گونه های محتوا - جهت جذب استفاده کننده بخش اعظم و تاثیر آن در سئو

جمعه 2 تير 1396
14:19
Henderson Merritt

گونه های محتوا چیست؟ این سوالی است که احتمال دارد به ذهن هر بازاریاب و تولیدکننده محتوایی خطور نماید . همه شما میدانید که امروزه تولید محتوا مهم ترین عامل برد در برندینگ و ارتقا سئو است . برای همین , اکثر موسسات به این مسائل اعتنا ویژه دارند و از این رو در طراحی وب سایت خود سعی کرده اند که قسمت های ویژه ای برای بلاگ وبسایت خویش قرار دارا‌هستند . نکته قابل توجه دیگر در حیث به دست آوردن تولید اشکال محتوا است . ساخت یک نوع محتوا پس از مدتی برای یوزرها کسل کننده خواهد بود و برای همین است که شرکتهای مبادرت به استخدام اشخاص متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال و ساخت می کنند تا گونه های محتوا را برای وب سایت و شبکه‌های‌اجتماعی خویش ساخت کنند .

داشتن تعادل بین گونه های محتوا خیلی اساسی است . این تعادل یعنی این‌که انواع محتوا مطلوب وبسایت خویش را براساس استراتژی خاصی و به تناسب ایجاد کنید و همچنین خوب تر است به‌دنبال ایجاد نوعی محتوا جدیدی باشید که قبلا آن را آزمایش نکرده اید . در واقع در صورتی به‌دنبال این می‌باشید که بتوانید ایجاد محتوا خویش را نسبت به سایر رقبا پیشتاز فرمایید , می بایست به جز رعایت اصول و نگارش سئو , محتوا و مطالبی را ساخت فرمایید که رقبای شما از آن‌ها غافل می‌باشند یا این که کمتر اعتنا می نمایند .


در‌این مطلب یادگرفتن سئو , قصد داریم که گونه های محتوا که هر بازاریابی می تواند با آن کاربرانی مختلفی را به جهت وب سایت خود جذب کند , ابلاغ کنیم .
13 اشکال محتوا برای جذب یوزرها اضافه
1 . GIFهای متحرک

ازگیف های متحرک در چت ها از صمیم قلب و فروم ها به تناوب استفاده می‌شود ولی به کار بردن آن‌ها در وب خیلی همگانی نمیباشد . جدیدا پلتفرم های وب لاگ نویسی مانند تامبلر از گیف های متحرک به عنوان یک عنصر در تولید محتوا به کار برده است . به کار بستن از گیف های متحرک در صفحات سایت به ویژه برگه فرود سبب ساز ارتقاء جذابیت محتوای تارنما شما و در غایت جذب کاربران می گردد . گیف ها امروزه تحت عنوان یکی‌از اشکال محتوا به کارگیری میشود .
2 . کمیک / کاریکاتور

کمیک و کاریکاتورها از دیگرا نواع محتوا می باشند که بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا می توانند برای ارتقا جذابیت محتوای سایت به کارگیری نمایند . در واقع , از این گونه محتوا اکثر در شبکه‌های‌مردمی فایده می‌شود . خصوصیت که کمیک و کاریکاتورها دارا هستند این است که به راحتی می‌توانند دسته صنعت یا کسب وکار را بازگو کنند و همچنین بسته به شرایط و اتفاقات روزی که در عالم می زمین‌خورد , برای هرمورد یک کاریکاتور ساخت . بر پایه ی گزارش ها و چک های به دست آمده ازشبکه های اجتماعی , میزان به اشتراک گذاری این گونه محتوا دوچندان است اما در صورتی‌که اصول آن به خیر و خوبی رعایت شود , می تواند امداد به ارتقاء جايگاه سایت نماید .
3 . محتوای بصری

محتوای بصری را نباید با اینفوگرافیک خطا گرفت . محتوای بصری یک کدام از دیگر از اشکال محتوا است که در بازاریابی اینترنتی از آن به کار گیری می گردد . از محتوای بصری برای توضیح بی آلایش تر مفاهیم پیچیده که ارائه آن‌ها به صورت متنی طاقت فرسا است , استفاده شود .

یکی کاربرد های محتوای بصری , استفاده از آن ها در تصویرسازی صفحات کتاب کودک ها است . از محتوای بصری می قدرت در کارت های مشابه کارت های بازی برای ساده سازی مفاهیم طاقت فرسا آموزشی سود کرد . در دنیای اینرنت از این مدل محتوا , در بلاگ ها , شبکه های عمومی , کتاب های الکترونیکی و غیره بهره می‌شود .
4 . محتوای چالشی

استفاده از محتوای معضل برانگیز به راحتی می تواند سبب ساز ارتقا ترافیک سایت , کامنت ها و اخذ لینک شود . محتوای چالشی یکی‌از اشکال محتوا است که برای همگی انواع افراد حالت جذاب و گیرایی دارد . در صورتی به خیر و خوبی این گونه محتوا پیاده سازی شود , قادر است باعث سرگرم شدن یوزرها و افزایش قیمت برند شما لابه لا دیگر رقبا شود . متخصص سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]