استارتاپ های چیره در ایران - اکوسیستم استارتاپ کشور ایران

جمعه 2 تير 1396
16:59
Henderson Merritt



2 . شتاب دهنده ها و فضاهای کسب وکار در ایران

رویش کمپ های استارتاپی , برنامه های آموزشی و تکنولوژی , فضاهای همیاری , سرویس ها مشورت ای , سپرده گذاری بودجه ای و غیره از عمل های کمپانی دیموند است به کارآفرینان , توسعه و گسترش دهندگان و طراحان یاری می کند تا رشد نمایند و کسب وکاری را تولید نمایند که مردمان جذب آن شوند و دنیایشان را تغییر و تحول دهد .
تاک یک عجله دهنده استارتاپی و یک صندوق سرمایه گذاری با تمرکز محلی و دید جهانی است که بر تغییرات تاکید دارااست .
آواتک یک شتاب دهنده استارتاپی است به کارآفرینان در تامین وسائل برای پرورش کسب وکار خویش کمک می نماید . یاری به کارآفرینان با مربی , فراگیری کارآفرینان , تهیه و تنظیم بودجه و یک فضای کاری ایده پرداز از نمونه عمل های این آژانس است .
مپس اول راءس پشتوانه برای تکنولوژی و فنی امور و کارآفرینان در ناحیه MENA با توصیه پشتیبانی برای توسعه اکوسیستم ها است که روحیه خلاقیت و غیر وابسته بودن را در جوانان ماهر در بخش تکنولوژی تولید می کند .
فینوا یک فضای همیاری است . در واقع یک رسانه و وسیله ای برای مجموعه ها , مربیان و سرمایه گذاران است تا بتوانند با استفاده از قابلیت و امکان خودشان و تسهیلات اعطایی از سمت این شرکت رویش کنند .

3 . رویدادهای استارتاپی و IT در کشور‌ایران

در سال 2014 , تهران میزبان بیشترین روی داد های استارتاپی بود . البته در سالهای اخیر , شاهد پرورش این رویداد در نقاط متفاوت ایران و شهرهای کوچک و بزرگ تحت اسم ( استارتاپ ویکند ( هستیم . در ادامه چندین استارتاپ را معرفی می کنیم :

جشنواره اینترنت موبایل جمهوری اسلامی ایران : پاداش این اتفاق افتاد , یک از باارزشترین ها در دنیای اینترنت است . درین رویداد اشخاص مختلفی اعم از مالکان وبسایت ها , مختصصان وب و تلفن همراه نیز شرکت می کنند . در انتها به بهترین وبسایت و اپلیکیشن گروه ها پاداش داده می‌شود .

استارتاپ گریند تهران : بزرگترین استارتاپ غیر وابسته که فعالان آموزشی و غیره را که دربرگیرنده 215 هزارنفر را از 185 شهر است را به نیز متصل می کند . شما می‌توانید در استارتاپ گریند تهران , اصفهان , زنجان , شیراز و رشت کمپانی فرمائید .

استارتاپ ویک تهران : درین استارتاپ , کارآفرینان , رهبران محلی و خیلی از کسانی که با هم دوست میباشند و ایده ای دارا هستند به مدت 5 روز در یک محل توده میشوند تا ایده ای را به اجرا برسانند . اول استارتاپ ویک در زنجان برگزار شد .

استارتاپ ویکند تهران : یک روی داد 54 ساعته که تیم های مختلفی از گسترش دهندگان , مدیران کسب و کار , کارآفرینان , بازاریابان , گرافیست کار با هم دریک محل توده میشوند تا بتوانند دموی نخستین ایده خویش را اجرا کرده و در غایت بهترین دمو پذیرفته شده که بخت سپرده گذاری بوسیله افراد سرمایه گذار حاضر در آنجا را دارااست .
4 . رسانه های استارتاپ در ایران

روز شنبه مگ , نخستین خبرنامه استارتاپی که به طور هفتگی منتشر می شود .


تیچ رسا که در ژوئن 2015 تاسیس شد و رسانه ای است که همه استارتاپ های ایرانی را زیر پوشش قرار می‌دهد و همچنین روش ارتباطی جهان با استارتاپ های ایران است .

دکتر معالج استارتاپ که در آن تجربیات و یادگرفتن های اضطراری در زمینه‌ی استارتاپ بسته به فرهنگ کشور‌ایران قرار داده شده‌است .

خوشفکری که یک وب سایت آموزشی برای یادگیری پایه و مبنا ایجاد اشتغال و استارتاپی است . کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]