چه گونه تارنما خویش را در کنسول جستجوی گوگل ( گوگل وبمستر تولز ) تثبیت کنیم؟

شنبه 30 ارديبهشت 1396
3:56
Henderson Merritt



کنسول جستجوی گوگل ابزار بدون‌پول توسط گوگل است که امداد می‌کند حضور وبسایت خویش را در نتایج جستجوی گوگل نظارت فرمائید و همینطور یاری به ادراک وبسایت شما به وسیله گوگل مینماید . با تثبیت سایت خویش در کنسول جستجوی گوگل ( ابزار گوگل وبمستر سابق ) می توانید چگونگی ایندکس شدن وبسایت خویش را در گوگل ردیابی فرمایید . برای همه سایت‌ها نیاز دارید آن‌ها را به کنسول جستجوی گوگل طولانی تر فرمایید . درین مطلب پند مرحله به مرحله چگونگی بیش تر و تأیید شدن وبسایت را در کنسول جستجوی گوگل ابلاغ میکنیم .
1 . به کنسول جستجوی گوگل با کلیک بر لینک www . google . com/webmasters/tools/home بروید , به حساب کاربری گوگل خویش وارد گردید و بر روی دکمه قرمز ( Add A Property ) برای بیش تر شدن وب سایت خویش کلیک نمائید .

کنسول جستجوی گوگل


2 . زمانی که بر روی دکمه جهت بیشتر شدن وب سایت کلیک می‌کنید , تنها URL وبسایت خود را در فریم تایپ کنید و آن گاه بر روی دکمه add کلیک فرمایید .

تایپ نشانی کاغذ سایت


3 . تأیید وب سایت ; در مرحله بعد از آن گوگل چگونگی تأیید وب سایت را می پرسد . در اینجا روش‌های مختلفی را برای تأیید مالکیت وب سایت خود میبینید .

روش های تایید تارنما

اگر به پیکربندی DNS دسترسی دارید گوگل پیشنهاد می نماید نوشته DNS را بیش تر کنید . در صورت عدم دسترسی به DNS و یا نداشتن دومین سطح بالا از دیگر روش‌های جایگزین پیشنهاد شده بوسیله گوگل به کارگیری نمائید . یکی از آسانترین روش‌ها افزودن تگ HTML به بخش header وب سایت بوسیله انتخاب مورد HTML tag میباشد . در‌این روش نیاز ندارید که به دایرکتوری ریشه وبسایت خویش دسترسی داشته باشید . تنها کدی را کپی فرمائید که در پرانتز بعد از محتوا ( content ) قرار گرفته است ; همانطور که در تصویر نشان داده شده‌است .

اضافه کردن کد HTML


این کد را در بخش header وبسایت خویش وارد کرده و بر روی دکمه verify در حساب کنسول جستجو کلیک کنید . بعداز آن شما پیامی برای موفقیت در تأیید مالکیت وبسایت خود دریافت خواهید کرد .

4 . برای تأیید تارنما وردپرس خود کنسول جستجوی گوگل به تارنما وردپرس خود وارد گردید . هنگامی که وارد می‌شوید در بخش داشبورد می باشید . به سوی چپ یک منو می بینید که در منو بر روی SEO کلیک فرمائید .
5 . پیکربندی SEO گزینه‌های دیگری را به شما ارائه می‌نماید . بر روی Dashboard کلیک فرمایید .

داشبورد در ورد پرس

6 . بر روی تب Webmaster Tools کلیک نمائید و کد HTML‌ را در Google Search Console بیشتر کنید . آن گاه بر روی Save Changes کلیک نمایید .


تب وبمستر تولز

7 . به کنسول جستجوی گوگل ( گوگل وبمستر تولز سابق ) برگردید و بر روی Verify کلیک نمایید ( تصویر را در قدم 3 مشاهده کنید ) .

موفقیت در تایید وبسایت در وبمسترتولز گوگل

8 . به شما شادباش می‌گوییم . سایت شما به کنسول جستجوی گوگل متصل شد . خرید بک لینک طبیعی در حال حاضر تارنما شما تأیید و متصل شده‌است . می توانید نقشه وب سایت خود را ارسال ( submit ) فرمائید .

بعداز تأیید سایت خود می‌توانید از آنالیزهای این سرویس برای بهینه سازی سایت خود استعمال کنید . با سود از وبمسترتولز گوگل , میتوانید گزارشات مرتبط با تارنما خود در گوگل را مشاهده نمائید و پیکربندی تارنما در گوگل را انجام دهید . امید‌واریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و چشم به راه نظرات سازنده شما عزیزان جهت بهبود مطالب و مقاله‌ها تارنما وب24 هستیم .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]