ایندکس وب سایت - 12 روش برای افزایش سرعت ایندکس تارنما تازه

جمعه 2 تير 1396
16:58
Henderson Merritt

ایندکس سایت مدام یکی‌از موارد معضل برانگیز بین متخصصان بازاریابی اینترنتی و سئوکاران بوده است . البته آن ها درخصوص الگوریتم گوگل داده ها کاملی دارند و می دانند برای ایندکس وبسایت که تازگی پباده سازی شده‌است , چه عمل هایی بایستی انجام دهند ولی خب این مدام باز هم جای نگرانی هست که تمام فرآیند به صحت انجام شود .

اما مفهوم ایندکس سایت چیست؟ ایندکس شدن یعنی اینکه صفحه های سایت شما در موتورهای کاوش قرار گیرد و به وسیله آنان پیدا شود . بهترین رویه برای اینکه متوجه گردید , سایت شما ایندکس شده است یا این که خیر , عنوان اصلی آن را جستجو نمایید . در‌صورتی‌که پیدا کرد یعنی ایندکس شده‌است , در غیر اینصورت می بایست به اندیشه یک راه چاره باشید .

در‌این مقاله فراگیری سئو , ما قصد نداریم که تکنیک جدیدی را به شما فراگیری دهیم بلکه انگیزه ما مرور تکنیک های سابق ولی کاربردی برای ارتقاء سرعت ایندکس سایت است . شاید در صورتیکه شما این امور را انجام دهید , پس از مدتی ولی گوگل وبسایت شما خواهد شناخت ( که ولی این مورد بستگی به حالت خاصی داراست ) ولی کمک به مالکان وب سایت های جدید می کند تا سریعا وب سایت خود را در برگه اول گوگل قرار بدهند .

12 تکنیک ایندکس تارنما
1 . بخش وب لاگ را به تارنما بیشتر فرمایید

وب لاگ یکی مهمترین بخش ها برای جذب کاربران است . در بنا شده در بخش بلاگ , شایسته ترین فعالیتی که اکثر شرکت ها برای آن برنامه ریزی می نمایند , ساخت محتوا طبیعی است . گوگل بیشتر در ادامه محتوای طبیعی و آپ تو دیت شده می‌باشد . برای همین است که درین چندساله , اعتنا ویژه ای به‌این مساله شده است . برای این که سرعت ایندکس تارنما خود را ارتقاء دهید , توصیه می شود دست‌کم روزی 3 یا این که 4 محتوای دست اولیه تولید نمائید , ولی خب این مسائل برای تمامی جور سایت ها امکان پذیر وجود ندارد اما دستکم به عبارتی یک مطلبی را نیز که قرار می دهید , اسکن شده دیگر وب سایت ها نباشد .
2 . پوشه Robot . txt را طولانی تر نمائید

با منفعت از پوشه ربات , می‌توانید در دست گرفتن محتوای سایت خود را در خزنده گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری را محافظت نمائید . درواقع با فایده از این فایل , قوی خواهید که به موتورهای جستجو اجازه ایندکس وبسایت خود را بدهید . داشتن این فولدر برای هر صاحب و مالک وب سایتی حتمی است . به عنوان مثال , شما وبسایت خویش را اخیرا طراحی کرده اید , اما فعلا معرفی آن را به گوگل ندارید , از این با دستور disallow به موتورهای جستجو اجازه ایندکس شمارا نمی دهید تا کلیه المان ها و فرایند اضطراری را در آن قرار دهید .
3 . به کار بستن از نقشه وبسایت

دو نوع نقشه وبسایت وجود دارد : یک نقشه HTML و دیگر نقشه XML . نقشه HTML به کاربران شما امداد می کند تا بهتر بتوانند درون وبسایت پیمایش نمایند . ولی نقشه XML راهنمای موتورهای کاوش برای پیمایش در تارنما است و چنانچه شما تغییری در سایت خود ایجاد کنید یا برگه ای را اذن یا معدود فرمایید , سریعا به موتورهای جستجو این تغییر تحول ابلاغ میگردد . در واقع همان گونه که می دانید هر چه سرعت ایندکس وب سایت بالا باشد , تاثیر بهتری در سئو شما خواهد داشت .
4 . نصب گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیک یک ابزار بدون‌پول است که به شما کمک می کند تا ترافیک سایت خویش را بررسی نمایید . با به کارگیری از گوگل آنالیتیک میتوانید به شبکه ورودی کاربران خویش را ردیابی کرده و باز نگری فرمائید که آیا میزان کافی ورودی دارید یا این که نه . همینطور می توانید بررسی نمایید که از موتورهای کاوش تعدادی نفر ورودی و بازدید کننده داشته اید و در واقع استراتژی سئو خود را آیتم بررسی و بررسی قرار دهید و این که از کدام ابزارها برای افزایش رتبه وب سایت خویش استعمال فرمایید .

مهم‌ترین موردی که به راحتی میتوانید توسط گوگل آنالیتیک ردیابی نمایید , پیدا واژه و کلمه محل ورود است که یوزرها با آن سایت شما را پیدا می کنند . با این همگی توضیحات , نصب ابزار گوگل آنالیتیک که لازمه هر اینترنت سایتی است , به شما در ارتقاء سرعت ایندکس تارنما یاری زیادی خواهد کرد .
5 . ثبت آدرس برگه در موتورهای کاوش

خیلی اساسی است که آدرس ورقه سایت خویش را در موتورهای جستجو وارد فرمائید . گوگل و نیز دیگر موتورهای جستجو یک ابزار آنلاینی را برای یوزرها ایجاد کرده اند تا آدرس وب سایت خویش را برای آنان در آنجا تثبیت کنند . در شرایطی که نیز سایت شما محلی است , حتما بایستی در موتورهای جستجو محلی که هست , آن را تصویب فرمایید . تثبیت پیوند نشانی برگه , باعث افزایش سرعت ایندکس تارنما شما می گردد چون آن ها سریعا سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]