به آن نیاز دارند .

سرچ کنسول گوگل برای دیدن نتایج ارگانیک جستجوی صفحه ها سایت
2 . به 10 ورقه برتر وبسایت خویش , Schema markup طولانی تر نمایید

با اضافه کردن Schema markup به صفحه ها , در نتیاج کاوش rich media برای صفحات شما سناریو داده می گردد .

به ویژه در‌صورتی‌که وبسایت مالامال حجمی دارید که پست های باارزش سال های متمادی را در خویش جای داده است ; افزودن rich snippets به صفحه های اندیشه خوبی نخواهد بود . به جای این کار فهرستی از محبوب ترین صفحات تارنما خویش تنظیم نمائید و هر روز به 10 تا از آن ها schema markup بیفزایید . این کار منجر میشود تا به مرور روزگار , شاهد یک پیشرفت تدریجی در نتایج کاوش سایت خود باشید .
3 . با باصرفه سازی تصاویر , سرعت وب سایت خویش را بالا ببرید

همانگونه که میدانید سرعت لود , یکی‌از معیارهای دارای اهمیت منزلت بندی تارنما ها است . ولی افزایش سرعت بارگذاری , یک کار تخصصی است اما خویش شما هم با اقدامات معمولی ای می‌توانید به افزایش سرعت وب سایت خود یاری نمائید .

تصاویر یکی‌از مهمترین عناصر دخیل در سرعت لود صفحه ها میباشند . بنابراین یکی معمولی ترین منش های امداد به افزایش سرعت وب سایت این است که چندین دقیقه وقت بگذارید و میزان تصاویر را کاهش دهید .


به عنوان مثال , چهره‌ای با میزان 683x1024 را در ورقه خود قرار داده اید اما چیزی که کاربر از این تصویر می بیند حداکثر 289X420 است بدین ترتیب اندازه ای که شما برای تصویر در حیث گرفته اید مقدار قابل قبولی نمیباشد و میتوانید با کاهش میزان و فشرده سازی فولدر تصویر , لود ورقه را راحت تر کنید .
4 . در وبسایت خویش از بین صفحات دارنده محتوای مشابه , بهترین را انتخاب کنید

ممکن است در تارنما شما دو یا این که چند ورقه با URL متفاوت اما با محتوای مشابه وجود داشته باشد . در حالتی که خودتان برای گوگل انتخاب نکنید که کدام صفحه می بایست نمایه شود , گوگل همه آنان‌را نمایه خواهد نمود .

خوشبختانه حل کردن این زمینه , وقت زیادی نمی موفقیت .

کاری که می بایست بکنید این است که با استعمال از تگ Canonical , برگه ای که ترجیح می دهید نمایه شده و در نتایج جستجو برای یوزرها اکران داده شود را برای موتورهای جستجو مشخص فرمائید .
5 . مطمئن شوید که اطلاعات شما در Google My Business page , آپ تو دیت است

برای باصرفه سازی ورقه خویش برای جستجوی محلی , موارد ذیل را در حیث بگیرید :

از به روز بودن همگی جزئیات مطمئن گردید .
دقت داشته باشید که ساعت‌ها ارائه سرویس ها و شماره تلفن ها درست باشند ( این ها مواقعی می باشند که به مرور زمان و یا این که با تغییر تحول مدیران شاید تغییر کند ) .
همواره بررسی نمائید که فرد دیگری لیست شما‌را دستکاری نکرده باشد و لینک و پیوند وب سایت خویش را بجای آن نزده باشد .

6 . تگ های عنوان و توضیحات متا را نظارت فرمائید تا هیچ مورد تکراری در میان آن ها وجود نداشته باشد

کاری که باید انجام بدهید , مضاعف معمولی است . کافی است در Search Console به بخش Search Appearance و آن‌گاه به بخش HTML Improvements بروید . در این بخش می توانید متا دیتای صفحات را مشاهده کنید و در صورت لزوم , تغییراتی در آن تولید نمائید .

بهبود html در سرچ کنسول گوگل
7 . تگ


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]