آیا سئو به تنهایی باعث توفیق وب سایت می شود؟

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:04
Henderson Merritt



اشخاص متعددی می باشند که برد اینترنتی را تنها داشتن سکو مناسب در گوگل می­دانند و تصور می­کنند که در حالتی که وبسایت آن‌ها در گوگل سکو نیکی کسب نماید , پیروزی آن‌ها اضطراری است . در واقع کاربرانی که از طریق گوگل به وب سایت شما مراجعه می­کنند دقیقا درپی خرید ( یا این که تحقیق برای خرید ) محصول یا سرویس ها شما می باشند و در تراز دقت یا تصمیم گیری برای خرید قرار دارا‌هستند , براین اساس تبدیل کردن چنین کسانی به مشتری , بسیار معمولی ­تر از سایر روش­های تبلیغاتی است . اما بضاعت و توان وب سایت شما برای تبدیل آنها از بازدیدکننده به مشتری اهمیت دوچندان بالایی داراست و از طرف دیگر تعداد افرادی که در تراز تصمیم گیری برای خرید میباشند نسبت به کسانی که در تراز اعتنا هستند فراوان کمتر است .

با بررسی یک نمونه معمولی احتمال دارد خوبتر بتوانیم به‌این موضوع پی ببریم . فرض فرمایید که وب سایت شما روزمره 1000 بازدیدکننده یکتا داراست و درآمد وبسایت روزمره 100 . 000 تومان است . سئو یعنی به صورت متوسط به ازا هر بازدیدکننده 100 تومان درآمد دارید . درحال حاضر در شرایطی که بخواهید درآمد وب سایت خودتان را دو برابر فرمائید , یعنی روزمره 200 . 000 تومان درآمد داشته باشید , چه کاری می بایست انجام دهید؟

احتمالا او‌لین نکته ای به ذهن افراد متفاوت برسد , این است که برای دوبرابر کردن درآمد وبسایت , بهتر است بازدید آن را دوبرابر کنیم , یعنی به جای روزمره 1000 نفر , بازدید وب سایت را به روزمره 2000 نفر برسانیم . گرچه این شیوه پاسخ خواهد داد , اما بهترین روشی نیست که وجود دارد . زیرا با دقت به کانالی که از روش آن ورودی سایت اخذ میگردد , ارتقا بازدید تارنما مستلزم ارتقاء هزینه است . به عنوان مثال در شرایطی که محل ورود وب سایت شما از روش تبلیغات باشد , بابت دریافت ورودی بیش تر می بایست هزینه بیشتر انجام دهید , همینطور حتی در حالتی‌که محل ورود خود را از طریق گوگل دریافت می کند , برای اخذ ورودی طولانی تر بایستی زمان و هزینه بیشتری برای بهبود سئو وبسایت خویش انجام دهید . براین اساس این راه و روش مدام منجر نخواهد شد که سود شما دوبرابر شود! پس چاره چیست؟


بهینه سازی نرخ تبدیل , به شیوه هایی گفته می گردد که شما نرخ تبدیل خود را از طریق آنان افزایش خواهید بخشید . فرض کنیم , در مثالی که زدیم از هر 1000 نفر , 10 نفر خرید انجام عرضه میکنند , براین اساس به ازا هر نفر به صورت متوسط 10 . 000 تومان خرید انجام می‌شود . برای این که درآمد را دو برابر کنیم دو راهکار دیگر خوا‌هیم داشت : اول اینکه کاری انجام دهیم که به جای این که 10 نفر از 1000 نفر خرید انجام دهند , نرخ اشخاص را افزایش دهیم , یعنی 20 نفر به ازا هر 1000 نفر از شما خرید انجام دهند . همچنین می توانید , کاری انجام دهید که میانگین مبلغ خرید هر نفر از 10 . 000 تومان به 20 . 000 تومان ارتقاء یابد . به این ترتیب دو روش دیگر نیز برای دوبرابر کردن درآمد تارنما وجود دارد .

برخلاف راه نخستین که افزایش محل ورود تارنما بود , دو نحوه دیگر هزینه بیشتر برای شما ایجاد نمی کنند و مستقیما برای شما سود تولید خواهند کرد . ما در مقالات مختلفی که در وب24 منتشر کرده ایم , به باصرفه سازی نرخ تبدیل و منش های آن اشاره کردیم و سفارش میکنیم که حتما این مقاله‌ها را هم مطالعه نمائید .

یکی مهمترین کارهایی که یک مدیر کسب و کار بایستی انجام دهد این است که بتواند رفتارها و علایق مخاطب خود را تحلیل نماید و راهکار مطلوب در جهت برطرف کردن دغدغه­های مو جود در این باره داشته باشد . در صورتی‌که نرخ تبدیل مطلوب و یا استراتژی مناسبی جهت محافظت ارتباط با مخاطب هدف خویش نداشته باشیم , حتما نمی­توانیم ارزشی برای کسب و کار خود در زمان طولانی ساخت کنیم . بدین ترتیب گرچه داشتن ترافیک محل ورود عمده می­تواند به ما کمک کند اما به تنهایی هیچ گاه کفاف نمی دهد و ما را به سرمنزل غرض نخواهد رساند .

در صورتی‌که که تجربه مناسبی از باصرفه سازی نرخ تبدیل بر روی وب سایت خود دارید , خرسند میشویم که آن را با خواننده‌گان وب24 میان بگذارید .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]