آموزش بازاریابی محتوا - آموزش و مشورت بازاریابی دیجیتال

جمعه 2 تير 1396
16:52
Henderson Merritt


4 . ضابطه سوم را رعایت نمائید

یکی از موارد اصلی که در یادگرفتن بازاریابی محتوا بیان می شود , رعایت قانون سوم است . یک سوم محتوای شما می بایست با اهمیت و ناب باشد , یک سوم براساس اصول سئو باشد و یک سوم بقیه براساس کاربر نوشته شود . در واقع محتوای شما باید ترکیبی از سه وضعیت باشد . محتوای کاربرپسند منجر به اشتراک گذاری مطالب به وسیله آن ها می گردد و همچنین اگرهم براساس اصول سئو درج شده باشد , در گوگل می‌تواند درجه بالاتری نسبت به بقیه می گیرد .
5 . محتوای بصری را فراموش نکنید

بارها در زمینه‌ی تاثیر عکس بر جذب یوزرها حرف شده است . یک عکس میتواند 60 هزاربار سریعتر از یک متن , کاربران را به خود جلب کند . سعی فرمایید که در میان محتوای خویش از عکس های خاص و دارای ربط سود کنید . یک کدام از بهترین موقعیت های عکس , اینفوگرافیک است که می اقتدار یک متن طولانی را به شکل خلاصه در آن بیان کرد . فراگیری بازاریابی محتوا صرفا مربوط به متن نمی‌باشد , بلکه عکس ها امروزه مهم‌ترین تاثیر را در تولید محتوا دارا‌هستند .
6 . از قابل انعطاف افزارهای مطلوب استفاده نمائید

نرم افزارهای متعددی برای ایجاد محتوا موجود است . اساسا بخش اعظم افراد از CMSهای مهیا برای این کار استفاده می نمایند که مطلب خویش را به حالتی که گزینه پسندتان است , بازنویسی نمائید . همچنین میتوانید از قابل انعطاف افزارهای مطلوب برای کشف کردن کلمات حیاتی دلخواه کسب و کار خویش که بیشترین جستجو توسط کاربران می شود را سود نمائید . همان گونه که گفتیم , قدم نخستین در یادگرفتن بازاریابی محتوا , شناخت یوزرها است . شما بایستی بدانید که کاربران بیش تر چه گونه واژه و کلمه ای را گوگل آیتم کاوش قرار میدهند .
7 . یک لحن ثابت و متناسب با فضای کاری داشته باشید

یک عدد ازاصولی که در یادگرفتن بازاریابی محتوا بیان می گردد , داشتن لحن اثبات در نوشتن محتوا و البته متناسب با کاربران میباشد . لحن محتوا باید ثابت , واقعی و متناسب با سن کاربرانتان باشد . ولی منظور از لحن ثابت به معنای داشتن لحن خشک و کتابی وجود ندارد , بلکه هر گونه مثال یا محتوایی دیگر را هم که استفاده می‌کنید , باید متناسب لحن نوشته دارای اهمیت باشد .
8 . از تکنولوژی غافل نشوید


برای ایجاد محتوا و ردیابی اثر آن , ابزارها و تکنولوژی نو و زیادی برای فراگیری بازاریابی محتوا وجود دارد . شما با این ابزارها علاوه براینکه می توانید کلمات حساس پرجستجو بوسیله کاربران را پیدا نمائید , محتوای کاربران را مسئله ارزیابی قرار داده و همینطور میزان اثر گذاری و کلیک شدن آن باز‌بینی فرمایید .
9 . داده ها , اعداد را محاسبه کنید

شما باید تمامی داده های واعدادی را که از تحلیل داده ها بدست می آورید را بررسی فرمائید . ابزارهای بررسی متعددی برای این مسائل موجود است مثل گوگل آنالاتیک یا وبستر تولز یا این که ابزار ارزیابی شبکه‌های‌مردمی که به شما میزان ورودی به ازای هر کلمه اساسی و حالت کاربران ورودی را نشان میدهد . ارزیابی و ارزیابی اطلاعات , یکی‌از موارد فراگیری بازاریابی محتوا می‌باشد .
10 . شجاع باشید

بازاریابی محتوا یک عمل هیجان انگیز است چون رویه های متعددی برای انجام وجود دارد . درصورتی که قصد دارید که پیروز باشید , باید شجاع باشید و از همگی تکنیک ها و ابزارهایی را که در یادگرفتن بازاریابی محتوا وجود دارد به بهترین حالت بهره فرمائید . متخصص سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]