8 تکنیک کلیدی سئو و بهینه سازی وبسایت در سال 2017

جمعه 2 تير 1396
16:54
Henderson Merritt

باصرفه سازی تارنما و رعایت اصول سئو امروزه بیشتر از هر چیزی دیگر زمینه اعتنا صاحبان وبسایت قرار گرفته است . اگرچه سال یک بار شاهد تغییر و تحول الگوریتم های گوگل هستیم و متسفانه سایت هایی که مطابق با الگوریتم جدید گوگل نباشد , مسئله جریمه قرار میگیرند .

برای همین یکی‌از دغدغه های با اهمیت صاحبان تارنما , رعایت اصول سئو بهینه سازی وبسایت می باشد تا علاوه بر اینکه تارنما آنها در صفحه اول گوگل قرار گیرد , زمینه جریمه گوگل هم قرار نگیرد .

ولی یک سوالی که همیشه در ذهن افراد و کاربران موجود است , این است که چه تکنیک هایی درباره با سئو و بهینه سازی وبسایت می بایست به کار ببرند .

ما در این مقاله یادگرفتن سئو قصد داریم تکنیک های مهمی را شما باید در سئو و باصرفه سازی تارنما به کار ببرید ابلاغ کنیم . این نکات و اصول درسال 2017 به وسیله گوگل طولانی تر از کلیه مسئله توجه قرار می‌گیرند .
8 تکنیک با اهمیت سئو و با صرفه سازی وب سایت در سال 2017
بهینه سازی تگ title

تگ های عنوان او‌لین مکانی است که بوسیله خزنده های گوگل کاوش می‌شود . به کار بردن لغات با اهمیت و مشتقات آن خیلی اصلی است . حداکثر تعداد مقدار کاراکتری که باید در تگ عنوان به کار ببرید , 55 کاراکتر می‌باشد .

نکته بعدی تالیف پست ها می باشد که می بایست کلمه ها دارای اهمیت را در آنان فایده کنید . اما رعایت چگالی کلمات حساس خیلی کلیدی است . ولی پیشنهاد می شود که نخستین از همه در زمینه‌ی صنعت و کسب و کار خود مقاله بنویسید و دوم این‌که پرجستجوترین لغات حساس حوزه کاری خویش را پیدا فرمایید و مطالبی در خصوص آن بنویسید .

هرچه کلمه ها مهم درعنوان و محتوای شما بیشتر منفعت شوند , بخت شما در افزایش مرتبه و باصرفه سازی بخش اعظم است .
گوگل آنالیتیک را نصب نمائید
گوگل آنالیتک به شما در مورد ترازو ترافیک وبسایت را می گوید و در‌حالتی که خطایی از حیث گوگل مشاهده شود , بیان میکند . توصیه میشود که در حالتی که تا شرایط فعلی اقدام به نصب گوگل آنالاتیک نکرده اید , بدون شک آن را نصب کرده و تنظیمات ذی‌ربط را انجام دهید .


سرعت سایت و طراحی رسپانسیو و گوشی وب سایت خود را باز بینی نمائید

یکی از نکات مهم در با صرفه سازی تارنما , سرعت سایت و رسپانسیو بودن آن هست . همان طور که میدانید به جهت استعمال گسترده موبایل و تبلت برای انجام امور اینترنتی , خیلی حساس است که وبسایت شما در‌این ابزارها به صدق اکران داده شود . گوگل برای وبسایت های رسپاسنسیو امتیاز ویژه ای قائل است . همچنین هرچه سرعت سایت فراتر باشد , زمان لود آن کمتر خواهد بود و این میتواند بر سئوسایت تاثیر مثبتی داشته باشد .

برای باز‌نگری سرعت هر کاغذ وب سایت , می‌توانید https : //testmysite . thinkwithgoogle . com استفاده کنید .
بک پیوند و لینکدهی داخلی

اطلاعات کامل راجع به بک پیوند را می‌توانید در‌این مطلب آموزشی مشاهده نمایید . فقط مراقب باشید که از بک لینک و پیوند های غیرمفید و زیان آور استفاده نکنید چونکه نه صرفا موءثر نیست بلکه در سئو و با صرفه سازی سایت شما تاثیر مخربی خواهد داشت .

نکته بعدی که خیلی کلیدی است و متاسفانه بیشتر سئوکاران به آن دقت نمی کنند , لینک دهی داخلی بین صفحه ها است . بین صفحه ها خود رابطه برقرار فرمایید . این رابطه می بایست از طریق کلمه ها حیاتی هر صفحه باشد . گوگل تنها به بک لینک و پیوند های خارجی اهمیت نمی دهد , بلکه برای این لینک ها هم اهمیت ویژه ای قائل می‌باشد .
بررسی اخذ پیوند

پیشنهاد می شود قبلی از پباده سازی سایت خود , به خط مش های تبلیغاتی که باعث ارتقا سئو تارنما و در غایت باصرفه سازی وب سایت شما می گردد , فکر کنید . استراتژی تبلیغات اینترنتی خویش را بسته به گونه کسب و کار خویش تعیین نمایید . این نکته را در حیث داشته باشید که همگی این تبلیغات اینترنتی بایستی سبب ساز به اخذ لینک برای شما گردد .
داده ها تماس را فراموش نکنید

متاسفانه با این تمامی اطلاع رسانی و پیشنهاد هایی که شده‌است , باز نیز شاهد این هستیم که داده ها تماس به درستی در وب سایت قرار نگرفته است . خریداران واقعی زمانی می خواهند رابطه با فروشنده برقرار نمایند , نمی توانند داده ها تماس پیدا نمایند و فقط یک فرم را مشاهده می کنند .

نکته بعدی این است که در الگوریتم های تازه گوگل , قرار دادن آدرس نشانی اینترنتی نمره منفی را برای سئوسایت به یاور دارد . خوبتر است که به نشانی ایمیل , یک عکس اکران دهنده آن در وب سایت قرار دهید .
https یا این که http

حتما مجوز و گواهی SSL را برای وبسایت خود دریافت نمائید چونکه در جستجو های ارگانیک خیلی اثرگذار و اصلی است کارشناس سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]