ریدایرکت 301 - زمان فایده redirect 301 و تاثیر آن در سئو

جمعه 2 تير 1396
14:19
Henderson Merritt

ریدایرکت 301 یکی مهم ترین کارهایی است که می بایست در هنگام تغییر و تحول نشانی برگه صورت پذیرد . زمانی که آدرس ورقه شما به هر علتی عوض می شود و نشانی قبل دیگر جانور نیست , از تکنیک ریدایرکت 301 به منظور انتقال یوزرها و موتورهای کاوش به آدرس تازه استفاده می نمایند . در‌این نوشته‌ی‌علمی فراگیری سئو قصد داریم که تا در زمینه‌ی ریدایرکت 301 و زمان دقیق سود از آن صبحت کنیم . پس با سئوکار باشید .
ریدایرکت 301 چیست؟

ریدایرکت 301 به معنای تغییر و تحول آدرس برگه است . از این تکنیک برای انتقال کاربران و موتورهای کاوش به آدرس کاغذ تازه سود می شود . از این ریدایرکت در زمانی که آدرس گذشته به هر دلیلی تغییر‌و تحول پیدا کند , بهره می گردد و منجر می‌شود که کلیه ترافیک آدرس قبلی به URL جدید انتقال پیدا کند .

بارها برای شما اتفاق افتاده است که URL خاصی را تایپ کرده اید البته یک دفعه شاهد تغییر‌و تحول نشانی به یک URL دیگر بوده اید . این در واقع همان تکنیک ریدایرکت 301 است . این تکنیک باعث می شود که همه ترافیک وبسایت قبل مخصوصا در صورتی مثبت باشند , به نشانی جدید انتقال پیدا نمایند و همینطور باعث ساماندهی یوزرها و موتورهای جستجو به آن می‌شود .

یکی‌از جاهایی که از ریدایرکت 301 استعمال می شود , تغییر تحول http به www در وب سایت است . گوگل یک دامنه را به عنوان دامنه اصلی وبسایت می شناسد و از دید آن لا دو نشانی www . test . com و http : //test . com تفاوت وجود دارد و آن را دو وب سایت جداازهم می شناسد و به‌این استدلال جریمه گوگل ممکن است شما درحال حاضر شما شود . در اینجا از تکنیک ریدایرکت 301 به خواسته ساماندهی آنها به یک دامنه حیاتی سود میشود .
چرا باید از ریدایرکت 301 فایده کنیم؟

مهم ترین دلایلی که می بایست از این تکنیک به کار گیری فرمایید , عبارتند از :

برای اجتماع همگی پیوند های دسترسی به کاغذ اساسی وب سایت , همان طور که در صدر گفته شد شما باید یک نوع موقعیت نوشتن اصلی برای لینک و پیوند های وب سایت خویش تعیین نمایید .

برای دوباره برندسازی شرکت خود با یک URL متعدد
برای هدایت ترافیک بی واسطه به آدرس صفحه وبسایت مهم از یک‌سری دامنه ای دامنه مختلفی که سازمان دارد .

هنگامی که یک برند , نام وبسایت یا این که شرکت خویش را تغییر و تحول می دهد , ریدایرکت 301 باعث یکپارچه سازی قدرت لینک و پیوند ها به یک URL واحد می گردد . علاوه براین , این تکنیک سبب ساماندهی بدون واسطه و درست کاربران به آدرس صفحه اصلی تارنما میگردد و از هدایت آنان به URLهای خطا توقف می کند .

گه گاه , بعضا از برندها , نشانی صفحاتی را که شبیه سایتشان است را خریداری می کنند . برای مثال آدرس صفحه سایتی به صورت physics . com است , مالک کمپانی مبادرت به خرید دامنه با نام physic . com می نماید و با استفاده از تکنیک ریدایرکت 301 , دامین دو‌مین را به اولی انتقال می دهد . این تکنیک سبب میشود که نام و نشان اصلی شرکت و اداره پابرجا بماند و تمامی منش های فرعی را که به نشانی های غلط سبب ساز می شود را بسته نگه میدارد .
تفاوت میان ریدایرکت 301 تا بقیه ریدایرکت ها چیست؟

ریدایرکت 301 از لحاظ بهینه سازی بودن برای سئو , نسبت به سایر گونه ریدایرکت های موقتا بهتر است چون منجر انتقال بدون نقص نشانی صفحه و همه ترافیک موجود در آن میشود . برای همین است که مدام تاکید می شود گذشته از استفاده از آن ها کاملا دقت فرمائید . هیچگاه ها از موارد موقتا به کار گیری نکنید , چون خیر صرفا انتقال جامعی در آن‌ها انجام نمی شود بلکه ممکن است از لحاظ سئو نیز بعدا به مشکلات فنی بربخورید که بایستی نو به تصحیح پیوند ها بپردازید .
اشتباهاتی که در ریدایرکت 301 ممکن است مرتکب شوید؟

اکنون که اهمیت این نوع تکنیک را متوجه شده اید , خوب تر است تا اشتباهاتی را که اکثر وقت ها اشخاص در سود از آن مرتکب میشوند را بدانید تا از انجام مجدد , توقف فرمایید :

1 . تفاوتی لابه‌لا // : http و http : //www قائل نشوید . همانطور که در صدر ابلاغ کردیم , گوگل صرفا یک آدرس دامنه را تحت عنوان مهم قبول میکند , برای همین از نظر او در بین دو عبارت لینک شده , تفاوت موجود است و آن را دو URL جدا از هم دانسته . از آن‌جا که محتویات این دو لینک یکی‌از است , گوگل آن را کپی شده دانسته و جریمه می کند . پس نخستین از تمامی , تکنیک ریدایرکت 301 را برای این دو لینک و پیوند در لحاظ بگیرید .

2 . هیچگاه بدون انجام ریدایرکت 301 , همه محتویات با اهمیت سایت خود را به دامنه جدید انتقال ندهید . چون گوگل آن را مورد خزش سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]