بهبود مقام وب سایت در گوگل - 9 روش اصلی جهت بهبود

جمعه 2 تير 1396
16:56
Henderson Merritt

بهبود جایگاه وب سایت درگوگل آنچنان که می گویند مشقت بار نیست . فقط کافی است که نکات آن را بدانید و بتوانید آن ها را به بهترین روش ممکن استعمال نمائید . هدف مهم هر مالک سایتی این است که بتواند رتبه سیات خود را در موتورهای کاوش بهینه کند . اما مهم ترین موتورجستجو , گوگل است که بیشترین جستجوی کاربران در آن انجام می شود . از این رو همگی در‌پی طریق هایی برای بهبود رده وب سایت در گوگل می‌باشند .

قبل از اینکه با این روش ها آشنا شوید , نخستین بایستی بدانید که سئو چیست؟ سئو مشتمل بر پروسه هایی است که منجر ایجاد و ورود ترافیک به سایت شما می‌شود . نتیجه آن باعث بهبود مقام تارنما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو میگردد . اما در‌صورتی‌که از این روش ها به صدق مصرف شود یعنی تکنیک های سئو سیاه را به کار نبرید . هم اکنون به دنبال قصد داریم که خیر روش علمی و کلیدی بهبود جایگاه وبسایت در گوگل را ابلاغ کنیم .
9 طریق بهبود جایگاه وب سایت در گوگل
1 . تیتر کاغذ

تگ title , تگی است که گوگل به آن اهمیت ویژه ای قائل است و در نتایج نشان می دهد . همچنین این تگ در تب بالای مرورگرها نشان داده می گردد , پس بایستی به بهترین صورت ممکن از آن فایده کنید . بهتر است که مطلقا از لغات مهم اساسی وب سایت و هر ورقه در آن استعمال شود .

گوگل در بین 50 تا 60 کاراکتر به کار رفته در این تگ را نشان می دهد , پس خیلی با اهمیت است که از عبارات دارای اهمیت خلاصه شده که کلمه حساس کلیدی در آن است , استفاده کنید تا منجر بهبود مقام سایت در گوگل شود .
2 . لغات دارای اهمیت

متا تگ واژه با اهمیت امروزه دیگر هیچ اثری در بهبود منزلت سایت در گوگل ندارد . ولی نه اینکه ماهیت این از بین رفته باشد , بلکه تاکتیک به کار بردن آن تغییر کرده شده‌است . چنانچه تکنیک های آن را مانند مکان به کارگیری , چگالی لغت ها کلیدی را بدانید و به صدق به کار ببرید , می‌توانیم بگوییم موفقیت کردید .
3 . تگ ALT

این تگ منحصر منفعت در عکس ها و کلیپ ها است و به نوعی نوشته جایگزین خوانده می‌شوند , یعنی در‌صورتی‌که به هر عاملی مانند سرعت کم بار گذاری , عکس شما نشان داده نشود , این متن جای آن قرار میگیرد . پس خیلی با اهمیت است که لغات اصلی حیاتی را در آن به کار ببرید , چون گوگل متن های باطن آن را می خواند و استفاده از واژه های حساس با اهمیت کمک به بهبود منزلت تارنما در گوگل می نماید .
4 . نقشه سایت


نقشه وب سایت , یک ورقه ای است که شامل پیوند های صفحه ها وبسایت است و به خزنده موتورهای جستجو کمک می کند تا بهتر بتواند مسیرها را پیدا نماید و به نوعی راهنمای مسیر است . هر لینکی به سایتتان طولانی تر نمائید , کافی است که در نقشه وبسایت خودقرار دهید تا گوگل بعداز هر توشه خزش این ورقه , پی بوجود کاغذ ای جدید چیره شود تا سریعا آن را ایندکس کند . این مساله کمک به بهبود منزلت سایت در گوگل می نماید .
5 . طراحی رسپانسیو

امروزه بیش از 40 درصد ترافیک سایت ها از گوشی ها و تبلت ها تامین میشود . همینطور یکی‌از معیارها برای بهبود جایگاه وب سایت در گوگل نیز رسپانسیو بودن سایت است یعنی این که طرح سایت به درستی در این ابزارها اکران داده شود . خواسته از نمایش درست طرح وب سایت , اکران المان به نحوی کاربر به راحتی بتواند با آنان رابطه برقرار کرده و همینطور فونت ها که به راحتی قابل قرائت باشند .
6 . از مکان نما استعمال نکنید

چند سال پیش , گوگل گفت که دیگر از مکان نما به هیچ عنوان پشتیبانی نخواهد کرد و طراحان را ترغیب که از HTML5 به جای حافظه فلش استعمال کنند . امروزه هر سایتی که از فلش استفاده نماید , خیر فقط باعث کاهش سرعت وبسایت خود می گردد بلکه شانس بهبود رده تارنما در گوگل را از دست می دهد .
7 . تولید محتوا

ساخت محتوا که امروزه شایسته ترین روش برای ارتقاء جايگاه سایت و همینطور اخذ بک لینک های طبیعی است . گوگل به وبسایت هایی که مبادرت به ساخت محتوا ارگانیک می کنند , دقت متعددی می نماید و ارزش متعددی برای آن‌ها قائل است . تولید محتوا ارگانیک یکی از بهترین نحوه های بهبود مقام سایت در گوگل است .
8 . ساختار URL

آدرس صفحه اولین چیزی است که موتورهای کاوش آن را چک می کنند . در صورتی URL سایت شما به هر علتی قبلا جریمه شده باشد , گوگل آن را نشان نخواهد بخشید . هچنین چنانچه آدرس به صورت کاملا نامشخص باشد و از کاراکترهای نامعلوم در سئو وردپرس


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]