ایندکس تارنما - 12 راه و روش برای ارتقاء سرعت ایندکس تارنما تازه

جمعه 2 تير 1396
16:52
Henderson Merritt

ایندکس وبسایت مدام یکی از موارد چالش برانگیز بین متخصصین بازاریابی اینترنتی و سئوکاران بوده است . اما آنان درخصوص الگوریتم گوگل اطلاعات کاملی دارا هستند و می‌دانند برای ایندکس سایت که تازگی پباده سازی شده‌است , چه کار هایی می بایست انجام دهند البته خب این همیشه باز هم جای نگرانی وجود دارد که تمام مراحل به صدق صورت پذیرد .


ولی معنا ایندکس وبسایت چیست؟ ایندکس شدن یعنی اینکه صفحه ها وبسایت شما در موتورهای کاوش قرار گیرد و بوسیله آن‌ها پیدا شود . بهترین منش برای این که متوجه شوید , وبسایت شما ایندکس شده است یا نه , عنوان با اهمیت آن را جستجو فرمائید . در حالتی‌که پیدا کرد یعنی ایندکس شده‌است , در غیر اینصورت می بایست به اندیشه یک رویکرد راه حل باشید .

درین نوشته ی علمی فراگیری سئو , ما قصد نداریم که تکنیک جدیدی را به شما آموزش دهیم بلکه هدف ما مرور تکنیک های سابق البته کاربردی برای ارتقا سرعت ایندکس وبسایت است . شاید در صورتی شما این امور را انجام دهید , بعداز مدتی ولی گوگل وب سایت شما خواهد شناخت ( که ولی این موضوع بستگی به شرایط خاصی دارد ) اما امداد به مالکان وبسایت های جدید می کند تا سریعا تارنما خویش را در کاغذ اولیه گوگل قرار بدهند .
12 تکنیک ایندکس تارنما
1 . بخش وب لاگ را به وبسایت بیشتر فرمایید

وب لاگ یک کدام از مهم‌ترین بخشها برای جذب کاربران است . در واقع در بخش وب لاگ , شایسته ترین فعالیتی که بیشتر موسسات برای آن برنامه ریزی می کنند , تولید محتوا ارگانیک است . گوگل طولانی تر در پی محتوای طبیعی و آپ دیت شده میباشد . برای همین است که درین چندساله , توجه ویژه ای بدین مساله شده‌است . برای اینکه سرعت ایندکس وب سایت خود را ارتقا دهید , سفارش می شود حداقل روزی 3 یا 4 محتوای دست اول ساخت نمایید , اما خب این مسائل برای تمامی دسته وبسایت ها امکان پذیر نمی باشد اما دست‌کم همان یک مطلبی را نیز که قرار می دهید , اسکن شده دیگر سایت ها نباشد .
2 . فولدر Robot . txt را طولانی تر کنید

با به کارگیری از فولدر ربات , میتوانید در دست گرفتن محتوای وب سایت خود را در خزنده گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری را نگهداری فرمائید . درواقع با استفاده از این پوشه , کار کشته خواهید که به موتورهای جستجو اجازه ایندکس تارنما خود را بدهید . داشتن این فولدر برای هر صاحب و مالک وب سایتی واجب است . مثلا , شما سایت خود را اخیرا طراحی کرده اید , اما فعلا معرفی آن را به گوگل ندارید , از این با امر disallow به موتورهای کاوش اجازه ایندکس شمارا نمی دهید تا همه المان ها و روند ضروری را در آن قرار دهید .
3 . به کار بستن از نقشه تارنما

دو گونه نقشه تارنما وجود دارد : یک نقشه HTML و دیگر نقشه XML . نقشه HTML به یوزرها شما کمک می کند تا بهتر بتوانند درون سایت پیمایش نمایند . اما نقشه XML راهنمای موتورهای کاوش برای پیمایش در وب سایت است و در‌حالتی که شما تغییری در تارنما خود ایجاد کنید یا ورقه ای را اذن یا کم فرمائید , سریعا به موتورهای کاوش این تغییر و تحول بیان می‌شود . در واقع همانطور که میدانید هر چه سرعت ایندکس سایت بالا باشد , تاثیر بهتری در سئو شما خواهد داشت .
4 . نصب گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیک یک ابزار بدون‌پول است که به شما امداد می کند تا ترافیک وبسایت خود را بررسی کنید . با استفاده از گوگل آنالیتیک می توانید به شبکه ورودی کاربران خود را ردیابی کرده و ارزیابی فرمائید که آیا حد نصاب محل ورود دارید یا این که نه . همینطور می توانید تحلیل نمائید که از موتورهای کاوش تعدادی نفر محل ورود و بازدید کننده داشته اید و در واقع استراتژی سئو خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و اینکه از کدام ابزارها برای ارتقا سکو تارنما خود استعمال کنید .

مهمترین موردی که به راحتی میتوانید توسط گوگل آنالیتیک ردیابی کنید , پیدا کلمه و واژه محل ورود است که کاربران با آن وبسایت شما‌را پیدا می کنند . با این همه توضیحات , نصب ابزار گوگل آنالیتیک که لازمه هر وب سایتی است , به شما در افزایش سرعت ایندکس سایت کمک متعددی خواهد کرد .
5 . تثبیت آدرس کاغذ در موتورهای جستجو

خیلی با اهمیت است که نشانی ورقه تارنما خویش را در موتورهای کاوش وارد نمائید . گوگل و هم دیگر موتورهای جستجو یک ابزار آنلاینی را برای یوزرها ایجاد کرده اند تا نشانی وبسایت خویش را برای آن ها در آنجا تثبیت نمایند . در صورتی هم وب سایت شما محلی است , مطلقا باید در موتورهای کاوش محلی که وجود دارد , آن را تصویب فرمائید . تصویب پیوند آدرس ورقه , سبب ساز ارتقاء سرعت ایندکس وب سایت شما میشود زیرا آنان سریعا متخصص سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]