آموزش بازاریابی محتوا - آموزش و مشورت بازاریابی دیجیتال
4 . ضابطه سوم را رعایت نمائید
یکی از موارد اصلی که در یادگرفتن بازاریابی محتوا بیان می شود , رعایت قانون سوم است . یک سوم محتوای شما می بایست با اهمیت و ناب باشد , یک سوم براساس اصول سئو باشد و یک سوم بقیه براساس کاربر نوشته شود . در واقع محتوای شما باید ترکیبی از سه وضعیت باشد . محتوای کاربرپسند منجر به اشتراک گذاری مطالب به وسیله آن ها می گردد و همچنین اگرهم براساس اصول سئو درج شده باشد , در گوگل میتواند درجه بالاتری نسبت به بقیه می گیرد .
5 . محتوای بصری را فراموش نکنید
بارها در زمینهی تاثیر عکس بر جذب یوزرها حرف شده است . یک عکس میتواند 60 هزاربار سریعتر از یک متن , کاربران را به خود جلب کند . سعی فرمایید که در میان محتوای خویش از عکس های خاص و دارای ربط سود کنید . یک کدام از بهترین موقعیت های عکس , اینفوگرافیک است که می اقتدار یک متن طولانی را به شکل خلاصه در آن بیان کرد . فراگیری بازاریابی محتوا صرفا مربوط به متن نمیباشد , بلکه عکس ها امروزه مهمترین تاثیر را در تولید محتوا داراهستند .
6 . از قابل انعطاف افزارهای مطلوب استفاده نمائید
نرم افزارهای متعددی برای ایجاد محتوا موجود است . اساسا بخش اعظم افراد از CMSهای مهیا برای این کار استفاده می نمایند که مطلب خویش را به حالتی که گزینه پسندتان است , بازنویسی نمائید . همچنین میتوانید از قابل انعطاف افزارهای مطلوب برای کشف کردن کلمات حیاتی دلخواه کسب و کار خویش که بیشترین جستجو توسط کاربران می شود را سود نمائید . همان گونه که گفتیم , قدم نخستین در یادگرفتن بازاریابی محتوا , شناخت یوزرها است . شما بایستی بدانید که کاربران بیش تر چه گونه واژه و کلمه ای را گوگل آیتم کاوش قرار میدهند .
7 . یک لحن ثابت و متناسب با فضای کاری داشته باشید
یک عدد ازاصولی که در یادگرفتن بازاریابی محتوا بیان می گردد , داشتن لحن اثبات در نوشتن محتوا و البته متناسب با کاربران میباشد . لحن محتوا باید ثابت , واقعی و متناسب با سن کاربرانتان باشد . ولی منظور از لحن ثابت به معنای داشتن لحن خشک و کتابی وجود ندارد , بلکه هر گونه مثال یا محتوایی دیگر را هم که استفاده میکنید , باید متناسب لحن نوشته دارای اهمیت باشد .
8 . از تکنولوژی غافل نشوید
برای ایجاد محتوا و ردیابی اثر آن , ابزارها و تکنولوژی نو و زیادی برای فراگیری بازاریابی محتوا وجود دارد . شما با این ابزارها علاوه براینکه می توانید کلمات حساس پرجستجو بوسیله کاربران را پیدا نمائید , محتوای کاربران را مسئله ارزیابی قرار داده و همینطور میزان اثر گذاری و کلیک شدن آن بازبینی فرمایید .
9 . داده ها , اعداد را محاسبه کنید
شما باید تمامی داده های واعدادی را که از تحلیل داده ها بدست می آورید را بررسی فرمائید . ابزارهای بررسی متعددی برای این مسائل موجود است مثل گوگل آنالاتیک یا وبستر تولز یا این که ابزار ارزیابی شبکههایمردمی که به شما میزان ورودی به ازای هر کلمه اساسی و حالت کاربران ورودی را نشان میدهد . ارزیابی و ارزیابی اطلاعات , یکیاز موارد فراگیری بازاریابی محتوا میباشد .
10 . شجاع باشید
بازاریابی محتوا یک عمل هیجان انگیز است چون رویه های متعددی برای انجام وجود دارد . درصورتی که قصد دارید که پیروز باشید , باید شجاع باشید و از همگی تکنیک ها و ابزارهایی را که در یادگرفتن بازاریابی محتوا وجود دارد به بهترین حالت بهره فرمائید . متخصص سئو
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]