ایندکس تارنما - 12 نحوه برای ارتقا سرعت ایندکس تارنما جدید

جمعه 2 تير 1396
16:57
Henderson Merritt

ایندکس وب سایت مدام یک کدام از مورد ها چالش برانگیز بین متخصصان بازاریابی اینترنتی و سئوکاران بوده است . اما آنان در زمینه‌ی الگوریتم گوگل اطلاعات کاملی دارا‌هستند و می دانند برای ایندکس وب سایت که تازگی پباده سازی شده است , چه فعالیت هایی بایستی انجام دهند ولی خب این همیشه باز نیز جای نگرانی وجود دارد که تمام مراحل به صدق صورت پذیرد .

ولی مفهوم ایندکس سایت چیست؟ ایندکس شدن یعنی این‌که صفحه ها تارنما شما در موتورهای جستجو قرار گیرد و بوسیله آنان پیدا شود . شایسته ترین راه و روش برای این‌که متوجه شوید , تارنما شما ایندکس شده‌است یا این که خیر , عنوان کلیدی آن را جستجو فرمایید . در شرایطی که پیدا کرد یعنی ایندکس شده‌است , در غیر اینصورت می بایست به تامل یک روش چاره باشید .

در این مقاله یادگرفتن سئو , ما قصد نداریم که تکنیک جدیدی را به شما فراگیری دهیم بلکه هدف ما مرور تکنیک های دیرین اما کاربردی برای افزایش سرعت ایندکس وبسایت است . احتمالا در‌صورتی‌که شما این امور را انجام دهید , بعداز مدتی البته گوگل وبسایت شما خواهد آشنایی ( که البته این مسئله بستگی به موقعیت خاصی دارااست ) اما یاری به مالکان تارنما های نو می کند تا سریعا وبسایت خود را در کاغذ نخستین گوگل قرار بدهند .
12 تکنیک ایندکس سایت
1 . بخش وبلاگ را به وب سایت بیشتر فرمایید

وبلاگ یکی از مهم ترین مناطق برای جذب یوزرها است . در واقع در بخش وبلاگ , شایسته ترین فعالیتی که بیشتر موسسه ها برای آن برنامه ریزی می کنند , ساخت محتوا طبیعی است . گوگل عمده در ادامه محتوای ارگانیک و آپ دیت شده می باشد . برای همین است که درین چندساله , اعتنا ویژه ای به این مساله شده‌است . برای اینکه سرعت ایندکس تارنما خویش را ارتقاء دهید , سفارش میشود دستکم روزی 3 یا 4 محتوای دست نخستین تولید نمایید , ولی خب این مساله برای کلیه گونه وب سایت ها قابلیت پذیر نیست البته دست کم همان یک مطلبی را نیز که قرار می دهید , نسخه برداری شده دیگر وب سایت ها نباشد .
2 . فولدر Robot . txt را اضافه کنید

با به کارگیری از فایل ربات , می توانید کنترل محتوای تارنما خود را در خزنده گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری را محافظت نمائید . درواقع با فایده از این فولدر , توانا خواهید که به موتورهای کاوش اذن ایندکس تارنما خود را بدهید . داشتن این فایل برای هر صاحب و مالک وب سایتی لازم است . مثلا , شما سایت خود را اخیرا پباده سازی کرده اید , اما فعلا معرفی آن را به گوگل ندارید , از این با دستور disallow به موتورهای جستجو اجازه ایندکس شما‌را نمی دهید تا کلیه المان ها و مراحل لازم را در آن قرار دهید .
3 . استفاده کردن از نقشه سایت


دو مدل نقشه سایت هست : یک نقشه HTML و دیگر نقشه XML . نقشه HTML به یوزرها شما امداد می کند تا بهتر بتوانند داخل سایت پیمایش نمایند . ولی نقشه XML راهنمای موتورهای کاوش برای پیمایش در سایت است و درصورتی که شما تغییری در سایت خویش ایجاد نمایید یا کاغذ ای را اذن یا ناچیز نمائید , سریعا به موتورهای کاوش این تغییر و تحول بیان می‌شود . در واقع همان طور که می دانید هر چه سرعت ایندکس وب سایت بالا باشد , تاثیر بهتری در سئو شما خواهد داشت .
4 . نصب گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیک یک ابزار بدون پول است که به شما یاری می نماید تا ترافیک سایت خویش را چک کنید . با سود از گوگل آنالیتیک می توانید به کانال ورودی یوزرها خود را ردیابی کرده و ارزیابی نمایید که آیا حد نصاب محل ورود دارید یا خیر . همینطور میتوانید بررسی نمایید که از موتورهای کاوش یک سری نفر ورودی و بازدید کننده داشته اید و در واقع راهکار سئو خود را آیتم بررسی و بررسی قرار دهید و اینکه از کدام ابزارها برای ارتقاء سکو وبسایت خویش استفاده فرمائید .

مهم‌ترین موردی که به راحتی میتوانید بوسیله گوگل آنالیتیک ردیابی کنید , پیدا واژه محل ورود است که یوزرها با آن وبسایت شما را پیدا می نمایند . با این همگی توضیحات , نصب ابزار گوگل آنالیتیک که لازمه هر اینترنت سایتی است , به شما در افزایش سرعت ایندکس سایت امداد متعددی خواهد کرد .
5 . تصویب نشانی کاغذ در موتورهای کاوش

خیلی حیاتی است که آدرس برگه سایت خود را در موتورهای جستجو وارد فرمائید . گوگل و نیز دیگر موتورهای جستجو یک ابزار آنلاینی را برای یوزرها تولید کرده اند تا نشانی تارنما خود را برای آنها در آنجا تثبیت کنند . اگر هم وب سایت شما محلی است , حتما باید در موتورهای جستجو محلی که هست , آن را تثبیت کنید . ثبت لینک و پیوند نشانی صفحه , منجر افزایش سرعت ایندکس وب سایت شما می شود چون آنان سریعا سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]