اهمیت پیوند بیلدینگ درسئو و باصرفه سازی

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:04
Henderson Merritt

در او‌لین قدم شما باید اهمیت سئو را بدانید و کاربرد های آن را بعد به عواملی که منجر تقویت آن می شود بپردازید . امروزه داشتن فقط بک سایت کافی نیست و شما بایستی زیرساخت های آن را چه درونی و چه وضعیت بیرونی تقویت فرمائید . با صرفه سازی درونی و بیرونی سایت مدنظر است .

بطور خلاصه به هر اقدامی که به صورت بدون واسطه و توسط شما برای بالا بردن رتبه تارنما در موتوری های جستجو گر نظیر گوگل , بینگ و یاهو شکل می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود . عملیات سئو به شما امداد مینماید که با لغت ها دارای اهمیت که مرتبط با تارنما متبوع شما می باشد در نتایج کاوش در صفحه ها اولیه قرار بگیرد و همین باعث چشم شدن شما در دیدگاه مخاطب می گردد .
درحال حاضر لینک بیلدینگ یکی‌از اتفاقات مهمی است که تاثیر بسزایی در سهم با صرفه شدن وبسایت شما دارااست . عوامل زیادی دست اندر کار می باشند که در مقاله ها آینده به آن می پردازیم , البته درین مقاله صرفا به مضمون‌ لینک و پیوند بیلدینگ و اهمیت آن در سئو خوا هیم پرداخت .
در نظر داشته باشید سایت شما سلطان منش هایی پیدا می کند که جریان بقای خویش را از محدودیت در میآورد و وارد فضایی زنجیره وار می گردد یعنی مسیر هایی که اهمیت زیادی در اعتبار و وجهه تارنما از نگاه موتورهای جستجو داراست را پیدا می‌نماید .

لینک بیلدینگ
پیوند بیلدینگ چیست؟ ( Link Building )

رخداد و عملیاتی که باعث می گردد پیوند سایت شما در سایر وب سایتها قرار گیرد را به اصطلاح پیوند بیلدینگ یا این که می‌گویند . در واقع پیوند بیلدینگ به فرایندی گفته میشود که با تولید کانال ای از بک لینکها , باعث ارتقاء پیج رنک و بالار رفتن سایت در نتایج جستجو می گردد . موتورهای کاوش هر بک لینک و پیوند را تحت عنوان یک رای در حیث می گیرند و هرچه تعداد این رای ها طولانی تر باشد بها تارنما بالاتر میرود .
کاملا بایستی در تولید و ساخت این لینک و پیوند ها اعتنا کرد . ایجاد کرد بک پیوند هایی که ابدا دارای اعتبار نیستند از اعتبار وبسایت شما هم قلیل خواهد کرد همینطور ابدانید که قرار به چنگ آوردن لینک و پیوند شما در نوشته بقیه وبسایت ها تاثیر بیشتری روی سئو دارااست . سایتهایی که پیج رنک بالاتری دارند و با وب سایت شما دارای ربط هستند را تعیین فرمائید هم جهت بودن و هم راستا بودن به سایت شما اعتبار می‌بخشد . در بک پیوند تصاحب کردن از سایتهای اسپمر و مشکوک پرهیز کنید . این را بدانید که خرید بک پیوند بسیار موءثر است البته نه از هر سایتی , این کار را باید به عهده متخصص سئو گذارید .

پیوند بیلدینگ و شیوه های آن
شما می‌توانید از بک لینک و پیوند در تارنما خودتان فایده فرمائید , به‌این شکل که . شما در تارنما خویش به لغات حیاتی و پست های سابق خود لینک بدهید . خرید بک لینک قوی به عنوان مثال در‌صورتی‌که وب سایت سئو
دارید در مطالب خود به کلمه و واژه سئو مرتبا لینک و پیوند دهید تنها مراقب باشید که بیشتراز حد این کار را انجام ندهید در همه امور سئو و با صرفه سازی حد میانروی را رعایت نمایید . نکاتی برای ایجاد کرد بک لینک های خوب هست که در مقالات قبل به آن اشاره شده‌است و می‌توانید آن را مطالعه فرمائید .

چگونه بک لینک بدون پول اخذ کنیم؟

باید فعالیت و محتوایی داشته باشید تا یوزرها با میل خویش بدون دریافت هزینه ایی پیوند شما‌را منتشر کنند البته بایستی مسلما یکی از صفحه ها سایت شما برای آنها باارزش باشد مثل خبری موءثر , نوشته‌علمی ایی کاربردی و . . .
برای مثال :

قراردادن مقالات و خبرها مفید و گران بها

پباده سازی ابزار و امکانات کاربردی نظیر ابزار جستجوی دامنه , اختلاف وزن و قد و . . .
ارائه سرویس ها با فایده ترجمه , مشاوره و آموزش آنلاین

باعث ارتقاء تعداد بک لینکهای رایگان میگردد .
در‌صورتی‌که وب سایت شما به بقیه کاربران کمک کند و نیازهای آنها‌را براورده کند , بسیاری از آن ها هم با قراردادن پیوند وب سایت شما در وبسایت ها و پیج های خود سبب ارتقاء اعتبار مارک شما در اینترنت میگردند . در حیث داشته باشید که تولید محتوای دلخواه و مفید برای یوزرها باعث خواهد شد که افراد بیشتری به سایت شما علاقمند شوند و همین قضیه سبب ساز میشود که لینک و پیوند های بیرونی بیشتری به وب سایت شما ارجاع داده شود . به این ترتیب تولید محتوا یکی اصول کلیدی ساخت لینک و پیوند در سئو هست .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]